පවුලේ කතාව 16 - අම්මගෙ ඉල්ලීම | pawle wal katha - පවුලේ වල් කතා


කොටස් 22ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>> පවුලේ කතාව 1 - නංගි
Loading...
Loading...

“තාම ගියෙ නෑ නේද….?
“හ්ම්ම්…”
“මාව ඔයාගෙ කරගන්න….”

එහෙම කියලා නැන්දා ආයෙම කකුල් දෙක පලල් කරා…. එක අතක් ඇතුලෙන් දාලා මගෙ පක අල්ලා ඇද්දා… මගෙ උකුල හෙමින් පාත් වෙද්දි පයි මුන්ඩෙ නැන්දගෙ යෝනි තොල් ස්පර්ශ කලා…..

------
මං නැන්දගෙ තනයක් උඩිං අතක් තියලා මරිකන ගමං ඇතුලට තද කරන්න යද්දිම ඉස්සරහා දොර ඇරුනා…. බයවෙච්ච පාරට මං නැන්දගෙ ඇගෙං බිමට පැන්නා නැන්දත් නැගිට්ටා….

“අම්මා…” කියාගෙන ජනකයා ගෙට ආවා…

නැන්දා ඇඳුම බාගෙට හදා ගෙන අවුල් වෙච්ච කෙස් වැටිව බැඳ බැඳ කාමරෙන් එලියට ගියා…

“සෙල්ලං කරන්න ගියා….”
කියාගෙන ඌ කාමරෙට යනවා ඇහුනා… නැන්දා කාමරෙට එබිලා මට අතිං සංඥාවක් කලා මං ටක් ගාලා එලියට පැන්නා…

“ඊළඟ පාර වතුර ටික යවලා දෙන්නං….”

මං යද්දි නැන්දා එහෙම කිවුවා…….

තාම මගෙ පය්යට හුත්තක පහස ලැබුනෙ නෑ…. මං ගෙදර ගිහිං මිදුලෙ ටැප් එකෙන් චුයි ලවු ජූසුයි ගෑ විලා තිබ්බ මූණ හොදගෙන ගෙට ගියා….. අම්මා ඉන්නවා සාලෙ ඉඳගෙන ඔරවගෙන…..

“කොහෙද ගියෙ….”
“සෙල්ලං කරන්න…”

මං බොරුවක් කීවා….

“මෙහෙට එන්න මේක ඕනෙද….”

අම්මා සාය පැත්තකිං උස්සගෙන පෑන්ටිය පෙන්නලා ඇහුවා….

“හා…..”

අම්මා ඉඳගෙනම පැන්ටිය ගලවලා අතට දුන්නා…. මං ඒක අරං බලද්දි හිල ගෑවෙන තැන තෙත් වෙලා කියලා දැක්කා….

රූපා නැන්දත් එක්ක කතාවෙන් මෙයත් අමාරුවෙන් ඉඳලා තියෙන්නෙ…. ඒක තසා මාව හොයලා තියෙන්නෙ….
මගෙ ඇට දෙකට උනපු කැරි ටික තාම ගියෙත් නෑ…. ලැබිච් චාන්ස් එක හොඳයි අතේ පාරක්වත් ගහලා වතුර ටිකවත් ඇරගන්නං කියලා හිතලා මං ඒක ඉඹලා බැලුවා…

“මේක දැන්ද අම්මා ඇන්දෙ…..”

සුවඳ ඇති ගානට තිබ්බා උනත් මම නිකමට වගේ අහලා බැළුවා

“ඇයි..?”

“නෑ… සුවඳ මදි වගේ….”

අම්මගෙ මූනෙ හිනාවක් ඇඳුනා…..

“හ්ම්ම්… එහෙමද…. සුවඳ තව ඔනෙද….”

අම්මා එහෙම කියලා සාය ඉන ගාවටම උස්සලා කකුලක් පුටුවෙන් තියා ගත්තා…
මයිල් පිරුණු වල් බනිස්ගෙඩිය පිම්බිලා බලං ඉන්නවා…..

අම්මගෙ යෝනි තොල් වලට ජූස් උනලා දිලිසෙනවා… මෙයා ඇඟිල්ල ගහලද කොහෙද… තාත්තත් නෑනෙ…. හොඳට මෝල් වෙලා ඉඳලා තියෙන්නෙ….

