පවුලේ කතාව 15 - රූපා නැන්දගේ ආතල් | pawle wal katha - පවුලේ වල් කතා


කොටස් 22ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>> පවුලේ කතාව 1 - නංගි
Loading...
Loading...

අම්මා අන්තිමට මට කියලා දිව දම්මගත්තෙ මං හිතනනෙ එයාට තිබ්බ ඇම්මට… මොනවා උනත් මටත් සැපක්නෙ… එදා ඉඳං මට අතේ ගැසීම තහනං කලා…. වෙනදා වගේම වැඩ ඇරිලා ආපු ගමං මගෙ කාමරේට ආවා උනත් ආයෙ වෙනදා වගේ ජංගිය හම්බුනෙ නෑ…. එහෙම උනාට මං අම්මට හොරෙං ජංගිය ඉස්සුවා… හැබැයි බඩු දැම්මෙ නෑ… අහු උනොත් ඔක්කකොම චාන්ස් ඉවරයි…. අම්මා ගෙදර එද්දි කවුරුත් හිටියෙ නැත්තං විතරක් අතේගහලා දුන්නා… ඒ දවස් දෙකකට සැරයක් විතර... සතියකට සැරයක් දෙකක් විතර කටට ගන්නවා…

තාත්තා බිස්නස් වලට පිට හිටපු දවසක ආයෙම දිව දාන්න දුන්නා…. ආයෙ අම්මට අලුත් ඩබලක් හම්බෙලා මාත් එක්ක බලලා මට දිව දාන්න දුන්නා… එදානං ජංගිය ගලවද්දිම අම්මාගෙ එක තෙත් වෙලා තිබ්බෙ

දිව දාන්න හම්බෙන්නෙ ඉතිං අම්මටත් ඕනෙ උණොත් තමා…

ඔය අතරෙ අක්කත් හොස්ටල් එකට ගිහිං හිටියෙ…. තාත්තා බිස්නස් වලට එහෙම ගියාම අක්කව හොටෙල් එකකට ඇදලා ෂොට් එකක් දීලම ලු එන්නෙ… අක්කා තමයි කීවෙ….. මාත් අම්මා දෙන සැප අක්කට විස්තර කරලා කියනවා… ඒ වගෙ වෙලාවට ස්කයිප් වලිං අක්කා පොඩ්ඩක් මට ඇඟ පෙන්නනවා…. අතේ ගහන්න…..

එකදවසක් ගෙදරට කොල් එකක් ආවා… මං සාලෙට තිබ්බ පෝන් එක කනේ තියද්දිම අම්මා එයාගෙ කාමරේ තිබ්බ එකෙන් ආන්සවර් කලා….

 “හෙලෝ සෙක්සී….”

අම්මා කියලා අඳුනගත්ත ගමං එහාපැත්තෙං ආපු රෙස්පොන්ස් එක….

“ආ මේ රූපනෙ… මං බැලුවා කවුද කියලා…..”

අම්මට කෝල් කරන්නෙ රූපා නැන්දා…. යාලු ෆිට් එකට අර විදියට කියලා තියෙන්නෙ.. මං බය උණ තරමක්…. මට මේ දෙන්නගෙ කතාවට ඇහුංකං දෙන්න හිතුනා….

“අනේ මට අර කතාව අහගන්නකං ඉවසිල්ලක් නෑ අනේ…. මං දැං එන්නද??”

“පුතා ගෙදර ඉන්නකො හදිස්සි නැතුව…”

"ඉතිං අද මොකෝ උනේ"

"අද මොකුත් උණේ නෑ තාම"

"ආවු අද එහෙනං ගෑනි ආතල් එකක් ගනී වගේ… "

"නෑ අනෙ.. තවටිකකිං ගිහිං පොඩ්ඩක් ඔයිල්ටික මාරු කරලා දෙන්න බැලුවෙ…”

“ඇයි තව කල් ගන්නෙ මං එහෙමනං බබෙකුත් හදලා”

“අනේ අනේ මෙයාගෙ විසේ බලන්නකෝ… එතකොට ඒ ඔයා ආච්චි කෙනෙක්ද අම්මා කෙනෙක්ද…”

මට නිකං අපබ්‍රංශ වගෙ…. මෙලෝ දෙයක් තේරුනේ නෑ මං දිගටම දෙන්නගෙ කතාවට ඇහුංකං  දුන්නා….

“අනේ කොහොමද කොල්ලව සෙට් කරගත්තෙ කියන්නකෝ…”

“ඒවා ගෑණු මායං වල බලේ තමා ඉතිං…”

“ඔයාගෙ මායං ගැනනං මොකට කතා කරනවද…”

“ඒක නෙමේ මටත් කොල්ලාව සෙට් කරගන්න ඇඩ්වයිස් එකක් දෙන්නකො… “

“මොකො මහත්තයා සලකන්‍ෙ නැද්ද…”

“නෑ ඉතිං දන්නැද්ද පොඩි පොල්ලකත් වෙනම ආතල් එකක් තියෙනවා…”

“හරි ලේසීයි මෙයා… ඉස්සෙල්ලාම බලන්න කොල්ලත් වැඩේට කැමතිද කියලා… කැමතිනං ඉතිං ආයෙ හිතන්න දෙයක් නෑනෙ…”

රූපා නැන්දටත් එයාගෙ පුතාට කියලා හුකවගන්න ඕනෙ වෙලා වගේ දෙන්නගෙ කතාවෙ හැටියට…
අම්මා මට ආතල් දෙන විත්තිය රූපා නැන්දත් දන්නවා වගේ…

“කෝ දැං කොල්ලා…”

“කොහෙ හරි ගිහිල්ලා… සෙල්ලං කරනවා ඇති කොහෙට හරි වෙලා….”

“පොඩ්ඩා අතේ ගහනවද….”

“ගහනවා...දවසක් දෙකක් දැකලා තියෙනවා…”

“හරි…. ඔයා දිහා බලනවද… මං අහන්නෙ වල් කමට බලලා තියෙනවද….”

“දන්නෑ…  බලන එකනං බලනවා… මොකටද කියලා තේරුමක් නෑ අනේ…”

“මොකද්ද අනේ… ඕවා ගැන අවදියෙන් ඉන්න එපැයි “

“ඔයා කොහොමද දැනගත්තෙ… ඔයා දිහා පුතා බලනවා කියලා…”

ඉස්සෙල්ලාම පුතා කියද්දි තමා ටක්කෙටම අම්මට හිකිල්ලක් ගැන තමා කතා වෙන්නෙ කියලා…. කොල්ලා කොල්ලා කියද්දි කවුද දන්නෙ වෙන එකෙක්ද කියලා…

“එයා මං දිහා වැඩිය බලන්නෙ නාන්න යද්දි එහෙම… අනික බලන්නෙ කකුල් දෙක අස්සෙං මොනවා හරි පේනවද කියලා… අත පොඩ්ඩක් ඉස්සුනත් කිහිල්ලට එබිකම් කරනවා…”

අම්මා එහෙම කිවුවාම දෙන්නම හයියෙං හිනා උනා… මට විලි ලැජ්ජාවයි… මං හිතුවෙ මං බලනවා කියලා අම්මා මුල ඉඳංම දැනං ඉඳලනෙ බලද්දි…

“මං ඉතිං එතකොට තව හොඳට පෙන්නනවා… හිහි…”

අම්මා මුකුලු පානවා…

“හරි මාත් අද ඉදං බලන්න ඔනේ කොහොමද තත්වෙ කියලා… “

“මරු වැඩක් තියෙනවා… කොල්ලා පෑන්ටි වලට ආසද…??”

“ආ ඔවු… මේ ලඟදි ඔයාගෙ එකක් අපේ ගෙදර තිබ්බා…”

හුටා… එකදවසක් මං ඌට අපේ අම්මගෙ එකක් දුන්නා… ඒක මාට්ටුවෙලාද කොහෙද….

“නෑ… කොහොමද මගෙ කියලා දන්නෙ…”

අම්මට හිනා….

“මං ඒක දැක්කාම මොකුත් නොකර එතනම තිබ්බා… පහුවදා මං දැක්කා ඒ වගේම එකක් ඔයා හොදලා වනලා තිබ්බා….”

“ආානේ… මරු තමයි….”

