පවුලේ කතාව 17 - අමුතු ආසාව | pawle wal katha - පවුලේ වල් කතා


කොටස් 22ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>> පවුලේ කතාව 1 - නංගි
Loading...
Loading...

ටිකවෙලාවක් දෙන්නා එහෙමම හිටියා… මට තේරුනා අද තමයි මොනවා හරි කරගන්නවනං දවස කියලා….. මං ආයෙමත් අම්මව කිස් කරන ගමං අත පහලට ගෙනිච්චා…. අම්මගෙ මයිල් ගස් පවා තෙත්වෙලා….. චූ හිල හොඳටම තෙතයි… මං ආයෙමත් අම්මගෙ බගමණිය පිරිමදින්න පටං ගත්තා… මේ පාරනං බලෙං හරි පයිය ඔබලා තමා නවත්තන්නෙ කියලා හිතාගෙන අම්මගෙ කට ඇතුලට දිව දැම්මා…..
----
අම්මා මූණ පැත්තටකට හරවලා ප්‍රතික්ෂේප කලා… මං අම්මගෙ අත්දෙකෙංම අල්ලලා එකතු කරලා අම්මගෙ ඔළුවට උඩිං තිබ්බා… ඊටපස්සෙ නිරාවරණය වෙච්ච අම්මගෙ කිහිල්ල ලෙව කෑවා… අම්මා කිතියට දඟලන්න ගත්තා…

“දැං ඇති පුතා….. මං මැරෙයි…. “

තාම දෙපාරයි බඩු ගියෙ මෙයා පොයිය දානවා….

“තාම දෙපාරනෙ ගියේ….”

“ඒ උණාට ළඟ ළඟ නිසා මහන්සියි…..”

මං අම්මා කියන එක ගනන් නොගෙනම වැඩේ කරගෙන ගියා……. අම්මා ටිකවෙලාවක් කිහිල්ල ලෙවකන්න දුන්නා… අම්මගෙ බෙල්ලෙ තිබ්බ දාඩිය ටිකක් ලෙවකාගෙනම නං අම්මගෙ තොල් දෙක හොයාගෙන ගියා…. අම්මා ගෙ හුස්ම මගෙ මූණට වදිද්දි මං අම්මගෙ තොල් දෙක සූප්පලා මගෙ කට ඇතුලට ඇද ගත්තා… තොල් සූප්පුවටත් අම්මා ඉඩදීපු නිසා අම්මගෙං අවුලක් නෑ වගේ හිතුණ නිසා අම්මාගෙ තොල්දෙක අතරින් දිව ඇතුල් කලා… අම්මගෙ කට ඇතුලෙ එමහෙමෙහෙ දඟලපු දිව අන්තිමට අම්මගෙ දිවේ පැටළුණා.. එතකොට අම්මා මූණ පැත්තට හරවගත්තා…
මට මල…! අම්මගෙ අත අතඇරලා කට දෙපැත්තෙන් අල්ලා තදකෙරුවා.. වේදනාවට අම්මගෙ කට ඇරුණා… මං අම්මගෙ කටට කෙල තලියක් දැම්මා…
කරපු ගොංකම තේරුනේ අම්මා මාව පෙරලගෙන නැගිටින කොටයි… අම්මා මාව තල්ලු කරපු පාරට මං විසිවෙලා ගිහිං ඇඳේ අනිත් පැත්තට වැටුණා… අම්මා නැගුටලා නිකං හටියෙ නෑ මගෙ ඇඟ උඩට නැගලා මගෙ අත්දෙකන් අල්ල ගත්තා… මට හෙල්ලෙන්නවත් වෙලාවක් හම්බුණෙ නෑ….
ඊට පස්සෙ කණ පුරෝලා පාරක් දුන්නා.. ඇස්දෙකෙං කඳුලුත් පැන්නා ෂොට් එකට… ඊට පස්සෙ මගෙ කට දෙපැත්ං මිරිකලා හොඳ කෙලතලියක් මගෙ කට ඇතුලට දැම්මා…

