පවුලේ කතාව 18 - අම්මලා මාරුව | pawle wal katha - පවුලේ වල් කතා


කොටස් 22ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>> පවුලේ කතාව 1 - නංගි
Loading...
Loading...

“අයියණ්ඩි එන්නලු තේ බොන්න….”
නංගි එහෙම කියාගෙන ඇවිත් මගෙ ඇඳට පැන්නා… මං බයවෙලා ඇහැරුණෙ…
මං එකපාරටම නංගිව බදාගෙන බඩ ඉඹගෙන ඉඹගෙන ගියා… ඊයෙ රෑ නිදාගද්දි ගාපු බෙිබි ක්රීම් වලට පොඩි දාඩිය සුවඳකුත් කලවම් වෙලා… මං හරි ආසයි… කිචි නිසා නංගිට කඳුළු පණිනකල්ම හිනා ගියා….
නංගි තාම නමය වසරෙ… තාම දෙළුං ගැට වගේ කුක්කු දෙකක් තියෙන්නෙ...

“මැට්ටි තේ බිවුවද….” මං නංගිගෙ කකුල් දෙක අස්සෙන් බනිස්ගෙඩිය මිරුකුවා…

“නෑ… දැං තමා හදන්නෙ…” නංගිත් මට අත දාන්න කකුල් දෙක පළල් කලා…

“එහෙනං මගෙ එකත් අරං එන්නකො…..”

“ඇයි අම්මට ජැක් එක තියන්න යන්නෙ නැද්ද…..?”

මේකි යකෝ…. අහිංසක විදියට හිටියට ගෙදර වෙන හැමදේම දන්නවද කොහෙද…

“එහෙනං එහොම හිටු….. මං ගිහිං අම්මට ජැකක් තියලා එන්නං…”

“එහෙනං මගේ තේ එක ගේනවකො….”

“හ්ම්ම්….කිස් එකක් දුන්නොත් ගේනවා…”

නංගි එකපිම්මට පැනලා මගෙ කන් දෙකේ එල්ලිලා කිස් එකක් දුන්නා… නංගිගෙ සුවඳට ආදරෙ හිතෙනවා… කවදා හරි බඳින්න කෙල්ලෙක් හොයාගන්නවනං එක්කො අම්මා වගේ සැප කඳක් වෙන්න ඕනෙ… දවසම හුක හුකා ඉන්න නැත්තං නංගි වගේ රෙමෑන්ටික් කෑල්ලක් වෙන්න ඕනෙ… හැබැයි නංගියා දැං මෙහෙම හිටියට ලොකු වෙද්දි සැප කෑල්ලක් වෙය කියලා හිතෙනවා… අම්මා වගේ සුදුයි ලස්සනයි…  අක්කා වගේ වල්කමත් තියෙනවා…. එහෙම මතක් කරද්දි ඉරිසියත් හිතෙනවා… මේ සුදු කෙල්ලට කවුරු හරි දවසක අරියි…. දැනටනං කොල්ලෙක් නෑ….

මං එහෙම කල්පනා කර කර කුස්සියට ආවා… අම්මා තේ හදනවා…. මං සුපුරුදු විදියට පිටිපස්සෙං ගිහිං අම්මගෙ පුක් පලුදෙක මැද්දෙං පයියා හිටින විදියට තියලා බදා ගත්තා…. අම්මා සද්ද නැතුවම තේ හදනවා..

“අම්මෙ ඊයෙ තැංකිවු….”

“හිහිහි…. චාටු නැතුව ඉන්න තේ එක හදලා දෙනකල්…”

“අම්මෝ තේ වගේද ඊයෙ බීපුවා… ඒවනෙ බීම” අම්මගෙං ඊයෙ හම්බුන චූ පාර ගැන මං මතක් කලා…  එහෙම කියද්දි අම්මා මං දිහා බලලා දඟකාර හිනාවක් පෑවා…

“එහෙනම් තේ වෙනුවට එවාම දාලා දෙන්නද…..?”

“එවා කෝප්පෙට දාලා බොන ඒවා නෙමේ… කටතියලා උරලා බොන්න තියෙන්න ඕනේ…. ජූස් බොන්න දෙනවනම් තේ ඕනෙ නෑ…..”

“ආපෝ වල් කම එන්න එන්නම වැඩී දැං….” අම්මා පොඩි තගක් දැම්මා……

“ඉතිං මගෙ වල් අම්මනෙ මට කියලා දුන්නෙ…” අම්මගෙ කිහිල්ලට යටිං අතදාලා තංගෙඩි දෙකේ එල්ලිලා...  පුක් පලු වලට මැදි වෙලා ගිණියම් වෙච්ච පයි රාජයා තවත් අම්මගෙ පුකට තද කරන ගමං කීවා…..

“මේ කොල්ලගෙ වල් කම නවත්තන්න තමා මටත් මේ වල් වෙන්න වෙලා තියෙන්නෙ… කෝ අහකට වෙන්න...” අම්මා මගෙ අත ගසලා දැම්මා……

තේ එක හදලා දෙනකල් ටික වෙලාවක් පයියට මසාජ් එක වදිනකල් ඉඳලා අම්මගෙ බෙල්ලටත් කිස් එකක් දීලා නංගිටත් එක්ක තේ දෙකම අරං මං එන්න හැරුණා….

තේ එක අරං එද්දි නංගි මගෙ ඇඳෙ මුනිං අතට දිගා වෙලා පොතක් බලනවා… ඒක අම්මා මට බලන්න දීපු වැල පොතක්… මං කාමරෙට ආවා කියලවත් ගානක් නැතුව කියවනවා… මං තේ එක මේසෙ උඩිං තියලා නංගිගෙ ඇඟ උඩ දිගා උනා… නංගිගෙ පුක ගල් ගෙඩියක් වගේ හෙන තදයි… ගැටදෙකත් එහෙමයි… නංගිත් මං එහෙම කරනකං බලාගෙන හිටියා වගේ හිනාවක් දැම්මා…

මං නංගිගෙ කන් පෙත්තක් කටට අරං උරා බීවා… මං පහලට අත දාලා නංගිගෙ පිජාමා එක පාත් කලා… නංගිත් පුක උස්සලා සපොර්ට් එකක් දුන්නා…
ඊලඟට හෙමින් පාත්වෙලා නංගිගෙ තට්ටම් දෙක අත්දෙකෙං ඈත් කර ගත්තා… නංගිගෙ වටකුරු පුකේ හිල අම්මගෙ එකට වඩා පොඩී.. මයිල් ගහක් වත් නෑ… ඔවු ඉතිං අම්මගෙ පුක දිගෙ බහින ඩිල්ඩෝ එක දැක්කාම ලොකු නැතුව තියෙවි යෑ…

මං දිවේ කොනෙන් පුක් හිල වටෙට ලෙව කෑවා… නංගි හුස්ම ගන්න වේගෙ වැඩිඋණා… පුක් හිලේ තද ගතිය එන්න එන්න අඩු උණා..  මං හෙමින් දිව පුක ඇතුලට තද කලා… නංගිත් පුක ටික ටික උස්සන්න ගත්තා… මං එක අතක් කකුල් දෙක අස්සෙන් දාලා යෝනි දාරය පිරිමදින්න ගත්තා… යෝනි තොල් පෙති හෙමින් ඈත් වෙලා ඒ අතරින් ගාලාගෙන ආපු යෝනි ශ්රාවය මගෙ ඇඟිලි තුඩු වලට හොඳට දැණුනා...