“සෝදලා දෙන්න පුළුවන්නං කෙලින්ම සුවඳ බලන්න දෙන්නං……”

“දිවෙං….???”

“හ්ම්ම්….???”

“හා…” මට ලොතරැයියක් ඇදුනා වගේ…..

ඇඟිල්ල මදිවෙලා මෙයාට දිව දාගන්න ඕනෙ වෙලා…. කිවුවනං පකෙංම සලකනවනෙ… කොහෙද ඉතිං…. මෙයාගෙ අගේනෙ….

තවත් බලං ඉන්නෙ මොකටද…. මම එකපාරටම දනගහලා අම්මගෙ මෑ ඇටේ කටට අරං සූප්පන්න ගත්තා…. අම්මා මගෙ ඔලුවට අත තියලා තදකරගන්න ගමං දිග හුස්මක් ගත්තා…..

අම්මගෙ එකෙන් එන සුවඳ රූපා නැන්දගෙ එකට වඩා නියමයි රසත් වෙනස්… බගමණියත් රූපා නැන්දගෙ එකට වඩා ලොකුයි…. ඒක ලොකු වෙනකොට දැනෙන ආතල් එක වැඩී කියලා මං කියවලා තිබ්බා… එහෙම අය ඉක්මනට ‍මෝල් වෙනවලු…..

මං අම්මගෙං ගලන රස ස්‍රාවයත් උරා බිබි මෑ ඇටෙි සූප්පු කලා…  අම්මගෙත් යෝනි තොල් එන්න එන්න විවෘත උනා…. මම ඇරිච්ච රස ගුල අස්සට දිවත් දැම්මා… අම්මගෙ හිලත් රූපා නැන්දගෙ එකට වඩා ලොකුයිද කොහෙද…. ඒක ඇතුල මාර රස්නෙයි….

වැඩි වෙලා යන්න කලිං අම්මත් වෙවුලලා ගිහිං මගෙ කටට ජූස් ගොඩක් හලලා නිසල උනා…. රූපා නැන්දා වගේ වැඩ්ය කෙඳිරි ගෑවෙත් නෑ…. චූ දැම්මෙත් නෑ…..

මං අම්මගෙ ගලයි ඉකිලියි ඔක්කොම ලෙවකාලා දාඩිය ජූස් අන්තිම ටිකත් රස බැලුවා….  මං ඔක්කොම ලෙව කනකල් අම්මා පාඩුවේ හිටියා…. මම වැඩේ ඉවර කරලා ඔලුව ඉස්සුවාම අම්මා නැගිටලා සාය හදාගෙන  අම්මගෙ කාමරේට ගියා… ගිහින් ඇඳරෙද්ද හදලා දොර රෙද්ද අතරින් ඔලුව දාලා මට කතා කලා…

“එන්න….”

මාත් කෙලිං වෙලා තිබ්බ පයිය කලිසම ඇතුලෙ වන වනා ගියා…. මං කාමරෙට ගියාම අම්මා දොර රෙද්ද හදලා බ්ලවුස් එකේ බොත්තං ගලවන්න ගත්තා…. අන්තිම බොත්තම ගැලවෙනවත් එක්ක අම්මගෙ ලොකු ගෙඩි දෙක එලියට පැන්නා….. අම්මා බ්‍රා එකක් ඇඳලා නැ….. බ්ලවුස් එකෙ ඉස්සරහ ඇරගෙන අම්ම‍ා ඇඳෙ උඩුඅතට දිගා උනා….

මට මොකුත් තේරෙන්නෙ නෑ… මං අම්මා කරන දේ දිහා බලං හිටියා…  අම්මා මගෙ පැත්තට අතක් දික් කරලා ඔලුවෙන් එන්න කියලා සංඥාවක් කලා… මං අම්මගේ අතක් අල්ලගෙන ඇඳට ගොඩවෙලා කකුල්දෙක දෙපැත්තට දාලා ඇගට ගොඩ උනා… අම්මා මගෙ කලිසම ඇදලා පාත් කලා…

කෙලිං වෙච්ච පොල්ල අම්මාට ඉලක්කෙ අල්ලගෙන ඉන්නවා…. අම්මා මගේ කකුල් දෙකෙන් අල්ලලා ඇද්දා මං දණගගා ඉස්සරහට ගියා.. මගෙ පොල්ල අම්මගෙ තං දෙකේ ගෑ වෙනගානට ලං උනාම අම්මා තංදෙක දෙපැත්තෙන් උස්සලා පයිය මැදි කරගෙන මගෙ මූන දිහා බැලුවා… මගෙ උකුල ඉබේම වාගෙ පැද්දෙන්න ගත්තා..