“මෙයා එක ආපහු ගෙනල්ලත් තියලා මං දන්නෙත් නෑ… හරී මේ.. ඒ කියන්නෙ වැඩේ ගොඩ…. කොල්ලා ඔයාට නම්ම ගන්න කරන්න තියෙන්නෙ ඉස්සෙල්ලා කොල්ලව ඔයාගෙ පෑන්ටි වලට හුරු කරන එක…”

අම්මට හුඩු අම්මාද එතකොට මාව ජංගි සීන් එකට හුරු කලේ….

“දැං ඔයා පෑන්ටිය දාලද…”

“ඔවු….”

“කීයට විතරද ඒක ඇන්දෙ…”

“දැං…. නාලා ඇඳගත්තෙ….”

“ඒක හරියන්නෙ නෑ…. පරණ එකක් හොයලා ගන්න…. හොදපු නැති එකක්…. උදේ ඉඳං ඇදං හිටපු එකනං වඩා හොඳයි….….  උණු උණු ආප්ප සුවඳට තමා කොල්ලෝ ඇදෙන්නෙ….”

“ඉන්න උදේ එක තියෙනවා… අරං එන්නං”

“ඕකේ….”

ගෑණි රිසිවරේ තියලා ගියා ටිකකිං ආයේ කතා කලා…

“ගෙනාවා…”

“ඇඳගත්තද…”

“ආහ් නෑ ඉන්න…. ඒකේ දාඩියත් දාලා….”

“එහෙම තමා ඕනේ… ටිකක් ඉන්න අඳින්න කලින් නහට තියලා බලන්න… හොඳට සුවඳ එනවද කියලා….”

පෝන් එකේ අනිත් කෙලවරින් හුස්මක් ගන්න සද්දයක් ඇහුනා….

“හිහි එනවා එනවා… චූ සුවඳකුත් එනවද මංදා අනේ…”

“ශා නියමයි..”

මේක ඇහුනාම මගෙ පක් එකටත් ඔන්න ලේ් පාරක් ගලාන ගියා රූපා නැන්දාගෙ ජංගිය උස්සන්න ඕනෙ…. මං හිතුවා… මොකෝ අම්මා දැං ම‍ට ජංගි දෙන්නෙ නෑ වැඩිය….

“හරි ඇන්දා….”

පොඩි නිහැඩියාවකිං පස්සෙ රූපා නැන්දා කිවවා… ජංගිය මාරු කරලා වගේ..….

“දැං ඔකේ වාටි දෙකෙන් අල්ලලා උඩට අදින්න… පෑන්ටිය සම්පූර්ණයෙන් තට්ටම් දෙක අස්සට යන විදියට….”

“ආහ් හරි..”

“ඉස්සරහා පැත්තත්… ඔයාගෙ චිච්චියෙ තොල් දෙක ඈත් කරලා… ඇතුලේ දාගන්න…”

“රිදෙනවනෙ….”

රිදිල්ල වගේද කෙල්ලෙ පස්සෙ හම්බෙන ආතල් එක…. හොඳට අතුල්ල ගන්න…

මේ විදියට අම්මා එකක ඒවා රූපා නැන්දට කියලා… ජංගිය සුවඳ ගස්සනවා… අහං ඉන්න මට නිකං පිස්සු වගේ….

ඔයා හිතන්න දැං කොල්ලගෙ පොඩි පොල්ල කට ඇතුලෙ දාගෙන හුරතල් කරන හැටි…
පලවෙනි පාර අනිවාර්යෙන් කොල්ලා ඔයාගෙ කට ඇතුලෙම යවයි…. අමතක කරන්න එපා ඒ ටික ගිලින්න හරිද….

එහෙම කියද්දි මට මතක් උණා අම්මා පලවෙනි පාර මගෙ කටට ගත්ත වෙලාවෙ බඩු ටික ගිල්ල හැටි…

හ්ම්ම්…. එහා පැත්තෙන් ඇහුනා…

එහෙම කලාම ආයෙ කවදාවත් ඒක කොල්ලගෙ ඔලුවෙන් යන්නෙ නෑ… කොල්ලගෙ පලවෙනි කටට ගැනිල්ලනං ඉතිං බැන්ද‍ට පස්සෙවත් ඔයා නැතුව බැරිවෙයි…..

කොල්ලට කියලා ඔයාගෙ එක ලෙවකාගන්න… පුරුදු නැති නිසා කැමති කැමති විදියට කරවගන්න පුලුවං…. පුරුදු මිනිස්සු වගේ නෙමෙයි….

මං හෙමීට කලිසම ඇතුලට අතදාලා පක් එක මිරික ගත්තා… ටොප් එකෙන් චුට්ටක් සෙවල පැනලා….

අම්මා දිගටම රූපා නැන්දා චූන් කරනවා…..

අනේ මගෙ ජූස් ටිකකුත් ඇවිල්ල‍ා… රූපා නැන්දා ලැජ්ජාවෙං වගේ කීවා…

ශා නියමයි ඔක්කොම ටික ගාන්න ඕකෙ…
පුලුවන්නං බ්ලූ එකක් බලලා හරි ඕකෙම බඩු ටික යවන්න….

තව කලොත් මට යයි අනේ…. දැන්නං මොකක් හරි කරගන්න ඕනෙ…

හා හා ඉවසන්න… අද ටෙස්ටිංනෙ…. ඉක්මනට වැඩේ කරගන්න බලමු…

දැං ඔය ඇති… ඔයා ඔක දැං බාත්රූම් එකේ ඇඳුම් බාස්කට් එකට දාන්න… ඇතුලටම දාන්න එපා… ඇන්දෙ තියන්න හොඳට පේන්න….

ඊට පස්සෙ…?

ඊට පස්සෙ එච්චරයි බලං ඉන්නයි තියෙන්නෙ… කොල්ලා ගෙදර එන වෙලාවට එයාට නාන්න කියලා ඔයා මෙහෙ එන්න…
ඊට පස්සෙ බලමු මොකද වෙන්නෙ කියලා….
ඒ කිවුවෙ..

මෙහෙමයි… ඔය පෑන්ටිය දැක්කාම කොල්ලෙකුට අතට නොගෙන ඉන්න බෑ… අතට ගත්තොත් සුවඳ නොබලා ඉන්න හිතෙනෙෑ… තේරෙනවද මං කියන දේ…

හ්ම්ම්…..

ඔක අරං කොල්ලා අනිවාර්යෙන් අතේ ගහනවා… ගහලා නැත්තං වැඩේ අමාරුයි…

ගහලා නිකං ආයේ දාලා තිබ්බොත් කොල්ලා ඔයාට කැමතියි හැබැයි බයයි…. පොඩ්ඩක් ට්‍රයි කලොත් හදා ගන්න බැරි නෑ….

කොල්ලා ඔකේ සෙම හලලා… ඒවා එලියට පේන්නම උඩට හරවලා තිබ්බොත් ඒ කියන්නෙ… කොල්ලටත් ඔයාට බස්සන්න උවමනාව තියෙනවා…. බය නැතුව වැඩේට බහින්න තියෙන්නෙ…..

මං මේ ඔක්කොම අහං ඉන්නවා කියලා එයාලා දන්නෙ නෑ…
මටත් රූපා නැන්දට ගහන්න ආසාවක් ආවා.. ඊට වඩා අරූ උගෙ අම්මට අරිනවා බලන්න ආසයි… කොහොම හරි කරලා සෙට් කරන්න ඕනේ….

අම්මලාගෙ කතාවත් ඉවර උනා…. මමත් පයිය හොල්ලලා හොල්ලා බඩුයන්න ඔන්න මෙන්න වෙද්දි කලිසමේ පටියට තද කරගෙන හෙමීට මාරු උනා…..

පැයක්විතර යද්දි රූපා නැන්දා අපේ ගෙවල් පැත්තට එනවා පෙනුනා….

ගෙට ගොාඩ වෙද්දිම අම්මා ඉස්සරහට ගිහින් ගෙට ඇදලා ගත්තා…

ආවද…. අම්මට මාර කුතුහලේ…

ඔව් නාන්න ඇතුලට ගියාම මං ආවෙ….