අම්මා කකුල් දෙක අස්සෙං අත දාලා මගෙ පොල්ල අරං ඒක උඩිං ඉඳගත්තා… ඇතුලට බහින්න නෙමෙය් ඒත් අම්මගෙ හුතු තොල් වල රස්නෙ මට දැනුනා…  අම්මගෙ රත්වෙච්ච බනිස්ගෙඩිය තාම සෙවලයි…
අම්මා ඉණ ගාවිං හෙමීට පද්දන්න පටං ගත්තා… අම්මගෙ රසගුල මගෙ යකඩ පොල්ල දිගේ එහෙමෙහෙ යනවා…

“තොට පොඩ්ඩක් බුරුල දුන්නාම එනවා නේද නේද කරේ නගින්න….”

අම්මා කවදාවත් එහෙම මට කතා කරලා නෑ…. මට හිතාගන්න බැරිඋණා….

“ඈ බල්ලො…..”

අම්මා එහෙම කියන ගමං තදිං කිම්බ මගෙ පොල්ලෙ අතුල්ලන්න ගත්තා…

“මේ අම්මත් ඕනේ දේකට ඔට්ටුයි…”
අම්මා එහෙම කියලා අනික් කම්මුලටත් පාරක් ගැහුවා…

අම්මගෙ බර මගෙ පයියට හොඳට දැනෙනවා...

අම්මා ළඟ තිබ්බ ඉස්කිරීමෙන් ලණුවක් ගත්තා… ඒක අම්මා සාරිය අඳිද්දි පාවිච්චි කරන එකක්…
අම්මා මගෙ අත ඇඳේ විට්ටමට තියලා ගැට ගැහුවා… මට පිස්සු වගේ… බයටම අම්මට ඔනෙ මගුලක් කරන්න ඉඩ දිලා මං සද්ද නැතුව හිටියා….

අම්මට යකෙක් වැහිලා වගේ.. ගෙදර දොරේ වැඩකරලම අම්මගෙ අතපය හයියයි… තවටිකක් තදිං ඇල්ලුවානං මගෙ හුස්ම හිර වෙනවා…  අවුරුදු 16 මට අම්මත් එක්ක රණ්ඬු කරන්න හයියක් නෑ…

අත් දෙක ගැටගහලා අම්මා මගේ බෙල්ලෙන් තද නරලා අල්ලගත්තා.. පස්සෙ මගෙ මූණට පාත්වෙලා මූණටම කෙළ ගැහුවා.. වැල වල දැකලා තිබ්බට අම්මගෙ මේ චරිතෙනම් දැකලා තිබ්බෙ නෑ…

අම්මා පයිය උඩ කිඹි තොල් අතුල්ලන වේගෙට පයිය කැඩිලා යයි කියලා හිතෙනවා… අම්මාගෙ මයිල් මගෙ මයිල් වල ඇතිල්ලෙද්දි චිරි චිරි ගානවා… මට පොඩි දැවිල්ලකුත් ආවා…

අම්මා පැත්තක වැටිලා තිබ්බ ඩිල්ඩෝ එක අතට අරං මගෙ කටට ලං කලා….  මං මූණ පැත්තට හැරෙවුවා… අම්මා ආයෙත් මට කණේ පාරක් දීලා කට දෙපැත්තෙන් අල්ලලා තද කලා… ගුටිකන්න තිබ්බ බය නිසා මං කට ඇරියා.. අම්මා ඩිල්ඩෝ එක කට පතුලටම ඇරියා…
අම්මා පයිය දිගේ හුතු කාණුව අතුල්ලන ගමං ඩිල්ඩෝ එක මගේ කටේ අරිනවා…
හරියට පයියක් මගෙ කටට දීලා වගේ.. අම්මගෙ හුතු සෙවල නෑවිලා නිසා ඩිල්ඩෝ එකෙන් අමුතු රහකුත් එනවා…
අම්මා මාව රේප් කරනවා… එහෙම හිතද්දි මගෙ පය්ය යකඩෙ වගේ නැග්ගා..
කවදාවත් පයියක් කටට ගන්න හිතලා තිබ්බෙ නෑ… හැබැයි ඒකෙත් ආතල් එකක් තියෙනවා…