අම්මගෙ තංදෙක මාරම සොෆ්ට්… තංදෙක පීරගෙන කානුව දිගේ පක් එක ඉහල පහල යද්දි අම්මගෙ දුඹුරු පාට නිපල් දෙක උල් වෙලා මං දිහා බලං ඉන්නවා… මං ඇඟිලි තුඩු වලින් නිපල් දෙක අල්ල ගත්තා…

අම්මගෙ තංදෙක මැද්දෙ හැංගිච්ච මගෙ පයිය සැරින් සැරෙට අම්මගෙ නිකට ගාවින් මතුවෙනවා… අම්මා මං දිහා බලං ඉන්නවා… මාත් අම්මගෙ මූනදිහා බලාගෙනම තංදෙකට හුකනවා…. අම්මා ගෙඩිදෙක මැද්දෙ පයිය හංගගෙන තද කරගෙන ඉන්නවා… මං කවද්ද මේ විදියට හරියට හුකන්නෙ කියලා මට හිතුනා… මගෙ පයිය ගිනියම් වේගෙන ආවා.. අම්මගෙ වල් මූන දිහා බලාන උපරිම වෙලා ඉන්න ඕනෙ දැම්ම බඩු යවන එක අපරාදෙ…

මං හෙමීට අම්මගෙ මූට පාත් උනා… අම්මගෙ ඔලුවත් යන්තමට ඉස්සුනා… මගෙ තොල් දෙක යාන්තමට වාගෙ අම්මගෙ තොල් දෙකේ ගෑවුනා… අම්මා තවත් ‍ටිකක් ඉස්සිලා මගෙ යටිතොල එයාගෙ තොල් අතර හිරකරගත්තා… මගෙ යටි තොල අම්මගෙ ඇතුලට ඇදෙන විදියට මට තේරුනා අම්මා මගෙ තොල සූප්පු කරනවා කියලා…. මම ඒවිදියටම අම්මගෙ උඩුතොල අල්ල ගත්තා… මං ලාවට සූප්පුව පටං ගද්දි අම්මාගෙ දිව මගෙ කට ඇතුලට රිංගුවා… මගෙ තොල් අතර දිව එහෙ මෙහෙ ගිහිං මොනවදෝ හොයනවා… මං මගෙ දිව අම්මගෙ දිවේ ගෑවුවා… අම්මගෙ දිවයි මගෙ දිවයි එකට පැටලිලා… මගෙ කෙල අම්මගෙ දිව දිගෙ එයයාගෙ කටට යනවා… මම ඔලුව ඉස්සුවා… මගේ කටේ ඉඳලා අම්මගෙ කටට කෙළ නූල් ඇදිලා… මං ආයෙමත් පහත් වෙලා අම්මගෙ තොල් අතරිං මගේ දිව ඇතුල්කලා…. අම්මත් මගෙ දිව ඇතුලට ඇදලා අරං එයාගෙ දිවේ පටල ගත්තා..

අම්මා වෙනදට වඩා අද අමාරුවෙන් ඉන්න බව මට තේරුනා… අම්මාගෙ ඇග සැප ඉල්ලනවා….. මට මතක් උනා අම්මගෙ ඩිල්ඩෝ එක…. මං ඇඳෙං බැහැලා ගිහිං අම්මගෙ කණ්නාඩි මේසෙ ලාචචුවෙං ඩිල්ඩෝ එක ගත්තා… ආපහු එනගමං ඒකෙ හොඳට කෙල තැවරුවා….. මං ඒක අරං එනවා දැකලා අම්මගෙ කකුල් ඉබේටම පලල් උනා…. මං සාය උස්සලා රසහිල පාද ගත්තා…

මඇඟිලි දෙකකිං යොනි තොල් දෙක ඈත් කරලා.. ඩිල්ඩො එකේ මුදුන හිලෙං තියලා අම්මා දිහා බැලුවා…. අම්මා ඔලුව වනලා අනුමැතිය දුන්නට පස්සෙ හෙමීට හිල ඇතුලට ඇතුල් කලා…. ඒකෙ තාම සෙවල බේරෙන නිසා ලේසියෙන්ම අම්මගෙ රස සාගරය ඇතුලෙ හැංගිලා ගියා….