බලමු මොකෝ වෙන්නෙ කියලා… එතකල් අපි තේ එකක් බොමු…
මං එයාලගෙ කතාවට රබර් කන දාගෙන අහං හිටියා...…

දෙන්නා කුස්සිය පැත්තට ගියාම මං හෙමීට අම්මගෙ කාමරේට රිංගලා ජංගියක් පන්න ගත්තා… ඊටපස්සෙ ශේප්එකේ රූපා නැන්දලෑ දිහා ගියා…. මට ඕනෙ උනේ මේකා මොනවා කරයිද කියලා බලන්න…. අපේ අම්මගෙ ජංගිය ගත්තෙ මට පස්සෙ අතේ පාරක් ගහන්න…..

ඉස්සරහ දොර ඇරලා තිබ්බ හින්දා මං කෙලිංම ඇතුලට ගියා…

බාත්රූම්එකේ වතුර සද්දයක් එනවා….. මං දොර ඇරලා බැලුවා...ඒක ලොක් කරලා තිබ්බෙත් නෑ…. ඌ ඉතිං මගෙ යාලුවා හිංදා මාත් කෙලිංම ඇතුලට ගියා….

බාත්රූම්එකේ දොර ඇරපු ගමං වම්පැත්තෙ වොශිං මැෂින් එක… ඒකෙ පැත්තකින් රෙදි බාස්කට් එක තිබ්බා….

අරූ කර්ටන් එක වහගෙන සිංදුවකුත් මුමුණ මුමුණ නානවා… මාව දැක්කෙ නෑ….

 රූපා නැන්දාගෙ ජංගියක් බාස්කට් එක ඇතුලෙ තිබ්බා… හරිනං ඒක තියෙන්න ඕනෙ බාස්කට් එකේ ඇන්දෙ…. ගෑනි වැඩේ හරියට වැඩේ කරලනං මූ අතේ ගහලා ඇතුලට දාලා…. මං ඒක අතට ගත්තා…. ලා රෝස පාටයි… වාටිවල චූටි රේන්දයක් තියෙනවා….

නැනදගෙ බනිස් හිල වදින හරිය උඩට හරවලා බැලුවා…. ලා කහපාට පැල්ලමක්…. හොඳට හුත්ත ඇතුලට තද කරලා තියෙන පාටයි…. එහෙ මෙහෙ හරවලා බැලුවට මූ අතේ ගහලා නැති පාටයි…. එක්කො බඩු දාලා නෑ…. මෙහෙමනං මේ වැඩේ හරියන්නෙ නෑ… මටවත් නැති චාන්ස් එකක් මූට සෙට් වෙන්න යද්දි මුගෙ කිසිම ගෝ එකක් නැති හැටි….

මං කිඹිහිල තිබ්බ හරිය නහයට කිට්ටු කලා… අප්පා සැර…. මං අම්මගෙ එක ලෙවකන වෙලාවෙ ඒකෙං ආපු සුවඳ වගේමයි… අම්මා දීපු සමහර ඒවයෙ මේ සුවඳ ඇවිත් තියෙනවා…..

මං ගාව තිබබ අම්මගෙ පෑන්ටියත් ගුලිකරලා සුවඳ බැලුවා…. ඒකෙන් වැඩිපුරම එන්නෙ දාඩිය පුසුඹ…. අම්මා කැමැත්තෙන් දෙන පෑන්ටි තරං හොරෙං ගන්න එවා කොහොමත් වැඩිය වල් සුවඳ එන්නෙනෑ…. එයා මට දෙන ඒවා… දෙන්න කලිං මේ විදියට සුවඳ ගස්සනවද කොහෙද… දැන්නෙ යකෝ මේවා තේරෙන්නෙ…..

හැබැයි දාඩිය සුවඳනං අම්මගෙ සුවඳට තමයි වැඩිය කැමති….

මට රූපා නැන්දගෙ හිලේ රස බලන්න ආස හිතුනා…
අම්මා හිටපු නිසා කවදාවත් වෙන ගෑණු ගැන හිතලා අතේ ගහන්න ඕනේ උනේ නෑ…. එත් මේ හුතු සුවඳට මාවම පාලනය කර ගන්න බෑ…

පයිය නැගලා තියෙන වෙලාවෙ අම්මගෙ පෑන්ටිය පක් එක වටේ ඔතාගෙන රූපා නැනදගෙ එක නහයට තියාගෙන ලාවට අතේ පාරක් පටං ගත්තා…. ඒ වල් සුවඳට වැඩි වෙලා ගහන්න වෙන්නෙ නෑ කියලා තේරුනා…..

වැඩි වෙලා ආතල් එක ගන්න උනේ නෑ බාත්රූම් එකේ වතුර පාර නැවතුණා ... අරූ නාලා ඉවරයිද කොහෙද… ආපහු පෑන්ටිය බාස්කට් එකට විසික් කරලා මං එලියට ආවා…

මං අරූ එනකල් සාලේ වාඩිවෙලා හිටියා…. ඌත් විණාඩි දෙකකිං විතර එලියට ආවා හෙළුවෙංම…..

“හුකනවා….! “ උෟට මාව දැකලා කෑ ගැස්සුනා…

“අයියත් මාර වැඩ තමා කරන්නෙ… සද්දයක් නැතුවම ඇවිල්ලා….”

“හරි හරි බං මටත් ඕකක් තියෙනවා…. වරෙං බඩ්ඩක් දෙන්න…”

“මොකද්ද…. සුං ගාලා එන්නං කලිසමක් දාගෙන….”

“හරි… කලිසමනං ඔනෙ නෑ… දැංම පාවිච්චි කරනවනං….” මං එහෙම කියද්දි ඌ කාමරේට දුවලත් ඉවරයි …..

“කෝ මොකද්ද මොකද්ද… වාසියක්ද….”
මූ ගියපයිං හති දාගෙන ආවා කලිසමත් අතකිං උස්ස උස්ස….

“අමිමා දැංම එයිද…..” මං සීන් එක දන්නවා උනත් නිකමට ඇහුවා….

“ඇයි….? එහෙ යනවා කියලා ගියෙ… ආයේ පැයකට දෙකකට එන්නෙ නෑ…”

“මේක ඕනෙද….?”
මං අතේ ගුලි කරං හිටපු අපේ අම්ම‍ගෙ පෑන්ටිය පෙන්නන ගමං ඇහුවා….  ඒක ගත්තෙ මට උණත් රූපා නැන්දගෙ එක තමා දැං මගෙ පක ඉල්ලේනෙ….

“ටහිකෙයි…. කුමාරි නැන්දාගෙද….? ආයෙ ඔනෙදත් අහනවා… මං මේ වේලි වේලි හිටියෙ….”

“උඹ මොකෝ අපේ අම්මට මෙච්චර වහ වැටිලා… අච්චර පට්ට ඇන්ටිපාරක් ගෙදර ඉද්දි…. ඇයි උඹලෑ අම්මගේ ඒවා නැද්ද….”

“තියෙනවා ගන්න මොකද්ද වගේ….”

“මොන මගුලක්ද… අපේ අම්මට තියෙන හුත්තම තමා උඹලෑ අම්මටත් තියෙන්නෙ… දෙකටම පයියවල් බැහැලා ඇති මදි නොකියන්න… ආයේ පයියක් තියලා තල්ලු කලොත් එකම විදියටම තමයි බහින්නෙ…”

“ඒ උනාට ඒ අම්මනෙ…..”

“ඇයි අම්මගෙ හිලේ චෙක්පොයින්ට් එකක් තියේද… බහින්නෙ කාගෙ පයියද බලන්න….??”

“අයියා කුමාරි නැන්දගෙ ඒවාට අතේ ගහනවා…?

“නැත්තං….. මංනං ඉඳලා හිටලා අම්මා නාන වෙලාවට හොරෙනුත් බලලා ආතල් එකක් ගන්නවා…”

“පිස්සු හැදෙනවා….”

“උඹ කියපං ඇයි උඹ අපේ අම්මට ආස කියලා…”
“නැන්දා සුදුයි…. ලොකු තං දෙකක් තියෙනවා… රවුං ‍සොෆ්ට් පුකක් ඇවිදිනකොට හම්මේ ලෙල දෙන ලස්සන…. “

“සොෆ්ට්….? ඒ මොකද එහෙම කිවුවෙ..”

“අයියා ඉතිං ෆිට් එකනෙ.. ඔයාට හංගන්න දෙයක් නෑ… මං කුමාරි නැන්දට ජැක ගහලා තියෙනවා බස් එකේදි….”