අම්මා මගෙ නිපල් කොණිත්තනවා ගහනවා.. ඩිල්ඩෝ එක කටේ නිසා කෑ ගහන්නත් බෑ… වද දෙන අතරෙ කිම්බ මගෙ ඇඟේ අතුල්ලනවා… දැන්නං අම්මා ගහන්න ගහන්න මට නගිනවා…

අම්මා ඩිල්ඩො එක අතට අරං අනිත් පැත්ත හැරුණා.. දැං අම්මගෙ රස හිල කෙලින්ම මගෙ මූණ උඩ... අම්මා කිසි කතාවක් නැතුව මූණ උඩ වාඩි උණා… දැං හුතු දාරෙ මගෙ නහයෙ… හුතු තොල් දෙක නහය තදින් අල්ලගෙන වට්ටක්කා බෑව වගේ තියෙන තඩි තට්ටං දෙකත් මූණෙ වදිනවා…

දැං මගෙ ඇස්දෙක උඩ අම්මගෙ සිනිදු පුක නිසා මට කරන දෙවල් පේන්නෙ නෑ…  අම්මා මගෙ පයිය මිරිකලා අල්ලගත්තා.. එක වෙලාවකිං අම්මා ඉස්සරහට නැමිලා පක් එක කටට දා ගත්තා… රස්නයක් එක්ක කට ඇතුලට විතරක් නෙමේ ගලනාලේ දිගෙත් පයිය කිඳා බැස්සා… මගෙ නහය අම්මගෙ හුත්ත ඇතුලෙ මට හුස්ම ගන්න බෑ… මං ඳැඟළුවා… ඒත් එක්කම “ඕඕක්” ගාලා සද්දෙකුත් එක්ක අම්මට කෙලිං උණා.. අම්මට වමටනට අාවද කොහෙද… ඒ අවසරයෙන් මං ලොකු හුස්මක් ඇදගත්තා.. අම්මා කාරලා කෙල තලියක් ගහනවා ඇහුණා කොහෙටද කියලා දැණුනෙ නෑ.. අම්මා දිගටම හුත්ත මගෙ මූණ පුරා ඇතිල්ලුවා..

පස්සෙ අම්මා මගේ දනිස්දෙකෙං අත තියලා දෙපත්තට කරා… මං දනිස් ගාවිං නමා ගෙන හිටියෙ… ඊ්ට පස්සෙ මගේ පුකේ හිලට ඇඟිල්ලක් තියලා තද කලා… ටිකක් රිදුනා හැබැයි අම්මා කෙළ දැම්මෙ කොහෙටද කියලා තේරුණා...අම්මා මුළු අැඟිල්ලම බැස්සුවා… පස්සෙ එලියට අරගත්තා… ඒත් එක්කම මට තේරුණා ඇඟිළි දෙකක් බහිනවා කියලා ඒ පාරනං කඳුළුත් පැන්නා… මං දඟලන්න ගත්තා… එතකොට මගෙ කලවා වලට හයියෙං පාරක් වැදුණා…  මං දඟලන්න දඟලන්න වදින පාර සැරඋණා… පුකේ හිලට බැහැපු ඇඟිලි දෙකත් ඇත් කරලා එහෙමෙහෛ කරනවා මට වේදනාව වැඩි නිසාම දඟලන එක නැවැත්තුවා.. අම්මා ඇඟිලි දෙක එලියට අරං හොඳ කෙලතලියකුත් එක්ක ආයෙම ඇතුලු කලා… ඒපාර වේදනාව දැණුනෙ අඩුවෙන්.. ඊටපස්සෙ වෙච්චදේටනං කන්දෙකෙං දුන් දාන්න රිදුනා…