මං ළඟ තිබුණ කොට්ටයක් ඇදලා අරගෙන නංගිගෙ බඩ යටිං තිබ්බා.. දැං හොඳට පුක ඉස්සිලා ළපටි රසහිලත් එළියට පේන්න ගත්තා… අම්මා වගේ නෙමේ පොඩ්ඩ ඇත්තං කෙල්ල ෆෝම් වෙනවා… ලපටි හිලෙං දැනටම ජූස් ගලලා යෝනි තෝල් පෙති හොඳට තෙමිලා… ලාවට බූසියක් තිබ්බට ඝණ මයිල් නෑ…

මං ඇඟිලි දෙකක් රස තොල්දෙක මෑත් කරලා මැද්දෙන් හෙමින් පිරි මැද්දා… තාම පෙට්ටිය කැඩිලා නැති නිසා තද කරන්න බයයි… හැබැයි දැනටම මාර විදියට සෙවල ගලලා… ඇඟිලි වල ගෑවුණු සෙවල ටික මං ලෙව කෑවා… අම්මට ජැක තියලා මෝල් වෙලා හිටපු හිංදද මන්දා මාර රසක් දැණුනා… මට තවත් ඉවසගන්න බෑ… මං නංගිව උඩුබැලි අතට පෙරලා ගත්තා… කරන දෙයක් අම්මා මේ පැත්තට එන්න කලිං කරන්නත් එපැයි…

නංගිගෙ කකුල් දෙක අස්සෙ ඔළුව ඔබද්දි නංගි හුතු තොල්දෙක ඈත් කරලා අල්ලගත්තා…. රෝස පාට ලස්සන මලක් වගේ පිපිලා බගමණිය එලියට මතු උණා…
“චූටි මෑ ඇටයක්… “ අම්මගෙ එකත් එක්ක මේක හෙන චූටියි.. හැබැයි අම්මගෙ පාවිච්චි කරලමද කොහෙද අව පාටයි නංගිගෙ එක ලා රෝස පාටයි.. මේකනං අම්මපා කන්න හිතෙනවා… මං ඒ චුටි මෑ ඇටේ මගෙ තොල් අතරෙ හිරකරගත්තා… නංගිගෙ කටින් හීන් කෙඳිරියක් පැන්නා… නංගි සද්දෙ ගිලගත්තා… ඒකි දන්නවා සද්දෙ එලියට ඇහුණොත් දෙන්නම ගස් කියලා..

අම්මගෙ හුතු දාරෙ යට කෙළවර ඉඳන් ඉහළම කෙළවරට අඟල් 5ක් 6ක් තියෙනවා… නංගි පැටියගෙ හෙන චූටියි… අඟල් 3ක් වගේ… නංගිගෙ චූටි ඇඟිලි වලින් හුතු පෙති දෙපැත්තට කරන් ඉන්න අතරෙ මං වේගෙන් මුලු රස පෙදෙසම ලෙවකාගෙන ලෙව කාගෙන ගියා.. වැඩි වෙලා යන්න කලින්ම නංගිගි කකුල් දෙක ලං උනා…. මගෙ කම්මුල දෙපැත්තෙං හිරවේගෙන ආවා..

“ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්……….” නංගිට කොච්චර උණත් සද්දෙ පැට නොකර ඉන්න බෑ… හුතු තොල් අල්ලගෙන හිටපු අතක් අත ඇරලා කට වහගත්තා… මෙග දිවත් නංගිගෙ බනිස උඩ මැෂිමක් වගේ දඟලනවා….. එක පාරටම නංගි හයියෙන් වෙවුලන්න ගත්තා නංගිගෙ බනිස්ගෙඩියෙ රසත් එන්න එන්න වෙනස් උණා… ඉස්සෙල්ලා ආපු සෙවල ගතිය අඩු වෙලා වතුර වගේ ගලන්න ගත්තා නංගිගෙ වෙවුලිල්ල උපරිම උණාම ඒකි මගෙ ඔලුව තල්ලු කලා… තලුලු කරලා අත්දෙක කකුල් දෙක අස්සෙ ගහගෙන පැත්තට හැරුණා… හැබැයි වෙවුලිල්ල නතර උනේ නෑ…

මං හිටගෙන නංගිගෙ කොණ්ඩෙන් ඇදලා අරං කෙලිං කෙරෙවුවා.. නැගිටලත් මේකි වෙවුලනවා… මං නංගිගෙ කටට මගෙ පයිය බලෙං වගේ බැස්සුවා… බස්සලා තද කරපු පාරට මේකිගෙ ගිරියෙම වැදුනා කියලා මට තේරුණා… ඇස්දෙකෙන් කඳුලුත් පැනලා… මං පයිය ඔබාගෙන ඔබාගෙන ගියා… අම්මට මගේ එකේ සයිස් එක ගේමක් නැතිඋණාට නංගිගෙ කට පුරෝලා තියෙනවා…
නංගිගෙ වෙව්ලිල තාම සැරින් සැරේට මතු වෙනවා… පට්ට ආතල්.. ඇඟට පණත් නෑ.. මම අත් දෙකෙන් ඔළුව අල්ලගෙන පයි පාරවල් වේගෙන් දෙන්න ගත්තා… ටිකකින් තේරුණා මගෙත් සීමාව පැන්නා කියලා…. ඊලගට හිතන්නත් කලින් නංගිගෙ  කට පුරෝලා කැරි ලෝඩ් එකක් පැන්නා… කැරි ටික ඔක්කොම පිට වෙනකල් මං පයිය එළියට ගත්තෙ නෑ…

එලියෙන් අම්මා එන සද්දෙ ඇහුණට පස්සෙ මං ටක් ගාලා පයියා කලිසම  අස්සෙ හංගගෙන වාඩි වෙලා තේ එක අතට ගත්තා… නංගිත් ටක්ගාලා පිජාමා එක ඇඳගත්තා…. අම්මා කාමරෙට එද්දි අපි දෙන්නම තේ දෙක අතට අරං ඉවරයි.. හැබැයි නංගිගෙ කට පුරෝලා තාම බඩු…. අම්මා ඇතුලට එනවත් එක්කම නංගි කැරිටික කිරි උගුරකුත් එක්ක ගිලලා දැම්මා…..

“මොකෝ මේ ඇඳෙ හැටි” අම්මාත් තේ එකක් අතේ තියන් දොරෙන් ඔළුව දැම්මා...

“රෑ හිනෙන් එක්කෙනෙක් මොනා හරි කරලා…. හිහි” නංගි කට දැම්මා

අම්මා මොකුත් නොකියම යන්න ගියා… මාත් නංගිගෙ කනෙන් මිරිකලා අම්මා පස්සෙන් ගියා..

සුපරුදු පරිදි දවල් වරුවෙ ගෙදර හිටියෙ අම්මයි මමයි විතරයි… නංගි ක්ලාස් ගියා… මං හෙමීට අම්මා ළඟට කිට්ටු උණා… අම්මා පත්තරයක් බල බල හිටියෙ..

“අම්මා දන්නවද සීන් එකක්….? ජනකයා…?  පොරත් කැමතියි පෑන්ටි වලට…”

“මං දන්නවා…”

“ඒ කොහොමද අම්මා දන්නෙ…?” මං නොදන්නවා වගේ ඇහුවා….

“මට රූපා නැන්දා කීවා… මගෙ පෑන්ටි එහෙ තිබ්බා කියලා….”