“හරි හරි…. ඒකෙං වැඩක් නෑ දැං බලපං… ඉතිං උඹ දකින කුමාරි ම තමයි මාත් දකින්නෙ… මාත් අම්මට ජැක තියලා තියෙනවා…... මං කියලා පොන්නයෙක් නෙමේනෙ… මටත් ඉතිං ලොකු තං දෙකක් රවුං පුකක් දකිද්දි නගිනවා….. මට රූපා නැන්දා දැක්කාම නගිනවනං උඹට කියලා වෙනසක් වෙන්නෙ කොහොමද…”

“ඒකත් හරි…. එහෙනං අපි දෙන්නා අම්මලා දෙන්නා මාරු කරගමු…..”

 “ඒකත් නරක නෑ අයිඩියා එක….”
මං කිවුවා… ඒත් එක්ක මට පොඩි අයිඩියා එකක් ආවා….

“පොඩි වැඩක් කරමුද…? මට රෙදි කෑල්ලක් දියං උඹේ ඇස්දෙක වහන්න පුලුවං එකක්…”

මූ මූණ අමුතු කරගෙන මොකුත් නොකියා කාමරෙට ගියා… මං ඒත් එක්කම ටක්ගාලා පැනලා රූපා නැන්දගෙ පෑන්ටිය අරං ආවා….

“ආහ්…” මූ මට තුවායක් දික් කලා…
මං ඒකෙන් උගෙ ඇස්දෙක පේන්නනෙ නැතිවෙන්න ගැටගැහුවා…..

“මගෙ අතේ තියෙනවා ජංගි දෙකක්...  මං දැං වෙන වෙනම උබට ඒවා දෙනවා…. උඹ කියපං කාගෙ එකටද වැඩියෙන්ම මෝල් වෙන්නෙ කියලා…..”

“හා අයියා නංගිගෙ එකත් ගෙනාවද….?” මූ අහනවා… මං මොකුත් නොකියා අම්මගෙ එක උගෙ අතට දුන්නා…. මූ ඒක නහයට තියලා ඇද්දෙ හරියට කුඩු ගහනවා වගේ…

“මේකනං කුමාරි නැන්දගෙ… අම්මේ මේ රස හිලේ සුවඳ කාටද අමතක වෙන්නෙ….. මං හරි නේද….”

මේකා අපේ අම්මගෙ පෑන්ටි උස්සලාද මටත් හොරෙං….

 මූ අන්ධයා වගෙ පෑන්ටිය අතගාලා අම්මගෙ රස හිල ගෑවෙන තැන හොයාගෙන ආයෙ ඉම්බා….

“අම්මෝ නිකංම නගිනවා…” මූ කියනවා….

“පස්සෙ කියන්නං හරිද කියලා…. ආ දැං මේක බලපං…”

මං රූපා නැන්දගෙ එක දුන්නා හිල ගෑවෙන පැත්තම උඩට හරවලා…. මූ ගත්ත ගමං ආයෙත් අර විදියට නහයට තියලා හොඳ හුස්මක් ගත්තා….
මූ ටික වෙලාවක් යනකල් මොකුත් කීවෙ නෑ… මුගෙ කලිසම අස්සෙං පක නැගගෙන එනවා පේනවා…. මූ ආයේ පාරක් හෙමීට ඒක ඉම්බා…

“මේකනෙ අයියා භාන්ඩෙ කාගෙද මේ…”

මූ එහෙම කියලා හදිස්සිය වැඩිවෙලා ඇස් වහලා තිබ්බ රෙද්ද ගැලෙවුවා…. මං ටක්ගාලා උගෙ අතේ තිබ්බ රූපා නැන්දගෙ පෑන්ටිය උදුරගත්තා…..

“කාගෙ කියලද හිතන්නෙ…”

“පළවෙනි එක කුමාරි නැන්දගෙ…. බුදු ෂුවර්… දෙවෙනි එක එක්කො කුමාරි නැන්දා දවසකට වඩා ඇඳපු එකක්…  නැත්තං ආතල් එකක් ගන්න වෙලාවකට ඇඳං හිටපු එකක්….. තව ඩිංගෙං බඩුත් එනවා….”

“පලවෙනි එක හරි… අපේ අම්මගෙ තමයි… දෙවෙනි එක වැරදියි…. “

“කාගෙ හරි කමක් නෑ මට ඕක දෙනවකො අතේ පාරක් ගහන්න…..”

“හහ් හා… ඕනෙ වෙලාවක ගනිං… ඕක උඹලෑ අම්මගෙ….” මං එහෙම කියලා පෑන්ටිය උගෙ පැත්තට විසි කලා….. පොර තක් බීර් වෙලා වගේ ඒක අතට අරං ඒ මේ අත පෙරලලා රස හිල ගෑවෙන තැන කහපාට පැල්ලම දිහා හොඳට බැලුවා… බලලා එතන ආයෙම සුවඳ බැලුවා….

“අම්මට සිරි….. එහෙමද…. මං දැනං හිටියෙ නෑනෙ අම්මගෙ එකෙං මෙහෙම වල් සුවඳක් එනවා කියලා…..”

“ඒකනෙ කියන්නෙ…… ඕක ඔහොමනං හිල කොහොම ඇද්ද නේ….. පට්ට රහට ඇති”

“සිරාවට… “ මු එහෙම කියලා අර පැල්ලම ලෙව කෑවා… දැන්නං වැඩේ හරි වගේ….

"මෙ කිම්බ හෝදලා බොන්න පුලුවං…. අරින්න පුලුවං ලෙලි යන්න….”

ඔය තියෙන්නෙ….. ඕනෙ එකෙක් වැඩියම ආස තමංගෙ අම්මට තමා…. බයට ට්‍රයි කරලා බලන්නෙ නැතුව මිසක්…..

“අම්මලාව සෙට් කර ගන්න තියෙනවනං මරු නෙ….. ඔයා ට්‍රයි එකක් දෙන්නකො පස්සෙ මටත් චාන්ස් එකක් දෙන්න….. මං ඔයාලෑ අම්මට ට්‍රයි එකක් දෙන්නං…..”

“ඊට ලේසි නැද්ද අතලඟ තියෙන දේ ඉස්සල්ලා කරගන්න එක…. උඹ උඹේ අම්මව සෙට් කරගනිං මං අපේ අම්මව සෙට් කරගන්නං… පස්සෙ බැරියෑ මාරුකරං ගහන්න…”

“කොහොමද වැඩේ ගොඩ දාගන්නෙ…”

දැං කොල්ලා ට්‍රැක් එකට ඇවිල්ලා….

“ඉස්සෙල්ලා උඹ උඹලෑ අම්මගෙ රසට ආසයි කියලා පෙන්නමු…. බලමු අම්මා ‍මොකද එක දැනගත්තාම කරන්නෙ කියලා…”

“කොහොමද…?”

“දැං ඔය අතේ තියෙන ජංගියට අතේ ගහලා අම්මගෙ හිල තියෙන හරියට බඩු ටික හලපං… අම්මගෙ හිලට බඩු හලනවා කියලා හිතාගෙන…. ඊට පස්සෙ ඕක අම්මට අහුවෙන්න තියලා තියන්න ඕනෙ….”

“ගුටිකන්න වෙයිද දන්නෙ නෑ….”

“ගුටිකන්න වගේ ආවොත් මාව අහු කරපංකො…”

මං සීන් එක දන්න නිසා බය නැතුව කීවා….

“ඕක දැකලා නැන්දට මල පැන්නොත් වැඩේ අවුල්….. එහෙම උනොත් වෙන විදියක් හිතන්න වෙනවා…. නැන්දා අවුලක් නැත්තං උඹට ජංගි හොරෙං ගන්න ඕනෙ නෑ… නැන්දම ගෙනත් දෙයි… එහෙම උනාම බලමු ඊලඟට කරන වැඩේ….”

“දැං අයියා ඕක ට්‍රයි කලාද….?”