ඇඟිලි දෙක එලියට අරගෙන ඊළඟ පාර ඇතුලට ගියේ අම්මගෙ ඩිල්ඩෝ එක…. ඒකෙ හොඳට කෙල තවරලා තිබ්බට මට රිදුනා… ඩිල්ඩෝ එක ඇතුලට දාලා ඒක ඔන් කරලා අම්මා මට අතේ ගහන්න ගත්තා… රිදුණට මොකෝ දැණුනු ආතල් එකනම් පට්ට… එහෙම අතේ ගගහා ඉද්දි මට බඩු ගියා…
අම්මා මගෙ ඇඟ උඩින් නැගිට්ටෙ එතකොටයි…

අම්මා ඩිල්ඩෝ එක එලියට ගත්තා.. මගෙ අත් දෙකත් ලෙහුවා… ඊට පස්සෙ ඇඳුම හදා ගත්තා…

“ඇද්ද…..?” අම්මා හිනාවෙවී ඇහුවා…. මට මල…. මං මොකුත් කීවෙ නෑ…. අම්මා මගෙ නලලට කිස් එකක් දීලා යන්න ගියා…..

මට තාම හිතාගන්න බෑ වෙච්ච දේ… කම්පනේටම මං ටික වෙලාවක් එහෙමම හිටියා…

මම ඇඳුම දාගෙන සාලෙට යද්දි අම්මා ටීවි බලබල ඉන්නවා

මාත් ගිහිං ලඟිං වාඩි උනා…

“තරහද…?”

“ඔවු…”

“ඔයා තමයි මටං ගත්තෙ…”

අම්මා එහෙම කියපු ගමං මං අම්මගෙ ඇඟට පැනලා නිකටෙං අල්ලා මූණ මගෙ දිහාට හරවලා එක පාරටම තොලක් දැම්මා… අම්මත් මාත් එක්ක පොරබදලා මාව පැත්තකට තල්ලු කලා… අම්මගෙ මූනෙ දඟකාර හිනාවක් ඇඳිලා තිබ්බා… අම්මත් ආසයි පොඩි එකී වගේ දඟලන්න….

මං රිදෙන්නෙ නැතිවෙන්න අම්මගෙ කනට එකක් ගැහුවා…..

“ආහ්….” අම්මා කම්මුලට අත තියා ගත්තා… මං එකපාරටම පැනලා අම්මා බදාගෙන මූණ මගෙ මූණට හිරකර ගෙන අම්මගෙ කට ඇතුළට මගෙ දිව දැම්මා… මං පුළුවං තදිං අල්ලං හිටියා අම්මාට හෙල්ලෙන්නවත් බෑ… අම්මාව අත ඇරපු ගමං අම්මා මගෙ කට මිරිකලා කෙල ගැහුවා…

“ඊයා….” මට අප්පිරියාවක් දැනුනෙ නැති උණාට මං කෑ ගැහුවා.. අම්මා හිනා වෙනවා….

මං අම්මාව බදා ගත්තා…. අම්මත් මාව බදාගෙන ඔළුව අතගෑවා…

“දෙන්නගෙම ඇඟේ කෙල… යමු හෝදගන්න....” අම්මා නැගිටලා මගෙ අතින් අදින ගමං කීවා…
කොහොමද ඉතිං බෑ කියන්නෙ… මේ වල් මස් කඳ දිහා ඕනෙ වෙලාවක බලං හිටියහැකි….. අම්මගෙ කෙළනං මට මහ දෙයක් නෙමේ…
අම්මා අද ටිකක් වැඩිපුර වල් වෙලා…

අපි දෙන්නම බාත් රූම් එකට ගිහිං ඇඳුම් ගැලෙව්වා… මං කලිසම ගලවලා ඒක ගන්න පාත් වෙද්දි අමමා මගෙ තට්ටමට පාරක් ගැහුවා…. පස්සෙ හයියෙං හිනා උණා… මාත් අතඇරියෙ නෑ…. අම්මව හරවලා බිත්තියට හේත්තු කරලා පුකට අත පුරවලා පාරක් ගැහුවා..