“ආහ්…. ඒ උණාට මං කියන්න ගියේ ජනකත් රූපා නැන්දගේ පෑන්ටි වලට කැමතියි… මං අම්මගෙ ඒවා ගන්නවා වගේ තමා... මං දවසක් යනකොට මගෙ අතටම අහුඋනා…”

අම්මා පත්තරෙට ඇස් යොමාගෙනම ලාවට හිනා උණා… මං හිතන්නෙ අම්මත් ඒක දන්නවා ඇති… එදා ඌයි මායි දෙන්නම රූපා නැන්දගෙ පෑන්ටියට බඩු හැළුවනෙ… රූපා නැන්දා මෙලහකටත් කියලා ඇති…. මට දැං ඕනේ අම්මා කොහොමද රූපා නැන්දවයි ජනකයාවයි සෙට් කරන්නෙ කියලා දැන ගන්න…

“ඌ මට කියනවා ඌට ඕනෙළු උගෙ අම්මත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න….” ඌ එහෙම ඇත්තටම කිවුවෙ නැතත් මං දන්නවා ඕකට සෙට් උණත් අරිනවා කියලා…

“ඇත්තද…?” අන්න ඒ පාර නම් අම්මා ටිකක් උනන්දුයි වගේ…

“ඔවු මං කිවුවා සෙට් උණොත් මටත් කියන්න කියලා…. මට අපේ අම්මව සෙට් කරගන්න”
මං එහෙම කියලා හිනා උණා… අම්මත් ලාවට හිනා උනා විතරයි මොකුත් කීවෙ නෑ..

“අම්මා කියන්නකෝ රූපා නැන්දා කැමතිද කියලා දැනගන්න විදියක්… අම්මගෙ යාලුවා නිසා දන්නවා ඇතිනෙ…. ”
මං නිකං මුට්ටිය දාලා බැළුවා…. අම්මා මං දිහා බලාන කල්පනා කරන්න ගත්තා…

“රූපා නැන්දා කැමතී….” ටික වෙලාවකිං අම්මා මට ඇහැක් ගහලා කීවා..

“ශහ් ඌ ලක්කාරයා…… එහෙනං අම්මෙ දෙන්නා සෙට කරමුකො… ආතල් වැඩේනෙ…..”
මං දන්නවා අම්මත් රූපා නැන්දා එක්ක ඔක ට්රයි කරනවා කියලා… ඒනිසා බය නැතුව අහලා දැම්මා…

“අදහසනං හොඳයි.. කොහොමද කරන්නෙ කියන එක තමා වැඩේ…” අම්මා පත්තරෙ පැත්තකිං තියලා මං දිහාට හැරුණා….  අම්මටත් ඔනේ රූපා නැන්දට ආතල් එකක් අරං දෙන්න….

“ම්ම්ම් කල්පනා කරලා බලමු…. ඒක නෙමේ පොර වැඩිපුර කැමති අම්මාට… ඒකෙන් ප්රයෝජනයක් ගන්න පුළුවං වෙයි….”
අම්මා හිනාවෙලා බිම බලා ගත්තා…..

“මෙහෙම කරමු අම්මා ඌව සෙට් කර ගන්නවා… ඊට පස්සෙ කවුරුත් නැති දවසක එන්න කියනවා ආතල් එකක් ගන්න… පස්සෙ අම්මා ඌට කියනවා ඇස් බැඳලා කරන්න ඕනෙ කියලා… උගෙ ඇස් බැඳලා අම්මා වෙනුවට රූපා නැන්දා වැඩේ දෙනවා…. කොහොමද අයිඩියා එක….”

“ගොනා…. රූපා නැන්දට මොකක් කියලාද මෙහෙට එන්න කියන්නෙ….?”

“හ්ම්ම් රූපා නැන්දව ඒ වගේම මට සෙට් කරගන්න පුළුවං උනානම් මරු…. කොහොමත් දෙන්නම කැමති එකේ…. පළවෙනි පාරට සෙට් වෙන්න තියෙන ලැජ්ජාව යවන්නනෙ ඕනෙ…”

“මෙහ් මං පොඩ්ඩක් රූපා නැන්දා අවුස්සගන්න ට්රයි එකක් දෙන්නද….? වැඩේ ගොඩ ගියොත් අම්මගෙ වැඩේ කරන්නයි තියෙන්නෙ….”
රූපා නැන්දා කොහොමත් සෙට්… ඒ එදා වැඩේ බාගෙට කර කර ඉද්දි නවත්තන්නත් උනා නෙ..

“හරි දැං ඔයා රූපා නැන්දා සෙට් කරගත්තා කියමුකෝ.. දැං මං කොහොමද ජනකව සෙට් කරගන්නෙ….?”

“අයියෝ සිම්පල්… ඌ කොහොමත් අම්මට වශීවෙලා ඉන්නෙ…. ඌ ගෙදර එන වෙලාවක මං හැංගෙන්නම්… උ එන පොට දිහා බලලා අම්මට වැඩේ දෙන්න තියෙන්නෙ….”
අම්මාගෙ මේ වල් කඳට කොල්ලෙක් සෙට් කරගන්න බැරිනං වැඩක් තියෙද...

මම දන්නවා අම්මට එක කෝල් එකයි දෙන්න තියෙන්නෙ රූපානැන්දට… කරන දේ කියලා… ඒත් මං අම්මලාගෙ කෝල් එක හොරෙං අහං හිටියා කියලා කියන්න බෑනෙ… ඇරත් අම්මා දැන දැනම රූපා නැනදගෙන් පොඩි ආතල් එකක් ගන්නත් පුළුවංනෙ…

ඔහොම කතා වෙලා අපි වෙලාව එනකල් හිටියා…. සාමාන්‍යයෙන් මේ දෙන්නා දවසකට සැරයක් වත් අපේ දිහා එනවා…. අපි කතා උනේ නැනදා ආවොත් අම්මා හැංගෙනවා කියලා…. ජනකයා ආවොත් මං හැංගෙනවා.. හැබැයි රූපා නැනදා ආවොත් මං කලින් බඩුව ගහන්න හැදුවා කියලා මාට්ටු වෙනවා…. ඒ නිසා මං ඉස්සෙල්ලා ජනකයා ගෙන්න ගන්න ප්ලෑන් එකක් ගැහුවා….

මං ජනකයාට මැසේජස් යවන්න ගත්තා….

මම:“අඩෝ…”
ඌ :“ආහ් කියන්ඩ…”
මම:“මෙකෝ කරන්නෙ..”
ඌ :“මුකුත් නෑ ඔහෙ ඉන්නවා..”
මම:“තාම අම්මට හිකුවෙ නැද්ද හහා..”
ඌ :“පිස්සුද අප්පා… තාම ජංගි ආතල් විතරයි..”
මම:“අදත් ආතල් එකක් ගත්තද”
ඌ :“නෑනෙ අම්මා දැන් රෙදි ටික හෝදනවා.. දැං එක ගලවනකල් ඉන්න වෙනවා…”

ඒකියන්නෙ නැන්දා දැන්ම එන්නෙ නෑ.. මූව ගෙන්න ගන්නයි තියෙන්නෙ…

මම:“මේහ් මං උඹලගෙ අම්මට හිකුවට උඹට අවුලක් නැද්ද…”
ඌ :“මං කුසුමා නැන්දට කරාට අයියට අවුලක් නැත්තං මටත් අව්ලක් නෑ”

අපේ අම්මට වෙන කවුරුත් හුකනවට නම් මං කැමති උනේ නෑ ඒත් මං ඌට කිවුවා අවුලක් නෑ කියලා.