“ඔවු…. පලවෙනි දවසෙ අපේ අම්මා ජංගියේ බඩු තියෙනවා දැකලා මට බැන්නා… බැනලා  කිවුවා ඒක හෝදලා දාන්ඩ කියලා… මං හිතුවෙ අම්මා ආයෙ ජංගි හංගයි කියලා…  ඒත් එහෙම කලේ නෑ… මං ආයෙ ඒ වැඩේ කලා…. ඒක අම්මා ඇඳපු එකක් නෙමෙ…. ඒක දැකලා කිවුවා ආයේ සෙල්ලම් කරන්න පෑන්ටි ඕනෙනම් ඇඳපුවා විතරක් ගන්න කියලා…. හැබැයි වැඩේ කරලා හොදන්න කිවුවා…. පස්සෙ පස්සෙ අම්මා කොහෙ හරි ගිහිං ආවාම ජංගිය දෙනවා හෝදන්න කියලා…. ටික දවසක් යනකල් අම්මගෙ ජංගි හේදුවේ මං දැං මං හොදන්නෙම නෑ…. එයා එනවා මං අතේ ගහපුවාම අරං ගිහිං හොදගන්නවා…..”

“අඩේ මරුනෙ….. ඉතිං එතනින් එහාට මොකුත් කලේ නැද්ද….?

“තාම නෑ ඒ වැඩේ තාම ප්ලෑන් කරනවා…. දැං කතාව නවත්තලා වැඩේ පටං ගනිං අම්මා එන්න කලිං...”

මූ සිං ගාලා නැගිටලා රුපා නැන්දගෙ පෑන්ටියත් අරං බාත් රූම් එකට රිංගුවා…. නිනාඩි දෙකක් ගියෙ නෑ පොර ආවා….

“හරි…”

“හරිද…. එහෙනං හිටපං මාත් ගිහිං එන්නම්”

කියලා මං අපේ අම්මගෙ එකත් අරං බාත්රූම් ගියා….. මං අපේ අම්මගේ එකත් එක්ක සෙල්ලං කර කර අතේ ගහලා බඩුටික රූපා නැන්දගෙ එකටම හැලුවා… දැං ඒකෙ කැරි ලෝඩ් එකක් තියෙනවා….

“දැං එහෙනං මං යනවා…. අම්මා මොකෝ කියන්නෙ කියලා මට කියපං හොඳේ… “

එහෙම කියලා මං යන්න නැගිට්ටා…

“මේ මාත් යනවා සෙල්ලං කරන්න…. මට බයයි අම්මා ඉද්දි ගෙදර ඉන්න…..”

මූත් ගෙදරින් පිට උනා මාත් ආයෙ අපේ ගෙරට රිංග ගත්තා…. මුටත් හුකන්න ඕනෙ… නැන්දටත් හුකව ගන්න ඔනේ මොකට මෙච්චර වදවෙනවද කියලත් හිතුණා…. මං ඕවා කියන්න ගියොත් වැඩේ දෙල් වෙයි කියලා මං කියන්න යන්නෙත් නෑ… සීන් එක දිහා එලියෙන් බලං ආතල් එකක් ගන්නවා….. “චික් මට නෑනෙ මෙහෙම චාන්ස්….”

ගෙදර එද්දි රූපා නැන්දයි අම්මයි මොකද්දෝ කයියක්…. මං අහන්න ගියෙ නෑ… මට දැං ඔලුවට එන්නෙම රූපා නැන්දා…. අම්මගෙ එකට සර්විස් එකක් දුන්නෙත් නෑ ගොඩ කාලෙකිං….. අම්මගෙ රස හිලේ සුවඳත් දැං ටික ටික අමතක වේගෙන එනවා… අම්මගෙ ජූස් රසනං තාම මතකයි…. එක මතක් වෙද්දි කොහෙං හරි ලවු ජූස් ටිකක් බොන්නමයි හිත කියන්නෙ…..

ඔවා මේවා කල්පනා කර කර ඉද්දි රූපා නැන්දා යන්න පිටත් වෙනවා ඇහුනා….. රූපා නැන්දා ගියාම අම්මා මගෙ කාමරේට ආවා…. මං හිටියෙ පුටුවෙ වාඩි වෙලා පත්තරෙකුත් අතේ තියං…. හීන ලොකෙ අම්මගෙ රස ගුලට දිව ඇතුල් කරගෙන…. අම්මා සැප පිටාර ගලන්න ඔන්න මෙන්න හිටියෙ…..

“මොනාද කල්පනා කරන්නෙ….”

අම්මගෙ සද්දෙට තමා පියවි සිහියට ආවෙ
..  ශික් කල්පනා ලෝකෙදිවත් චාන්ස් එකක් නැති හැටි...

“මුකුත් නෑ… රිසාල්ට් ආවාම මොකද කරන්නෙ කියලා හිතුවෙ…”

“ඕක අල්ල අල්ල….?”

එහෙම කියද්දි මතක් උණේ…. අත තාම පයිය අල්ලගෙන….

“ඔව අප්ප‍ා මේකත් එක්ක බෑ කොහෙ ගියත් කරදර කරනවා…”

මං එහෙම කිවුවෙ අම්මා අතේ පාරක්වත් ගහල දෙයි කියලා….

අම්මා පොඩි මදහසක් පාලා ඇඳෙන් වාඩි උනා….. ඇඳගෙන හිටපු සාය කකුල් දෙක අතරෙ ඔබාගෙන කකුලක් පිට කකුලක් දාගත්තා…

“කෝ පත්තරේ පොඩ්ඩක් දෙන්න බලන්න….”
අම්ම මං කියපු එක මගඅරින්න වගේ කිවුවා...

“අම්මා මොකුත් උදවුවක් කලෙත් නෑ කාලෙකිං….” මාත් අතඇරියෙ නෑ ගේම….

“පොඩ්ඩක් ඉවසලා ඉන්න… ඉවසීමෙන් සැනසීම ලැබෙයි කියනවනෙ…..”

“ලැබෙයිද ෂුවර් එකට…..”

“ලැබෙයි ලැබෙයි කලවයස හරි ගියාම….”

ඔය කිවුවෙ…. මේ ගෑණිත් එක්ක බෑ…. කොහෙං හරි ලෙස්සලා යනවා…

“මං පාස් වෙලා තිබ්බොත් මට තෑග්ගක් දෙනවා නේ….?”

“හොඳට පාස් වෙලා තිබ්බොත් දෙනවා… මොනවද ඕනේ කියන්න බලන්න…”

“ඇයි මං කිවුවෙ… මට අම්මව මගේ කරගන්න තමා ඕනේ….”

“මං ඔයාගෙ තමයි නෙ….”

“තාත්තට අයිති දේවලුත් ඕනේ….”

“අනේ අනේ...මේ කොල්ලා…..! ලැජ්ජාවක් නැතුව කියන දේවල්…..”

“හාද කියන්න….”

එතකොටම කෝල් එකක් ආවා.. අම්මා නැගිටලා යන්න ගියා…. ෂුවර් එකට රූපා නැන්දගෙන්…. මං ටක් ගාලා රූපා නැන්දලෑ ගෙවල් පැත්තට ගියා…. මට ඕනේ උනේ දැං එහෙ තත්වෙ බලාගන්න…..

හිතුව විදියටම ඉස්සරහා දොර ඇරලා තිබ්බා…. මං ගෙට ඇතුල් වෙද්දි රූපා නැන්දා කෝල් එකක ඉන්නවා මගෙ පැත්තට පිටු පාලා හිටගෙන…. ළඟම තිබ්බ පුටුව උඩ කලිං අපි දෙන්නා සෙල්ලං දාපු පෑන්ටිය තිබ්බා….ඒක අඳුරගන්න වැඩි වෙලාවක් ගියෙ නෑ… මං ටිකක් කිට්ටු කරලා කං දුන්නා…. කතා කරපු විදියට තේරුනා රූපා නැදො පෑන්ටිය දැකලා හෙන සතුටෙන් ඉන්නෙ… අදම අරූට වැඩේ හම්බෙයි වගෙ…

“ඔයානං කියයි තවත්නං ඉවසන්න බෑ….” නැන්දා කියනවා…. නැන්දගෙ පත කකුල් දෙක එකට ඇතිල්ලෙනවා…. ඒවට මැදිවෙච්ච බනිස් ගෙඩිය හොඳට තැලෙනවා ඇති…… අපේ අම්මා දැම්ම වැඩේට බහින්න එපා කියලද කොහෙද…..

“එහෙමද තව අවුස්සන්න ඕනෙද….”
මට නැන්දා කියන දේවල් විතරයි ඇහෙන්නෙ.. අපරාදෙ ගෙදර ඉඳං අහගන්න තිබ්බෙ….