“ආහ්…!!” අම්මට කෑ ගැස්සුුනා... ඒකනං රිදුනා කියයලා මටත් තේරුණා… ගහපු පාරට පුකේ මස් කඳ ලෙල දෙනවා… මට ආස හිතුණා…  මං අනිත් පැත්තටත් ගැහුවා….

අම්මා මං ගාව දණ ගැහුවා…
“මගෙ ඇඟට චූ දාන්න…” අම්මා සෙක්සි වොයිස් එකකිං කිවුවා..
“සිරාවට…..??? ඒ මොකටද….???” මට හෙන අවුල්….
“මං ආසයි…..”

දැං කොහොමත් නානවනෙ කියලා මාත් අම්මා දණගහං ඉද්දි තංදෙක තෙමාගෙන යන්න චූ පාරක් දැම්මා… අම්මත් ඇඟදිගේ බේරෙන චුපාරට අත තියලා ඇඟ පුරා ගා ගත්තා….. මං චූ දාලා ඉවර උණාම අම්මා මගෙ අතිං අල්ලගෙන නැගිට්ටා….

“දැං මගේ වාරෙ…..”
අම්මා මට කිවුවා….. අදනං අම්මට යකෙක් වැහිලා… මං හීනෙං වත් හිතුවෙ නෑ අම්මා මෙහෙම වේසියක් කියලා…
මාත් අම්මා කලා වගේ දණ ගැහුවා….

“මෙතෙන්ට එන්න” කොමඩ් එක පැත්තට අත දික්කරන ගමං අම්මා කීවා….
මං කොමඩ් එක ගාව බිම ඉඳගත්තා… අම්මා මගෙ ඇඟට උඩින් කකුලක් දාලා කොමඩ් එක උඩින් තියා ගත්තා… දැං අම්මගෙ බනිසෙ කෙලිංම මගෙ මූණට ඉහලින්….

“කට අරින්න….” අම්මා අණ කලා….. මල හුත්තයි…. වෙන්න යන දේ තේරුණා…..
“මං දැම්මෙ ඇඟටනෙ....”
“ඉතිං ඔයා කිවුවෙ නෑ නෙ…… කිවුවනං මාත් කරනවා….”
දැං මොනා කරන්නද… මාත් අම්මගෙ රසහිලට කට ඇල්ලුවා… මං කට ඇරියට පස්සෙ අම්මාගෙ රස හිල නලියනවා දැක්කා… ටිකකින් අම්මගෙ යෝනි තොල් තෙමාගෙන ආපු චූපාර මගේ කටෙන් පිටාර ගියා… චුට්ටක් ගිලුණත් එක්ක…

අම්මා චූකරලා ඉවර උනාම මාව නැගුට්ටෙවුවා… ඊට පස්සෙ දෙන්නම නෑවා…. අම්මා මගෙ සබන් ගෑවා…. අම්මගෙ මුළු ඇඟේම මට සබන් ගාන්න ඉඩ දුන්නා…. මාත් හිතේ හැටියට ඇඟ අතපත ගා ගත්තා…

ඊට පස්සෙ දෙන්නම මොකුත් නොවුන ගානට කට්ටිය එක්ක කෑම කාලා නින්දට ගියා…

මගෙ ඕලෙවෙල් රිසාල්ට් එන දවස ළඟයි…. හෙට සෙනසුරාදා… සඳුදා වෙද්දි ඇවිත් තියෙයි….. අම්මා ඉස්කෝලෙ ගිහින් එන ගමං බලං එන්නම් කිවුවා… පාස්වෙලා තිබ්බොත් තැග්ගකුත් අරං එනවා ෂුවර්.. මටනං තෑගි නැතත් කමක් නෑ අම්මට හුකාගන්න තිබ්බනම් ඇති මෙච්චර කරලත් තාම හුකන්න බැරි උණානෙ..

➤➤පවුලේ කතාව 18 - අම්මලා මාරැව
Loading...