මම:“අයියෝ ලොවෙත් අවුලක් නෑ නිකං තියෙන හිලනෙ.. මං ට්රයි එකක් දෙන්නංකො උඹට සෙට කරන්න..”
ඌ :“අයියා දෙයියෙක් නෙ…”
මම:“ඒක නෙමේ උඹේ අම්මට හුකන්න කැමතිනේ…? සෙට් කරලා දෙන්නද….?”
ඌ :“අම්බෝ මට බයයි….”
මම:“හරි හරී බය වෙන්න එපා…. උඹ දැනට අපේ අම්මව සෙට් කරගන්න විදියක් බලපංකා් ඉතිරි ටික මං බලා ගන්නං”

ඌ :“අයිඩියා එකක් දෙන්නකෝ නැන්දව සෙට් කරගන්න..”
මම:“හරි තව ටිකකිං උඹ මෙහෙ වරෙං… මං කොහෙට හරි මාරු වෙන්නං….”
ඌ :“ඊට පස්සෙ”
මම:“අම්මා මං නෑ කියලා කියයිනෙ.. උඹ එතකොට කියපං මං එනකල් ඉන්නං කියලා….”
ඌ :“හරි…”
මම:“අම්මා තව ටිකකිං බෙහෙත් බොන වෙලාව…. ඒ බෙහෙත් වලට නින්දයනවා ලොවෙත්… ආයෙ හෙන ගැහුවත් ඇහැරෙන්නෙ නෑ….” මං බොරුවක් කීවා..
“උඹට ලාවට ආතල් එකක් ගන්න පුළුවං….”
ඌ :“ෂුවර්ද…. ඇහැරුණොත් නං ගමෙත් ඉඳලා ඉවරයි….”
මම:“අපෝ නෑ මං කොච්චර ආතල් අරං තියෙනවද…. හැබැයි දැන්ම මොකුත් වැඩිය කරන්න එපා හරිද”
ඌ :“එල එල මං දැං එන්නං”
මම:“දැං එන්න එපා පකෝ හිටපං විනාඩි 10ක් විතර මං අම්මට කොහෙහරි යනවා කියලා බොරුවක් ගහලා මාරු වෙන්නං…”
ඌ :“හරි අයියා එහෙනං අපේ දිහා එන්න…. අපේ අම්මට ට්රයි එකක් දාලා බලන්න…. හැබැයි අපේ අම්මනං බෙහෙත් බොන්නෙ නෑ”

මම:“එල බලමු…..”



මං ඌට එහෙම මැසේජ් එකක් දාලා අම්මාට කෙරෙන්න ඕනෙ වැඩේ විස්තර කරා
අම්මාත් කැමති උණා අම්මාට කරන්න තියෙන්නෙ අරූ බාගෙට වැඩෙ කරද්දි ඇහැරෙන්න…. ඊට පස්සෙ වැඩේට කැමති වෙන්න….

“හැබැයි දැන්ම කැමති වෙන්න එපා…. මං නැන්දව සෙට් කරගන්නකල් ඉන්න…”
නැත්තං අරූ අම්මට කෙලියොත් එහෙම…..

අම්මා නිදි වගේ ඉන්න අතරෙ මු කරන වැඩ  රෙකෝඩ් කරලා පස්සෙ බලමු කියලා කැමරාවත් සෙට් කරලා තිබ්බා…..
ටිකකිං මූ හෙමින් හෙමින් මේ පැත්තට ඇදෙනවා පෙණුනා….

“අන්න අරූ එනවා මං යන්නං කාමරෙට… මං ජනේලෙන් පැනලා යනවා රූපා නැන්දලගෙ දිහාට… මූ මෙහෙන් පිටත් උණාම අම්මා රූපානැන්දලාගෙ ෆෝන් එකට මිස් කෝල් එකක් ගහන්න…..”

“හ්ම්ම්….” අම්ම බෙල්ල දික්කරලා ජනේලෙ දිහා බලන ගමං කීවා…

අම්මා බ්ලවුස් එකේ මැද හරියෙන් බොත්තමක් ගලව ගත්තා අම්මාගෙ කුක්කු ලොකුනිසා එතනින් ඈත් උණා… දැන් තන ලාවට පේනවා….. සාය ටිකක් උස්සලා අරගෙන කකුල් දෙක ටීපෝ එකෙන් තියා ගත්තා.. දැං ගලත් පේනවා… අම්මාට වල් වැඩ වලටනං මාරම මොලයක් තියෙන්නෙ…. මටත් නගිනවා ඒවා බලද්දි… මං ඉක්මනට කාමරේට රිංග ගත්තා….

“ඇන්ටි කෝ අයියා…?” මූ ගෙටම ආවා… මූ අම්මගෙ ගල දැකලා තක්බීර් වෙලා…
“දැං හිටියා පුතා….. සෙල්ලං කරන්නවත් ගියාද දන්නෑ……”
“අහ්…..”
මූ හිර උනා…. දැං මූ ගියොත් වැඩේ දෙල්… මං මූට කලින්ම කීවුවා එනකල් ඉන්නම් කියපං කියලා… මු බය වෙලාද කොහෙද….

“මං එහෙනං……”
“වාඩිවෙලා ඉන්න බලන්න ටිකක් අයියා දැං එයි සමහරවිට….” මූ යන්න හදද්දිම අම්මා වැඩේ බැලන්ස් කලා…

“හරි….” මූ අම්මට ඉස්සරහා පුටුවෙ වාඩිවෙලා පත්තරයක් අතට ගත්තා…. හැබැයි මුගේ ඇස්දෙක තිබ්බෙ අම්මගෙ කකුල් දෙක අස්සට….
අම්මටත් වැඩේ තේරුණා.. අම්මා ඇඟට නෙදැනී හෙමිං කකුල් දෙක පලල් කලා… දැන්නම් අම්මගෙ ජංගියත් පේන ගාණට ඇවිල්ලා…

“මොනවා හරි බොනවද… තේ එකක්…..?” අරූ හරකා වගේ කරබාගෙන ඉද්දි අම්මා කතාවකට මුලපිරුවා…

“එපා නැන්දා… මං එන්න කලිං හදාගෙන බීලා ආවේ” අම්මා තේ හදන්න ගියොත් මූට අම්මගෙ ගල බලන්න නැතිවෙන නිසාද කොහෙද මූ එපා කිවුවා…

“ෂහ් කොල්ලා නියමයිනෙ… ඒකට අපේ මනුස්සයා… තේ හදලා ලඟට දුන්නෙ නැත්තං තේ එකක්වත් හදා ගන්නෙ නෑ…”

“මම තමා වෙලාවකට අපේ අම්මටත් එක්ක තේ හදන්නෙ….”

“කොච්චර ශෝක්ද… පිරිමි ළමයි උණාම අම්මව බලාගන්න එපැයි නේද…? මාමා විතරයි මටත් එක්ක තේ හැදුවොත් ඉතිං….”

“ඇත්තට කෝ නැන්දෙ මාමා….?”

“මාමා මේ දවස්වල ගෙදර නෑ පුතේ නුවර ගියා.. ආයෙ එන්නෙ අනිද්දා… ඉතිං මට දැං ඔක්කොම තනියම තමා කරගන්න වෙලා තියෙන්නෙ...”

“ගෑණියෙකුට හැමදේම තනියම කරගන්නත් බෑ නේද නැන්දෙ…..”
අන්න දැං නං මූ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ට්රැක් එකට එනවා….