“ඕකේ එහෙනං මට උවමනාවක් නැති ගානට ඉන්නවා….. ඒ උනාට දැං මගෙ චිච්චිය ගිනියම් වෙලා වගේ අනේ…. කාලෙකින් මොකුත් නැතුව….”

මේවා අහං ඉඳලා මටත් පිස්සු වගේ.. මෙහෙම ආතල් ලෝකෙක ඉඳලත් තාම අතේ පාර විතරයි… මගෙ පක් එකට අම්මගෙ කටේ උණුසුම විතරක් මදි කියලා ‍තේරුනා….

“එහෙනං ඔයාගෙ කොල්ලව තමා දැං මං අල්ලගන්නෙ….”
අන්න ඒක ඇහෙද්දි මට නිකං කරන්ට් එකක් වගේ එකක් වැදුනා…

“ලොකු ඒවා වැඩක් නෑ අනේ ඇතිවෙලා තියෙන්නෙ… මට ඕනෙ ලපටි එකක්….”

“හරි හරි වස්තුව මං එහෙම කරන්නෙ නෑ…”
අයියෝ අම්මා වැඩේ කෑව මං හිතන්නෙ… බලාපොරොත්තු සුං උනා….

“හරි ඔයා කියපු විදියට කරලා බලමුකො…. “

මොකද්ද දන්නෙ නෑ දෙන්නගෙ ඊළඟ ප්ලෑන… අපරාදෙ දන්නවනං අරූට හෙල්ප් එකක් දෙන්න තිබ්බා….

දෙන්නගෙ කතා බහ ඉවර උනාම නැන්දා ෆෝන් එක තිබ්බා එතකොට තමා මට උන් මිටි තැං මතක් උනේ… මං කියන්නෙ නැතුව ගේ ඇතුලටම ඇවිල්ලා…. රූපා නැන්දා මාව දැක්කා…

“ආ පුතා… දැක්කෙත් නෑ කොයි වෙලාවෙද ආවෙ….!”

“ආහ් නෑ නැන්දෙ දැං ආවෙ… මල්ලි පේන්න නෑ වගේ නේ… මං එහෙනං යන්නං…” හදිස්සියට අහක බලාන…  ගොත ගගහා කියලා ශේප් වෙන්න ට්‍රයිකලා…

“මොනවද බලන්නෙ….?” නැන්දා හුරතල් තාලෙං ඇහුවා...

සිරාවට…. මං අහක බලාන කියලා හිතුවට බලං ඉඳලා තියෙන්නෙ නැන්දා ගාව තිබ්බ ජංගිය දිහා….

“හී……”
ගොං හිනාවක් දානවා ඇරෙන්න වෙන දෙයක් කියන්න මතක් උනේ නෑ….

“හී තමා… මොකෝ… ඕනෙද…..?”

“හී නැන්දා දුන්නොත් ගන්නවා…..” නැන්දත් මෝල් වෙලා ඉද්දි මං මොකට ඇඹරෙනවද…

“හනේඅනේ  දැං හැදෙන කොල්ලො ඔක්කොම එකයි…”

මට ඉතිං කියන්ඩත් හිතුනා.… දැං හැදෙන අම්මලා තමයි අම්මලා කියලා….

“හම්ම් දුන්නොත් මොකද කරන්නෙ….?”

නැන්දා පෑන්ටිය ගුලිකරං හිටපු අත දිග ඇරලා පෙන්නලා ඇහුවා…. මොනවා අහනවද මන්දා…. උත්තර දෙන්න පුලුවන්ද මේ අහන ඒවට…

“එහෙනං එපානෙ….” මම සද්ද නැතුව ඉද්දි නැන්දම කිවුවා…..

“සුවඳ බලනවා….”
මං කටහඬ බාල කරලා බිම බලාන මිමිනුවා….. අරුගෙ බඩු දාපු ජංගියෙන් දැං මං මොනා කරන්නද….

“හ්ම්ම් ඒ කියන්නෙ මට ‍මොකුත් හම්බෙන්නෑ…? වැඩක් නෑ වැඩක් නෑ….” නැන්දා දඟකාර විදියට කිවුවා….

“ඕනෙ දෙයක් දෙන්නං…” මං කිවුවට මොකද මටම ලැජ්ජයි…..

“මොනවද පුලුවං….??”

“හෝදලා දෙන්නං….”

“හිහී….. හරි හරි මං හෝද ගන්නං…. මට මොකුත් ඕනෙ නෑ….”
කියලා නැන්දා මාවත් පහුකරං දොර පැතතට ගියා…..

“පවුනෙ කොල්ලගෙ ආසාවනෙ…” කියන ගමං ඉස්සරහා දොර වැහුවා…….

“ඒත් මේක හොඳ නෑ වෙන එකක් තමා දෙන්න වෙන්නෙ….” නැන්දා කිවුවෙ…. අතේ තිබ්බ අර ජංගිය පෙන්නන ගමං….

“එන්න….” නැන්දා ඔළුවෙං ඉඟියක් දාලා කාමරෙ පැත්තට ගියා… මාත් නැන්දගෙ පස්සෙං පියමැන්නා… මට අලුත් එකක් දෙයි වගේ ඒ පාර…..

මම කාමරෙ දොර රෙද්ද මෑත් කරලා ඇතුල් වෙද්දිම නැන්දා මගෙ අතකිං ඇදලා ගත්තා
ඇදිලා ගියපු පාරට මං නැන්දගේ පිරිච්ච පපු නොවැදී බේරුනෙ 99න්…. අපේ අම්මගෙ තරං ලොකු නැතිඋනාට ලස්සන දෙකක් නැන්දට තිබ්බා…. බ්‍රා එකක් ඇඳලා නැතුවත් එල්ලිලා තිබ්බෙ නෑ…. සමහර විට වැඩිය වැඩ අරං නෑ වගේ……

“ඉක්මං කරන්න වෙයි දැං මල්ලි එයි…..”

නැන්දා මං ඉස්සරහම ගවුම අස්සට අත දාලා… ඉන නටවලා ජංගිය පාත් කරන ගමං කිවුවා…..

“ගෙනියන්න දෙන්න බෑ… කවුරුවහරි දකී….”

ගැලවුන ජංගිය මගෙ පැත්තට දික්කරන ගමං කීවා….

මං ඒක අතට ගත්තාම නැන්දා ඇඳේ වාඩිවෙලා…. කකුලක් පිට කකුලක් දාගෙන අතක් ඇඳට බර දුන්නා… දැං මං දිහා බලං ඉන්නවා… මට මොකද්ද වගේ….
මං හෙමීට එක නහයට ලංකරගත්තා… ලාවට සුවඳක් ආවට ඒක දැං ඇදපු එකක් වගේ වැඩිය වල් සුවඳක් එන්නෙ නෑ….
නැන්දා තොරණක් බලන පොඩි එකෙක් වගේ මං දිහා බලං ඉන්නවා…..

“ආසද…? සුවඳට…”

මං ඔලුව වැනුවා….

“කොතනද වැඩියම ආස……?”

“මෙතන…..”
මං නැන්දගෙ රස ගෑවෙන තැන අැගිල්ලක් තියලා පෙන්නුවා….

“නැන්දා දැන්ද මේක ඇන්දෙ….?”

“නාලා ඇඳපු එක… ඇයි…?”

“නෑ….. තව සුවඳ තිබ්බනං…….”

නැන්දා මගෙ අතේ තිබ්බ පෑන්ටිය අරන් ඉඹලා බැලුවා…..

“ඇත්ත තමයි….!! ඔයාට සුවඳ බලන්න නේද ඕනෙ….? එහෙනම් මේක බලන්න සුවඳ ඇතිද කියලා….”