අම්මා ඩිල්ඩෝ එක දාන්න දුන්නට මගෙ එකනම් දාන්න දෙන්නෙ නෑකියලා මං දැනං හිටියා… මං ඩිල්ඩෝ එක ඔන් කරලා ආයෙම අම්මගෙ බඩ උඩට නැග්ගා….

පයිය තංදෙක මැද්දෙං තියාගත්තාම අම්මා දෙපැත්තෙං තදකරලා තංදෙක අල්ල ගත්තා… මං උකුල පද්දන්න ගත්තා…

ටිකකිං මං ගහන වේගෙ වැඩිකලා…  අම්මගෙ තංදෙක වේගෙං ගැස්සෙනවා ටොපා නිකටෙ වදින ගානට යනවා…
අම්මා බෙල්ල නවලා ටොප් එකට කට ඇල්ලුවා… දැං ගහන ශොට් එන නවතින්නෙ අම්මගෙ කට ඇතුලටත් ටිකක් ගිහිල්ලා….

ටිකකිං අම්මගෙං හීං කෙඳිරියක් පිටවුණා….  මටත් දැං ඉවසිල්ල නැතුව ගියා… කැරි පනින්න ළඟයි…..

“අම්මා…. යන්න වගේ……”

අම්මා දිව එලියට දැම්මා.. දැං ටොපා අම්මගෙ දිවේ අැනෙනවා…. දෙපාරක් විතර එහෙම හොල්ලද්දි බඩු පැන්නා… වැඩි හරියක් අම්මගෙ කට ඇතුලට ගියා… ඉතුරු ටික මූනෙ විසිරිලා

මං දනිස් දෙකට වාරු දීලා ඉස්සරහට වෙලා පක් එක අම්මගෙ කටේ එබුවා අම්මා වැර දාලා ඒක උරපු පාර ඇටදෙකේ තිබ්බ කැරිත් එලියට ආවද කොහෙද කකුල්දෙකත් පණ නැතිවෙලා ගියා  අම්මගෙ රස හිල ඇතුලෙ ඩිල්ඩෝ් එක තාම වයිබ්රේට් වෙනවා මගෙ පයිය කටේ තියාගෙනම අම්මා කෙඳිරි ගානවා

‘හම්ම්ම්ම්‘

මම අම්මගෙ කට ඇතුලෙං පයිය ඇදලා එලියට අරං මූණට පහත් වෙලා තොල් සූප්පුවක් දුන්නා අම්මගෙ කටේ තාමත් මගෙ බඩු නිසා මට කැරි රහක් ආවා මං අම්මගෙ කටට කෙල දැම්මා අම්මත් ඒටික ගිල්ලා ඒ කරපු වැඩෙං මට අම්මා ගැන හරි ආදරයක් ඇතිඋනා ඒක වල්කම මිශ‍්‍ර ආදරයක්

අම්මගෙ නළලටත් කිස් එකක් දීලා බෙල්ල ඉඹගෙන කුක්කු දෙක දිහාට ආවා අම්මා තාමක් ඒවා අල්ලගෙන ඒයාම නිපල් දෙන මිරික ගන්නවා

මං තං දෙක මැද මූණ ඔබාගෙන අම්මගෙ දාඩියත් එක්ක කලවං වෙච්ච වල් සුවඳ උරාබීවා මං එහෙම කරද්දි අම්මා එක අතක් අයින් කරගත්තා නිදහස් වෙච්ච තනේ අල්ලගෙන නිපල්එක වටේ තද පාට රවුම දිගේ දිවෙන් කිත් කැවුවා අම්මගෙ කෙඳිරිය වැඩිවෙද්දි මං තනේ කට ඇතුලට දාගෙන උරබීවා එක අතකිං අනිත් තනේ හුරතල් කරන ගමං ඉතුරු අත අම්මගෙ ඉඩ දිගේ පහලට ඇදිලා ගියා මයිල් බූසිය අතරින් අතදාලා අම්මගෙ රසවතී හොයං ඇගිලිතුඩු ඇතුලටම පීරුවා ඇගිලි තුඩුවලට දැනුනු විදියට අම්මගෙ බගමණිය ටිකක් ලොකුවෙලා මම ඒක ඇගිලිදෙකෙං මිරිකුවා