“ඒකනේ…. ඔයාට එන්න බැරිද ඒ වැඩ ටික මට කරලා දෙන්න…”

“අපොයි එන්නම්කො නැන්දා ඕනෙ වෙලාවක කතා කරන්න…”

“රූපගෙන් අහන්න ඕනේ කොල්ලො දෙන්නා මාරු කරගමුද කියලා…” අම්මා ඇහැක් ගහලා ඉඟියක් දැම්මා….

“අයියා එනකල් කරන්න වැඩකුත් නෑනෙ… නැන්දා වැඩක් තියෙනවනම් කියන්න…. කරලා දෙන්නම්……”
“හ්ම්ම්ම්…. එහෙනම් කාමරෙ රෙදිටිකක් ඇති හෝදලා දෙන්න…” අම්මා ටිකක් කල්පනා කරලා කිවුවා….

“හරි මං කරන්නං…” මූ ටක්ගාලා නැගිට්ටා….
“අනේ කොල්ලො මං විහිලුවට කිවුවෙ…. මෙන්න මෙහෙන් වාඩිවෙන්න…”

“අනේ නෑ නැන්දෙ.. මං ඇත්තටම කරලා දාන්නම් වොෂින් මැෂින් එකෙන්නෙ හෝදන්නෙ... ඕක මොකද්ද….”

“හා එහෙනම් කාමරෙ තියෙන මගේ ඇඳුම් ටික මැෂින් එකට දාන්නකො…. ඉතුරු ටික මං කරගන්නම්… සබං කුඩු එහෙම තියෙන තැං ඔයා දන්නෙත් නෑනේ…” මට තේරුණා අම්මගෙ ප්ලෑන… අම්මා ජනකයාට ජංගියක් දෙන්න යන්නෙ….

ජනකයා අම්මලාගේ කාමරෙට ගිහින් ඇඳුම් බාස්කට් එකත් අරන් එලියට ආවා…
“මේටික විතරයි නේ නැන්දා…”

“ආ පොඩ්ඩක් එන්නකෝ මෙන්න මේකත් ඔයගමං දාන්නකෝ…..”
ජනකයා ළඟට එනකල් ඉඳලා අම්මා ඌ ඉස්සරහ හිටගෙන පෑන්ටිය ගැලෙවුවා….

“මේකත් දාන්න පුතා ඊයෙ රෑ ඇඳපු එක….”
මූත් පැනපු ගමං අතට අරං ඒමේ අත පෙරලලා හොදට බැලුවා

“මේකනං තාම කිළුටු නෑ නැන්දා….. මේ...”

“ඔවා කිලුටුයි කියලා බලන්නෙ ඇස් වලින් නෙමේ කොල්ලා නහයෙන්…” අම්මා හිනා වෙවි කිවුවා…..
ජනකයා හිනා වෙලා අම්මගෙ පෑන්ටිය නහයට කිට්ටු කලා….

“හ්ම්ම්ම් ඒත් නෑ නැන්දා… දැං තමයි හොඳම...නැන්දාගෙ දාඩිය හරි සුවඳයි…” මූ ආයෙපාරක් අම්මා ඉස්සරහම පෑන්ටිය ගුලිකරලා මූණෙ තියා ගත්තා…

“හිහිහි…. මේ දවස් ටිකේ මාමත් නැති නිසා දැං හොඳ ඇති තමයි… කමක් නෑ පැටියෝ ඕක දාන්නකෝ….”  අම්මා කොල්ලො කියයි පැටියො කියයි… මේවා අහං ඉඳලා මටත් නගිනවා…

“ඔයා ඔච්චරම ඕකට ආසනම් ඔයා තියාගෙන යද්දි තියලා යන්න….” අම්මගෙ පෑන්ටිය මු අතොරක් නැතිව ඉඹිනවා දැකලා අම්මා කිවුවා….

“නැන්දා බ්රා එක…. හෝදන්න එපාද..?”

“බ්රා එකක් ඇඳලා නෑ….” අම්මා එහෙම කිවුවෙ බ්ලව්ස් එකේ ගැලවුන බොත්තම ගාවින් තවත් ඈත් කරලා පෙන්නන ගමං… අම්මගෙ එක තණයක නිපල් එකත් පෙණුනා…

“ෂා නැන්දගෙ කුක්කු වල ලස්සන…. නැන්දා බ්රා එකක් ඇන්දනම් කිලුටු වෙන්නෙ නෑ… එන්න එන්න පිරිසිදු වෙනවා….”  මූ බලපල්ලකෝ ඇන්ටි පාර ටෝක් කරන ලස්සන...

“හහ්හා… මෙයා මොකෝ මෙච්චර බටර් ගාන්නෙ….”
“නෑ.. නැන්දගේ දාඩිය පුසුඹට මං හරි ආසයි….”
“ඇත්තට… එහෙනං ඔයා මට වැඩ කරලා දෙනවට ගෙවීමක් වශයෙන් මං ඔයාට මගේ සුවඳ බලන්න දෙන්නං….”
“ෂා නියමයි…. තැංක්‍යු නැන්දෙ…. මං මේක ගෙදර ගෙනිහින් හෙට ගේන්නද….?” මූ අම්මගෙ පෑන්ටිය පෙන්නලා ඇහුවා….

“අපොයි ඔයාගේ අම්මාට අහුඋණොත් මං ඉවරයි….. ඔයා ගෙදර ඉන්න වෙලාවට අම්මගෙ එකක් ගන්න පුළුවන්නෙ…” බුවාගෙ මූණ ඇඹුල් උණා..

“ඔයාට මගෙ සුවඳ බලන්නනෙ ඕනෙ…. කෝ එන්න….”

අම්මා පොඩි එකෙක්ව සනසනවා වගේ ජනකයාගේ ඔළුව අතගෑවා… මූත් අතේ තිබ්බ ඇඳුම්ටික ළඟතිබ්බ පුටුවට දාලා අම්මගෙ පිරුණු පපුවට තුරුල් උණා… අම්මගෙ ඇඟිළි තුඩු ජනකයාගෙ කෙස් ගස් අතරින් පීරගෙන ගිහින් ඔළුව කිටි කිටියෙ හන්සයෝ දෙන්නා මැද්දට මැදිකරගත්තා…. ජනකගෙ කම්මුල් දෙපැත්තෙන් අම්මගෙ තන් දෙක නෙරලා ආවා…. ජනකගෙ අත්දෙක අම්මගෙ ඉන වටේ පැටලෙද්දි අම්මාගෙ අනිත් අත ජනකගේ තට්ටම ගාවට ලෙස්සලා ගියා….. ජනකගෙ ඔලුව වගේම තට්ටම පැත්තෙනුත් අම්මා ජනකව ඇගට තද කරගත්තා… මට තේරුණා ජනකයාගෙ ජැක් එක අම්මගෙ කකුල්දෙක මුලට ඉවඅල්ලනවා….