නැන්දා කකුලක් අරන් ඇඳ උඩින් තියලා ගවුමෙ යට කොන ඉනගාවට කලා… කකුල් අතර රැඳිලා තිබ්බ ගවුම් වාටිය අතකින් ගුලිකරලා බනිසේ පේන ගානට හදාගෙන අනිත් අතේ වැලමිටෙන් ඇඳට වාරු දීලා පිටිපස්සට බරඋනා…. නැන්දගෙ බනිස් ගෙඩිය එලියට ආවා.....…

දැං මං මොකද කරන්න ඕනේ… මට හිතා ගන්න බෑ...
නැන්දා ඇහිබැමි ගස්සලා එයාගෙ රසගුල පැත්ත පෙන්නලා ඉඟියක් කලා…. මේ වගේ වෙලාවට කරන්න ඕනෙ දේ මං අම්මගෙන් ඉගෙන ගෙන තිබ්බනෙ… අම්මත් මේ විදියට ඉඳලා තියෙනවා මට දිව දාන්න කියලා…

මං ඇඳගාව බිම දනගහගත්තා…. ඇඳ උඩ තිබ්බ කකුලෙ කලවෙ වටේට අතක් යවලා බදා ගත්තා… අනිත් අත නැන්දා ගවුම අල්ලං හිටපු අතට උඩින් තියලා තව චුට්ටක් ඉහලට උස්සන ගමං හෙමින් යෝනි තොල් අතරට මගෙ නහය අරං ගියා…. නැන්දගෙ කැරලි ගැහුනු මයිල් ගස් අස්සෙන් මගෙ නාස් තුඩ රස විල හොයාගෙන ගියා…. යෝනි තොල් පෙති වල හීතල නහයෙ ගෑවෙද්දි රස සුවඳ මගෙ නහය පුරා මොලේට ගියා….

අම්මගෙ එක මීට වඩා සුවඳද කියලා මට මතක් උනේ නෑ…. මම තව ටිකක් නහය ඇතුලට තදකලා… යොනි තොල්පෙති දෙපැත්තට ඈත් කරගෙන ගිහින් ඇතුල් පෙතිවල තෙත ගතිය නහයට දැනුනා…. නාස් තුඩ නැන්දගෙ රසගුලේ පෙති අතර තෙරපිලා… මං හෙමිං ඉහල පහල අරං යද්දි නැන්දගෙ ආදර ස්‍රාවය කලින්ම ඇවිත් කියලා තේරුන‍ා…. සමහර විට අපේ අම්මත් එක්ක කතා කර කර ඉද්දිම එන්න ඇති … එහෙනං අපේ අම්මගෙ ආදරෙත් මේ විදියට ස්‍රාවය වෙලා ඇති….

මගෙ නහය පුරා රූපා නැන්දගෙ ලවු ජූස් ගෑවිලා සෙවල බේරෙනවා...…. රස හිලේ තොල් අතර කානුවෙ ඉහල යන හැම පාරකදිම නැන්දගෙ බගමනියෙ පහසත් නහයට දැනෙනවා…. ආයෙ පහලට එද්දි ස්‍රාවය වෑහෙන ගුල ඇතුලට නහය තද වෙනවා… ඒ හැම වතාවකදිම නැන්දගෙ ඉන ගාවින් පොඩ්ඩක් ගැස්සෙනවා…

මට නැන්දා හය්යෙං හුස්ම ගන්නවා ඇහෙනවා… රස ගුලෙන් හමන සුවඳට මාත් මත් වෙලා මගෙ පපුවෙ ගැහෙන වේගෙත් මට ඇහනවා…. නැන්දගෙ රස වතුර වේගෙ වැඩි වේගෙන එනවා කියලා තේරුනෙ මගෙ නාහෙ අස්සටම වතුර යනකොට… නැන්දගෙ තොල්පෙතිවල කලින් තිබ්බ තෙරපුම දැං බුරුලු වෙලා… ඒවා ඈත් වෙලා…

කලිං තෙතට තිබ්බ යෝනි තොල් දෙක දැං ගිණියං වෙලා ජූස් හුතු පෙති දෙක අතරින් ඉහල පහල ගිය නාස් තුඩ ජූස් සෙවලට නැන්දගෙ ඇග ඇතුලට කිදා බහින එක වලක්ව ගන්න බෑ…. ගංගාව වගෙ ගලන ලවුජූස් නහය ඇතුලටත් ගියා….
ලවු ජුස් වල සුවදටයි රහටයි වහ වැටිලා හිටිය මට ඒක එච්චර ගානක් ගියෙ නෑ….

නහයෙන් පිරිමැදිලා මසාජ් වෙච්ච නැන්දගෙ බනිස්ගෙඩිය ඉදිමිලා ඇතුල් තොල් පෙතිත් එලියට පැනලා  ඇත්තම කියනවනං අම්මගෙ ජංගියට වඩා වහ වැටෙන සුවදක් මෙ තොල් පෙති අතරිං හමනවා….. ඒක සුවදක් කිවුවට සැරක්…. නහය කඩාගෙන ගිහිල්ලා මත්කරලා දාන සැරක්….. කුඩු ගැහුවා වගෙ…..

මං කොච්චර වෙලා මේ තොල් දෙක අතරෙ සුවද වින්දද කියලා මතක නෑ….. නැන්දගේ වේගවත් හුස්ම ගැනිල්ල ඉබේම සිහින් කෙදිරියක් බවට පත් උනා…...

නාස් තුඩ හුතු කාණුව පීරගෙන ඉහලට ගිහිං බගමණිය පිරිමැද්දෙන වෙලාවට නැන්දගෙ හුසමත් එක්ක සද්දක් පිට උනා ‘ම්ම්ම්’ ගාලා….
වෙලාවකට එහෙම නාස්පුඩුව බගමණිය වටේ රවුමක් දෙකක් කරකද්දි නැන්දගෙ කෙඳිරිය දිගයි

‘හා ම්ම්ම්ංංංංංංංහ්’...

නැන්දා කොච්චර සද්දෙකිං කෑගැහුවද කියලා මට ගානක් නෑ... නැන්දටත් ගානක් නෑ….. හැබැයි ගේ ඇතුලෙ ඉන්න කෙනෙකුටනං අමාරුවක් නැතුව ඇහෙනවා කියලා ෂුවර්…

නැන්දගෙ  කෙඳිරියත් වැඩි වෙනවත් එක්ක ගලන රස වතුර ගංගාවෙ වේගෙත් වැඩි උනා කියලා මට තේරුනා…

“ලවුජූස් බීවාම පුරුෂ ශක්තිය වැඩිවෙනවා….”

මට අම්මා කියපු කතාවක් මතක් උනා….

මම නැන්දගෙ හුතු කානුවෙ යට කොනෙන් දිව තියලා ලවු ජූස් ටිකක් කටට ගත්තා…. මගෙ රස නහර සේරම හිරි වැටිලා ගියා…. අම්මාගෙ ලවුජූස් රහ බලලා තිබ්බට දැන් ටිකක් කල් නිස‍ා රසත් අමතකයි……

මම ආයිත් කානුවේ යට කොනෙන් දිව තියලා…. කානුව දිගේ ඉහලටම දිව පිරි මැදගෙන ගියා…  යෝනි තොල් දෙපැත්තට තල්ලු කරගෙන උඩට ගියපු දිව බගමණියත් පිරිමැදීගෙන ජූස් ගොඩක් කටට එකතු කරලා දුන්නා

“හ්ස්ස්ස්ස්ස්……….”

නැන්දා විකාරෙන් වගේ කෙඳිරිගානවා…. දිවට ආපු ජූස් සේරම ගිලලා… දෙවෙනි වටේට ලෑස්තිවෙලා ජූස් ගංගාවේ යට කොනෙන් ආයෙත් දිව ස්පර්ෂ කලා…..

නැන්දා ගවුම අතඇරලා ඇඳේ දිගා උනා…. කකුල් දෙක නමලා ඇඳ උඩට අරං හොඳට පලල් කලා…. කලවා අතරින් නැනදා අත්දෙක දාලා… යොනිතොල් වලින් දෙපැත්තට ඈත් කලා……

මඩ වලක් වගේ ජූස් ගලන යෝනියේ කට ඇරිලා….  හිලත් ඈත්වෙලා… රෝස පාටයි….  ජූස් වලටම තෙත් වෙච්ච මයිල් ගස් අතරින් රස වෑහෙන යෝනි හිලක් මට අඬගහනවා වගෙ…. නැන්දගෙ හීන් කෙඳිරිය ඇරෙන්න කිසි සද්දයක් නෑ… හුතු පෙති ඈත් වෙච්ච හිලෙං එන වල් සුවඳ මට තවත් ඉවසගන්න බෑ….

මං දිව රෝල් කරලා නැන්දගේ හුතු තොල් අතරින් ඇරිලා තිබුනු රස ගුහාවට ඉලක්ක කරලා දිව ඇතුලට තද කලා….

“ආ...හ්…!!” නැන්දට කෑ ගැස්සුනා….