‘ආයියා ‘

අම්මා වේදනාවෙං වගේ කෑගැහුවට ඒකේ ආශාවත් ගැබ්වෙලා තිබ්බා

අම්මගෙ හිල පුරවලා ඩිල්ඩෝ එක දෙදරනවාි

මම මෑඇටේට හයියෙන් පාරක් ගැහුවා……

“ආාාාාාහ්…..”

අම්මට රිදෙනවා…. හැබැයි ඒ රිදිල්ලට ආසයි වගේ….. මම ඇඟිලි දෙකෙනි මිරික මිරිකා හොඳට මෑමල තලන්න පටං ගත්තා…. අම්මගෙ කෑ ගැහිල්ල දැං හොඳටම වැඩී…..

අම්මෙ යන්න වගේනං කියන්න….. මට ඒ ටික බොන්න ඕනේ….

“හ්ම්ම්….ං”

අම්මා උත්තර දුන්න‍ෙ හෙන වල් සද්දෙකිං….

මං ඩිල්ඩෝ එක එලියට ඇදලා ආයෙ ඇතුලට දැම්මා…

“ආහ්…..!”

අම්මට පට්ට ආතල්….

මං ඒ විදියට එලියට ඇද ඇද ඇතුලට ගැහුවා…. අම්මගෙ රස හිලේ ජූස් නිසා චක් චක් චක් ගාලා සද්දෙ එනවා ඒත් එක්කම අම්මා කෑ ගහනවා….

“ආහ්..! ආාහ්…!! හ්ම්ම්හ්….!!!”

මම මෑ මලට කට තියලා හොඳට සූප්පන්න ගත්තා…. ඒගමං ඩිල්ඩො එකත් වේගෙන් ඔබන්න ගත්තා….

“ආාාාාහ්… හයියෙං කරන්න පැටියෝ…. ආාාහ්ම්…. ස්ස්ස්ස්… ඉන්න බෑ…. තව කරන්න….”

අම්මා බෙරිහන් දෙනවා….. මම වේගෙ වැඩිකලා……

අම්මා වේගෙං ගැහෙන්න ගත්තා…. හුතුහිල හිරකරගෙන හිටිය ඩිල්ඩෝ එක දෙපැත්තෙං වතුර විදිනවා…. මම ඩිල්ඩෝ එක අයින් කරලා මෑමල තලන අතරෙම කට ඇල්ලුවා..

“ම්හාාා…..ම්හ්..…. “

අම්මගෙ වතුර ටික මගෙ කටේ… ඒ පාරනං මට චූ රහක් ආවා…. අම්මා දගලද්දි මං ඔක්කොම ලවුජූස් සහ චූ උරා බීවා… අම්මා ගෙ කෑගැහිල්ලයි දැඟලිල්ලයි නැවතිලා යනකං මං අම්මගෙ හිල ලෙව කෑවා… ඊටපස්සෙ කලව‍ෙ පවා ගෑවිලා තිබ්බ ඔක්කොම ටික ලෙවකාලා ගිල්ලා…

අම්මා මාව ඇදලා අරං ඔලුව ඉම්බා…

ටිකවෙලාවක් දෙන්නා එහෙමම හිටියා… මට තේරුනා අද තමයි මොනවා හරි කරගන්නවනං දවස කියලා….. මං ආයෙමත් අම්මව කිස් කරන ගමං අත පහලට ගෙනිච්චා…. අම්මගෙ මයිල් ගස් පවා තෙත්වෙලා….. චූ හිල හොඳටම තෙතයි… මං ආයෙමත් අම්මගෙ බගමණිය පිරිමදින්න පටං ගත්තා… මේ පාරනං බලෙං හරි පයිය ඔබලා තමා නවත්තන්නෙ කියලා හිතාගෙන අම්මගෙ කට ඇතුලට දිව දැම්මා…..

➤➤පවුලේ කතාව 17 - අමුතු අසාව
Loading...