“කොහොමද?” අම්මා කෙඳිරිල් හඬකින් ඇහුවා.
“සුවඳයි…”
“හ්ම්ම්… සුවඳ ඇතිද…?” අම්මගේ හඬ එන්න එන්න කාමුක වෙනවා.
“ම්ම්ම් ඇති… තව තිබ්බනම හොඳයි…”

ජනක එහෙම කිවුවාම අම්මා ජනකව තුරුලු කරන් හිටපු අත් දෙක අතඇරලා උඩට අරන් විසිරිලා තිබ්බ කොණ්ඩෙ ගැටගහන්න පටන් ගත්තෙ මොකක් හරි ලොකු වැඩකට අරඅදින්න වගේ… ලැබුණු අවසරයෙන් ජනකයා අම්මගෙ නිරාවරනය වෙච්ච කිහිල්ලට මූණ ඔබාගත්තෙ අම්මාගෙ ඉන වටේ පැටලුණු අත්දෙකෙන් අම්මගෙ මස් පිරුණු රසපෙදෙසට තමංගෙ පක් එක තවත් තදකරන ගමන්.. මූ අම්මව ළගට ඇද්ද පාරට අම්මගෙ තන්දෙක ලෙලදිදී තව තවත් රස ඉල්ලනවා හැබැයි මුගෙ ඇස් දෙක තිබ්බෙ අම්මගෙ කිහිලි පෙදෙසෙට… අම්මා කොණ්ඩෙ ගැටගහගෙන ආයෙමත් මුගෙ ඔළුව ඇඟිලිතුඩුවලින් පිරිමැදමැද කිහිල්ලෙ සුවඳ විඳින්න ඉඩ දුන්නා… මට මතක් උණේ ස්කූල් බස් එකේ අම්මට ජැක ගහපු කොල්ලො ටිකකට අම්මා කිහිල්ල ඉඹින්න ඉඩ දීපු හැටි… ජනකයා පිස්සුවෙන් වගේ උගෙ පක් එක අම්මගෙ කකුල්දෙක මුලට ඔබනවා… කිහිල්ල ලෙවකන්න හදනවා…
ටිකවෙලාවකින් අම්මා ජනකයගේ උරහිසට අත් දෙක තියලා ග්රහණයෙන් මිදුනා….

“ඔය රෙදි ටික හෝදනවට මේ ඇති……” අම්මා හිනා වෙවි කිවුවා… ජනකයාගෙ පක ඉද්ද ගැහුවා වගේ නැගලා කලිසම ඉරාගෙන එන්න හදනවා… අම්මා මං හිතුවටත් වඩා ජනකයාට ආතල් දුන්නා.. ඒකත් හොඳයි දැං ඌ බය නැතුව වැඩේට බහියි…..

“පුතා මං මේ බෙහෙත් වගයක් බීවා… ඒකට නිදිමත එනවා… මං පොඩ්ඩක් ඇලවෙනවා… හොඳේ….”

“ආ හරි ඇන්ටි අවුලක් නෑ…” පොරගේ මූනෙ හිනාවක් ඇදුනා.. අම්මත් ඒක දකින්න ඇති..

“ඔයා ඔය ඇඳුම් ටික වොෂින් මැෂින් එකට දාන්නකො… මගේ පෑන්ටිය දැනට තියාගත්තට කමක් නෑ හැබැයි යද්දි තියලා යන්න….” අම්මා ජනකයාගෙ කමිසෙ හරිග්ගස්සන ගමං කීවා…

“ආ… අයියා එන්න කලින් යනවනං දොර ලොක් කරං යන්න හොඳේ… හොරෙක් වත් පනී” අම්මෙ පුටුවෙන් ඇලවෙන ගමන් කීවා.. අම්මගෙ බ්ලවුස් එකෙ බොත්තම තාමත් ඇරිලා…

“හා ඇන්ටි…”


එහෙම කියලා අම්මා සැටියෙ ඇලඋණා කකුල්දෙක ඇන්දෙ තියාගත්තාම සාය පාතට වැටුණා… ගල්දෙක එක්කොම එලියෙ… පැන්ටියත් පේනවා ඇති… දොරරෙද්ද අස්සෙං එච්චර පේන්නෙ නෑ…. අම්මා එක අතක් ඔළුවෙන් තියාගෙන අනික් අත තනේ උඩින් තියාගත්තා… අතේ බරට බ්ලවුස් එක ඇදිලා තවටිකක් ඕපන් උනා….

විණාඩි දෙකක් විතර අරූ අම්මාව අස්දෙකෙං නිරුවත් කරා… ඌට හදිස්සිය කියලා මට තේරුණා…. ටිකකින් මට මැසේජ් එකක් ආවා…
“අයියා කොහෙද ඉන්නෙ… කුසුමා නැන්දා නිදි…..”
මාත් රිප්ලයි කලා….
“හරි හරි උඹ මූන අත ගාපං…. ඇහැරුණෙ නැත්තං වැඩේ පටං ගනිං… කිසිදේකට බයවෙන්න එපා….”

මූ මං කියපු විදියට අම්මගෙ මූණ අත ගෑවා… අම්මත් කිසි වෙනසක් පෙන්නුවෙ නෑ…
පස්සෙ මූ අම්මගෙ මූණ දිහා බලාන අම්මගෙ සුදු ගල අතගෑවා… ගල අත ගගා අනිත් අතින් අම්මගෙ නළල පාදලා නළලට කිස් එකක් දුන්නා… හරියට නිකං මුගෙ කෑල්ලට කිස් කරනවා වගේ…
ඊට පස්සෙ මූ ඇඟිල්ලකින් අම්මගෙ තොල් දෙක අතගෑවා… ටිකකිං මූ අම්මගේ තොල් දෙක අතරින් අැඟිල්ලක් කට ඇතුලට දැම්මා…. පස්සෙ ඒ ඇඟිල්ල මූ උගේ කටෙ දාගත්තා…. පස්සෙ අම්මගෙ තොල්දෙකට සූප්පුවක් දැම්මා… අම්මත් නිදි වගේ ඉන්නවා…

මූ අම්මගෙ මුලු ඇඟම ඉඹින්න ගත්තා… පටං ගත්තෙ කිහිල්ලෙන්… අම්මා තනේ උඩින් තියාගෙන හිටපු අත අයින් කරලා මූ තනේ ඉම්බා.. පස්සෙ ගල.. ගල ඉඹගෙන ඇවිත් ඇඳුමට උඩින් අම්මගෙ කිම්බට මූණතියාගෙන හොඳට සුවඳ උරාබීවා….

කරන දෙයක් ඉක්මනට කරේ නැත්තං මූ අපේ අම්මට හුකලා තමා නවතින්නෙ… අම්මත් ෂුවර් නැති ගෑණි… ලපටි පකවල් වලට පුදුම කෑදර කමක් තියෙන්නෙ.. ජනකයාට අවුරුදු 15යි. මට 16… එහෙම බැලුවාම මට වඩා ජනකයාට චාන්ස් වැඩියි…..

අම්මගෙ බ්ලවුස් එකේ බොත්තම් එකින් එක ගැලවෙද්දී… අම්මගෙ මූනෙ රාගික ආසාවක් පිරීගෙන එද්දි… මං ජනේලෙන් පැනලා රූපා නැන්දගෙ දිහාට දිවුවා…

රූපා නැන්දා ඇඳලා හිටියෙ ගවුමක්.. නැන්දා ගේ අතුගගා හිටියෙ… මං කෙළින්ම ගේ ඇතුලට ගිහින් නැන්දගෙ පිටිපස්සෙන් බදා ගත්තා… ඉක්මනට කරන දෙයක් කරන්න ඕනේ පරක්කු වෙන්න වෙන්න අරූ අම්මට මොනවා කරයිද දන්නෙ නෑ…

“ආනේ මේ කොල්ලා කරන වැඩ මං බය උණා…”
“නැන්දා තනියම කියලා දැනගත්තාම දුවගෙන ආවා එදා වැඩේ ඉතුරු ටිකට….”
“අනේ කොල්ලො මල්ලි ඒ පැත්තට ගියේ… දැං ඔයා නැ කියලා ආයෙ එනවා ඇති..”
“නෑ නෑ… දැන්ම එන්නෙ නැ… මං නැතුවට අපේ අම්මා ඉන්නවනේ…”
මං එහෙම කියන ගමන් නැන්දගෙ අත්දෙක අතරින් තන්දෙක පොඩි කරන්න ගත්තා…

“ඒ මොකෝ එහෙම කීවේ…”
“අපේ අම්මට නින්ද ගිහිල්ලා… ඒ අස්සෙ අම්මගෙ පෑන්ටියකුත් හම්බෙලා… පොර දැන්ම එන්නෙ නෑ….”