අම්මෙ ඒ හිලේ ලොකු…. දිව නිකංම ඇතුලට බැස්සා…. දිව රෝල් කරලා තිබ්බ නිසා රසඟ හරහා ගලාගෙන ආපු ඔක්කොම රස සාගරය මගෙ කටේ…. ඒටික ගිලලා ආයෙත් හුතු කානුවේ යට ඉඳං උඩට පිටාර ගලලා තිබ්බ ලවුජූස් දිවට එකතු කර කර රස බැලුවා…

යෝනි තොල් අතර රැඳිලා තිබුණු පොල්කුඩුත් කටට ආවද මන්දා…. සෑහෙන කාලෙකින් රූපා නැන්දගෙ එක සර්විස් කරලා නෑ…. මම දිව ඒ මේ අත හරව හරවා ඒ ඔක්කොම කටට අරන් හොඳට සර්විස් කලා….  තොල් පෙති අතර…... මයිල් අස්සෙ…… වගේම ජූස් ගෑවිලා තිබ්බ හැම තැනම ලෙවකෑවා… නැන්දගෙ ඉකිලියි පුකයි ලෙවකනකොට කිචියට දැගලුවා….
කටට එන දාඩියයි ජූසුයි ඔක්කොම මං ගිලිනවා……

ලෙවකන්න ලෙවකන්න ජූස් ගලනවා හෝගාලා….. මගෙ මුලු මූනම නැන්දගෙ හුත්ත පුරා අතුල්ලගත්තා… මූන හැමතැනම තෙමිලා….

නැන්දගෙ කෙඳිරිය දැං හොඳටම වැඩී…..

“ම්ම්ම්ම්……. “

“ඌ……….ම්……..”

මම දෙපාරක් විතර උඩට පහලට ලෙවකාලා හොඳට ජූස් ආවාම එකපාරක් ගුල ඇතුලට දිව දාලා හොඳට කලතලා ජූස් ඔක්කොම කටට ගන්නවා… ඇතුලට දිව දාද්දි නැන්දා කෑ ගහනවා….

“ආ….යි……!!!”
ඒ ආතල් එකට එන සද්දෙ…..

මං තොල් උල් කරලා නැන්දගෙ මෑ ඇටේ කටට අරං සූප්පු කරන්න ගත්තා…..

“හාාා….හ්!!! තව හයියෙං කරන්න වස්තුව…!”

නැන්දා මගෙ ඔලුවට අතක් තියලා තව තද කරගත්තා…. මම තව වැර දාලා දිවෙං කලත කලතා උරන්න ගත්තා… නැනදගෙ ජූස් ගලනවා හෝ ගාලා……. අපරාදෙ අපතෙ යනවා…. මං ටක් ගාලා ඇඳට නැගලා නැන්දගෙ ඇඟ දෙපැත්තෙං කකුල්දෙක දාලා… ආයෙත් නැන්දගෙ කකුල්දෙක අස්සෙ මූන ඔබා ගත්තා…. 69 පොෂිශන් එකෙ ඉස්සෙල්ලා වගේ මෑමල කටට අරං සූපුපු කරද්දි නහය නැන්දගෙ රසගුලේ….. මට පුසි සුවඳ හොඳට දැනෙනවා…

නැන්දා මගෙ කලිසමෙං ඇදලා පාත් කලා… කලිසම ගැලවිලා පහලට එද්දි නැගලා තිබ්බ පයිය නැන්දගෙ මූණට ඉහලින් එල්ලෙන්න ගත්තා….
නැන්දා මගෙ ඉන වටේට අත දාලා එල්ලිලා ඔලුව උස්සලා මගෙ පක් එක කටට ඔබා ගත්තා…. මගෙ පක නැන්දාගෙ තොල් වලට තදට හිර වෙලා…. ඔලුව උඩ පහල යද්දි හොඳට මසාජ් වෙනවා…. චක් චක් ගාලා සද්දෙත් එක්ක…..

 මට ආතල් එක ඉවසගන්න බැරුව තව වැර දාල‍ා මෑ මල ලෙව කෑවා...

මෑ මල ලෙවකාගෙන ඉද්දි ගලාගෙන එන ජූස් සැරින් සැරෙ උරා බීවා….
නැන්දගෙ කෙඳිරිය එන්න එන්න වැඩී…
නැන්දගෙ කට පුරවලා මගේ පයිය නිසා සද්දෙ හරියට එන්නෙ නෑ…

“ම්ං…..ම්ම්….ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්හ්..!!”

නැන්දගෙ බනිසෙ තැලෙන තාලෙටම මගෙ පයියත් ඇදෙනවා… නැන්දා කටෙං කිරිදොවනවා වාගෙ වැඩේ දෙනවා..…..

නැන්දගෙ කකුල් ටික ටික ලං උනා…. සද්දෙ වැඩි උනා…බෙනිසෙට ජූස් ගලලා සෙවල ගොඩයි…. නැන්දා මගෙ එක කටට ගන්න එකත් නවත්තලා කෑ ගහනවා…

“ආංහ්….”’
“ආහ්…. “
“හම්මම්….”

 එකපාරටම නැන්දා වෙව්ලලා ගියා….

“හාාාා….. ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්හ්… !!”

නැන්දගෙ සෙවල ඔක්කොම හොදගෙන රසගුල හරහා ඊලඟට චූ විදින්න ගත්තා….මගෙ මූනෙයි කටෙයි හැම තැනම මං ඒ ඔක්කොම බීවා .. නැන්දගෙ කිම්බ හොඳට දිවදාලා කරකලා සුද්ද කරලා චූ කටට ගත්තා… එහෙම කරන්න කරන්න නැන්දා වෙවුලනවා… චූත් පනිනවා.. අන්තිමට නැන්දගෙ සද්දෙත් නැවතිලා කකල් පන නැතුව ගියා එතකොට තමා චූ පාර නැවතුනේ… ඉඳලා හිටලා තාම ගැස්සෙනවා..  මම අන්තිම වතාවට රස හිලයි හිල වටේටයි ලෙව කෑවා…. ජූස් වලටයි චූවලටයි පෙඟිලා තිබ්බ මයිල් පවා සූප්පලා ගත්තා…. අම්මා කිවුව විදියට ලවු ජූස් වලින් පුරුෂ ශක්තිය එනවලු.. ඉතිං අපතෙ යවලා බෑ…

මං නැන්දගෙ ඇඟෙං බැස්සා…. නැන්දා සැරිලා වගෙ වැතිරිලා ඉන්නවා…. මූනෙ දාඩිය එකයි… මුනෙ ඇඳිලා තිබ්බ හිනාවෙන් සතුට වෑහෙනවා…. මං දිහා බලලා දාපු හිනාවට නැන්දා ව ඉබින්න හිතුනා… මං හෙමීට පාත් වෙලා නැන්දගෙ තොල් වලට මගෙ දෙතොල් ලං කලා… නැන්දා මගෙ ඔලුව පිටිපස්සෙන් අතක් දාලා ආදරෙං ළඟට ඇදලා අරං මගෙ තොල් වලට නැන්දගෙ තොල් තිබ්බා…. සිනිදුවට මගෙ තොල්දිගේ දිව අරං යන ගමං මාව කිස් කලා… අපි දෙන්නගෙ දිව එකට පැටලි පැටලි ටිකවෙලාවක් සෙල්ලං කලේ හරියට අලුත් ආදර වන්තයෝ දෙන්නෙක් වගේ…

මගෙ දෙකම්මුල් දෙකට  අත්දෙක තියලා නැන්දා මගෙ ඇස් දෙකට එබුනා…

“සුවඳ ඇතිද…..!”

“හ්ම්ම්…..”

නැන්දා ආයෙම මාව ඇදලා අරං කම්මුල ඉම්බා….

“මගෙ හොර කොල්ලා…”

මං හිනා උනා….

“තාම ගියෙ නෑ නේද….?
“හ්ම්ම්…”
“මාව ඔයාගෙ කරගන්න….”

එහෙම කියලා නැන්දා ආයෙම කකුල් දෙක පලල් කරා…. එක අතක් ඇතුලෙන් දාලා මගෙ පක අල්ලා ඇද්දා… මගෙ උකුල හෙමින් පාත් වෙද්දි පයි මුන්ඩෙ නැන්දගෙ යෝනි තොල් ස්පර්ශ කලා…..

➤➤පවුලේ කතාව 16 - අම්මගේ ඉල්ලීම
Loading...