මං එහෙම කිවුවාම නැන්දට අවුල් ගියා…

“නැන්දා ගනන් ගන්න එපා… මං දන්නවා මල්ලි නැන්දගෙ පෑන්ටි වලට ආසයි කියලා… මං දැකලා තියෙනවා නැන්දගෙ පෑන්ටි වලට අතේ ගහනවා….”
මං හෙමින් හෙමින් නැන්දගෙ ගවුම උස්සන්න ගත්තා….

“අනික මාත් නැන්දගෙ පෑන්ටි ගන්න එකේ මල්ලි අපේ අම්මගෙ එක ඉම්බාම මොකක් වෙනවද….”

නැන්දා බෙල්ල හරවලා මං දිහා බලලා හිනා උනා…. මං ඇඟිලි තුඩු වලින් නැනුදගෙ පෑන්ටියෙ වාටිය හොයාගත්තා… මාපට ඇඟිල්ල වාටිය ඇතුලෙන් දාලා පහලට තද කලා… දැන්දගෙ පුකට හිරවෙලා නිසා ඒක පහලට ආවෙ නෑ… නැන්දා කොස්ස බිත්තියට හේත්තු කරලා මං පැත්තට හැරෙද්දි මගෙ අත් වලින් නැන්දව ගිලිහුණා…

“ඔයාගෙ අම්මට වෙන කෙනෙක් කරනවට ඔයාට කමක් නැද්ද…?”
 නැන්දා මගෙන් එහෙම අහලා ගවුම යටින් අතදාලා ඉන පද්දනගමන් පෑන්ටිය පහළට දැම්මා….

“නෑ…! කැමති නෑ…!! නැන්දා කැමතිද ඔයාගෙ පුතා වෙන කෙනෙක් එක්ක කරනවට….”

පෑන්ටිය එහෙමම තියෙද්දි නැන්දා ලඟ තිබ්බ සැටියට බර දුන්නා…
“ම්හු….”
නැන්දා එක කකුලක් සැටිය උඩින් තියා ගත්තා…

මං නැන්දා ගාව දණගහගත්තා…. නැන්දගෙ රැළිගැහුණු මයිල් අතරට මගෙ අත ඉබේම ඇදිලා ගියා….
“එකෙනෙ කියන්නෙ… මං නැන්දට මල්ලිව සෙට් කරන්නද…..”
මං නැන්දගෙ හුතු තොල් මැද්දෙන් මෑ ඇටේ පිරිමදින ගමං ඇහුවා

“හ්ම්ම්….”
නැන්දගෙ කටෙන් ආතල් එකට පැන්න සද්දයක්ද නැතිනම් හා කියලා කිවුවද කියලා ෂුවර් නෑ… හැබැයි නැන්දට ඔනේ වෙලා තියෙන වග මං දන්නවනෙ…

“හැබැයි මාව අමතක කරන්න ඔට්ටු නෑ හරිද….”

මං ඇඟිලි දෙකකින් නැන්දගෙ යෝනිය විවෘත කරලා එලියට පැනපු භගමණියට කිස් එකක් දෙනගමන් කිවුවා…

“හහ් හහා”
නැන්දා මගෙ ඔළුව අත ගෑවා…. නැන්දගෙ අත එන්න එන්න තද වෙනවා…. නැන්දා කියන්න හදන දේ මට තේරුණා… ඇඟිල්ලෙන් පිරිමැදපු නැන්දගෙ රසවතී දැං දිව ඉල්ලනවා…. ජූස් ලාවට ගලාගෙන ඇවිල්ලා හුතුසුවඳ මගෙ නහය විදගෙන යද්දි මගෙ දිව නැන්දගෙ රස තොල් අතර හැංගුණා…

“හ්ම්ම්ම්ම්ංං”

නැන්දගෙ කෙඳිරිය වැඩිවෙද්දි මට තේරුණා රස ගුලෙන් ගලාගෙන ආපු ජූස් පාර දැං එන්න එන්නම වැඩි කියලා… තව ටික වෙලාවක් දැම්මොත් එදාවෙච්ච වැඩෙමයි මට අදත් වෙන්නෙ… අපේ අම්මා වගේ නෙමේ රූපා නැන්දට ඉක්මනද බඩු යනවා…. මං වැඩේ නවත්තලා හිටගත්තා… යකඩේ වගේ කෙළිං වෙච්ච පයිය එලියට අරගෙන නැන්දගෙ බඩ උඩට පාත් උණා….
නැන්දා බඩ අස්සෙන් අත දාලා මගෙ පය්යෙන් අල්ල ගත්තා … පයිය පහලට ඇදලා පයි මුණ්ඩෙ නැන්දා මයිල් අතරින් එහෙ මෙහෙ අතුල්ලන්න ගත්තා… පයියාට ජූස්වල තෙත දැණෙන කොට මං හෙමීට තද කලා….

“ංආආආආහ්…”

නැන්දගෙ කෙඳිරිය අතරෙන් මං නැන්දගෙ ඇගට ඇතුළු උණා…
නැනුදගෙ හුතු බිත්ති හෙන රස්නෙයි… මං ටික වෙලාවක් එහෙම්ම හෙලවෙන්නෙ නැතුව හිටියා… ඒත් පයියට ඉවසුමක් නෑ… රූපා නැන්දගෙ රස හිල ඇතුලෙ පයි පැටියා ඔළුව ගස්සනවා… නැන්දට ඊට වඩා ඉවසුමක් නෑ… මගෙ චූටි පුක් පලු දෙක අල්ලගෙන නැන්දා උකුල ගස්සලා උස්සපු පාරට පයියෙ ඔළුව නැන්දගෙ හුතු අඩියෙ හැප්පුණා…

“අහ්”

මගෙ කටින් ඒ සද්දෙ පැන්නෙ ඉබේමයි….

මං හෙමීට පයිය රූපා නැන්දගෙ ගුල ඇතුලෙන් එලියට ඇද්දා… නැන්දගේ ජූස් නාගෙන තේජවන්ත විදියට පයියා ගුලෙන් එළියට ඇදුණා.. සුදු පාට කෑළි කෑළි... නැන්දගෙ ජූස් හෙන ඝණයි… ගොඩක් කාලෙකින් මෙච්චර ගැඹුරට මොකුත් බැහැලා නැති පාටයි…

මං හෙමීට ආයෙම ඇතුලට තල්ලු කලා… ඒත් නැන්දා ආයෙමත් ගස්සලා හයියෙං ඇතුලට බස්ස ගත්තා…. නැන්දට ඕනෙ හයියෙං පාර ගස්ස ගන්න… මං කොන්ද කෙලිං කරලා නැන්දගෙ කකුල් දෙක ගත්තා කරට…. නැන්දගෙ ගවුම ඉස්සුවා තං දෙක ගාවටම… එතකොට මට නැන්දගෙ බඩ ලෙලදෙන හැටි බලන්න පුළුවං… ඊට පස්සෙ වැර දාලා ඇන්නා නැංදගෙ හිලේ අඩියටම වදින්න…

“ආආආ….” තොක් ගාලා සද්දෙත් එක්ක නැන්දා කෑ ගැහුවා… මං ගණන් ගත්තෙ නෑ තව හයියෙං ගහන්න ගත්තා…

මඩ වලකට ගල් ගහනවා වගේ සද්දෙත් එක්කම ජූස් විසිවෙනවා හැමතැනම… නැන්දගෙ මූනෙන් දාඩියපාරක් දාගෙන ආවා… මං වෙගෙ වැඩිකලා…

“හාහ් හාහ් හාහ් ම්ම්ම්ම්ම්ංංංංංංං හෙමිංංංංං”

නැන්දා බෙරිහන් දෙනවා… කෑගහන්න කෑ ගහන්න මං වේගේ වැඩිකලා….

“ම්ම්ම්ම්ම්මම්…..”

නැන්දට කෑ ගහන්න පණ නෑ… කකුල් දෙක එන්න එන්න ලං වෙන්න ගත්තා…. හුතු බිත්තිවලිං පක් එක කිටි කිටියෙ මිරිකෙද්දි මගෙ කකුල් පණ නැති කරගෙන උණු කැරිපාරක් නැන්දගෙ හිල ඇතුලෙම විද්දා… මමත් පුලුවං තරං වැර දාලා නැන්දගෙ රස හිල පතුලටම පක තද කරගෙන හිටියා… පයි ටොප් එක හුුතු අඩියෙ වැදිලා තියෙද්දිම වේගෙං විදපු කැරි සේරම නැන්දගෙ ගර්බාෂෙටම යන්න ඇති….. එලියටනං චුට්ටක් වත් ආවෙ නෑ… එහෙම තදකරං ඉන්න අතරෙ එකපාරටම නැන්දත් වෙවුලලා ගියා… මට තේරුනා නැන්දටත් බඩු ගියා කියලා…

මං නැන්දගෙ කකුල් දෙක පහතට දාලා ඇඟ උඩට බර උනේ නැන්දගෙ මූනෙන් මතු වෙලා තිබුණු දාඩිය ටික ලෙවකන්න.. පක් එක එලියට ගන්න ලොබකමේ මං ඇතුලෙම තියාගෙන හිටියා…
නැගලා තිබ්බ පයිය හෙමින් හෙමින් බහින අතරෙ මං නැන්දගෙ මූණ ලෙව කෑවා…… කිඹි හිලට ඇබයක් ගැහුවා වගේ පක් එක ඇතුල් කරලා තිබුණ නිසා මගෙ බඩු නැන්දගෙ හිලෙන් එලියට එන්නෙ නෑ…

නැන්දත් හොඳට හති දානවා…. මූණ එහෙට මෙහෙට හරව හරව මගේ කෙල මූණ පුරා ගා ගත්තා… රූපා නැන්දා නිකට ඉස්සුවාම මං බෙල්ලත් ලෙව කෑවා… බෙල්ල ලෙවකද්දිනම් නැන්දගෙන් හීන් කෙඳිරියකුත් පිට උණා… රූපා නැන්දට දාඩිය දැම්මාම මාරම සුවඳයි.

නැන්දගෙ හුතු බිත්තිවල රස්නෙ නිසා රස හිල ඇතුලෙම ආයෙමත් මල්ලියා ඔලුව ගස්සන්න ගත්තා…. මං නැන්දගෙ මූන ලෙව කකා හෙමීට ඉණ පද්දන්න ගත්තා. දැනටමත් නැන්දගෙ රස හිල මගෙ බඩුයි නැන්දගෙ ලවු ජූස් වලිනුයි පිරිලා තිබ්බ නිසා ලෙස්සනවා නියෙමෙට…
මං නැන්දගෙ මූණ පැත්තකට හරවලා කණට දිව දැම්මා…. නැන්දට කිතිය ඉවසන්න බැරුව දඟලන්න ගත්තා…

“රිදෙන්න ගහපං කොල්ලෝහ්…… ආහ්….!”
මං ලතාවකට උකුල පද්ද පද්ද නැන්දට බස්සන අතරෙ නැන්දා තව සැප ඉල්ලනවා….
මං බස්සන වේගෙ තවත් අඩු කලා… පක් එක හෙමීට ගුල ඇතුලට රිංගුවාම තවටිකක් තද කරනවා… පයි මුණ්ඩේ රූපා නැන්දගෙ හුතු අඩියටම වැදුනාම තමා එළියට අදින්නෙ….

“ම්ම්ම්ම්හ්……. කොල්ලෝ…… තව……”
නැන්දා උඩ බලාන මැරෙන්න හදනවා….
“ආාාහ් හයියෙංංංහ්….”

මට ඕනේ කොහෙම හරි නැන්දා අකමැති දේම කරන්න… මං නැනදගෙ අත්දෙක එකට එකතුකරලා ඔළුවට උඩින් තියලා අල්ලගත්තා… නැන්දගෙ දාඩිය සුවඳට මට තව නැග්ගා මට ආයෙ පාරක් බඩු යන්න වගේ ආවා….  මං ගහන එක නැවැත්තුවා…

“නවත්තන්න එපා දෙයියො මං මැරෙයි…” නැන්දා කෑ ගහනවා…
දැං තමයි හොඳම වෙලාව නැන්දට අයිඩියා එක දාන්න…

“නැන්දෙ ඉතිරි ටික අපේ ගෙදර කරමු නැන්දෙ දැං මල්ලි එයි… ”
“කොහෙ උණත් කමක් නෑ රත්තරණෙ මගේ එක පලලා දෙන්ඩ….” නැන්දා කෙඳිරි ගානවා

“මං පක් එක නැන්දගෙ ගුලෙන් එලියට ඇද්දා… නැන්දා ඉක්මනට ඇඳුම හදාගන්න”

මං එහෙම කියලා එලියට ගිහින් අපේ ගෙදරට කෝල් එකක් ගත්තා… අරූ අම්මට දැනටමත් ඇරලද දන්නෙ නෑ… පෝන් එක උස්සන්න පරක්කුවෙද්දි හිතට අවුල්…. අම්මා පෝන් එක ආන්සර් කලා…

“හෙලෝ…!”
“අපි දැං එනවා… හරිද වැඩේ….”
“හරි විණාඩි 5කින් එන්න… ඇවිත් මගෙ කාමරේට යන්න…”

මං පෝන් එක තියලා ආයෙම නැන්දා හොයාගෙන ඇතුලට ගියා…
“මං මුලින් යන්නං… නැන්දා පස්සෙං එන්න…. අම්මා හිටියොත් මං සංඥාවක් කරන්නං” නැන්දා ඔළුව වැනුවා..

මං හොරෙන් ගෙට ඇතුළුඋනා… අම්මාවත් ජනකවත් පේන්න හිටියෙ නෑ…. අම්මගෙ කාමරෙත් නැති නිසා මං මගේ කමරෙ පැත්තට ඇදුනා.. හිතුවා වගේම දොරරෙද්ද අතරින් හෙවනැලි දඟළනවා පෙණුනා… ලාවට වගේ කෙඳිරිලි සද්දයකුත් එනවා… ඉවසන්නම බැරිතැන දොර රෙද්ද අතරින් හෙමින් එබිලා බැලුවා… මං එක පාරටම දැකපු දෙයින් ගැස්සිලා ගියා…
Loading...