සාදයේ කතාව | sinhala wal katha

 

 පහත ඇති ඩවුන්ලෝඩ් button එකට ගොස් PDF ගොනුව ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න👇




❤️ කතාව කියවලා කමෙන්ට් එකක් දාන්න කාරැණික වෙන්න ❤️

Sinhala wal katha, sinhala wal katha 2021, new sinhala wal katha, wal katha, sinhala wala katha, new wal katha, aluth wal katha, sinhala wal katha pdf, sinhala wal katha pdf download, wal katha pdf download, new sinhala wal katha pdf download, wala katha pdf, sinhala wal chithra katha, sinhala wal chithra katha pdf download, new sinhala wal chithra katha, ammai puthai wal katha, pawle wal katha, welamma wal katha, welamma, welamma wal katha pdf download, cartoon wal katha, cartoon wal katha pdf download, milftoon wal katha, sinhala wela katha, wela katha, pavle wal katha, සිංහල වල් කතා, lesbian wal katha, වල් කතා, වැල කතා

Post a Comment

3 Comments

  1. සත්‍ය සිදුවීමක් ස්වර්ණා

    මගේ නම විහඟ දුරකථන අන්කය 077 137 33 96. මම අවුරුදු 24ක කොල්ලෙක්. මම කොහොමත් පොෂ් විදිහට තමි ඉන්නකැමති. මට වයස 22යි. උදේට රත්නපුර බස් එකේ මම වැඩට යනව. ඒකෙ කට කපල සෙනඟ. මම වාඩිවෙලා හිටියෙ. ඇන්ටි කෙනෙක් (අවුරුදු 50 විතර නම ස්වර්ණා) සාරිය ගහල බුරිය පේන්න.

    සෙනඟ වැඩි නිසා ඒකි මගේ ඇඟට තල්ලුවෙලා වගේ ගියේ මගේ උරහිසට. ඒකිගෙ හුත්ත තද වෙනවා. ඒකිට පුදුම අමාරුයි. ඒකිට දාඩිය දානවා. මටත් ආතල්. හුත්ත සෑහෙන රස්නෙයි.

    ටිකක් දුරට ගිහින් මගේ ළඟ වාඩිවෙලා හිටිය කෙනා බැස්ස පැල්මඩුල්ලෙන්. ඒකි ( ස්වර්ණා ) එතන වාඩිවුනා. ඒකිගෙ මූන දිහා බලල මම හිනාවුනා. ඒකිට ලැජ්ජාවෙ බෑ. ඒකි මාත් එක්ක ලැජ්ජාවෙන් හිනාවුනා. මම ටිකටික කතාවට අල්ලගත්ත විතරයි සේරම වගේ ඇහුවා. නම ස්වර්ණා. බැඳල අවුරුදු 28 යි. බැන්කුවක මැනේජර් කෙනෙක්.

    ටික දුරක් ගිහින් මම රත්නපුරෙන් බැස්ස. එදා හවස එයා වැඩ ඇරිල එද්දි ඒ බස් එකේම ඒකි හිටියා. බස් එකේ සෙනඟ නෑ. මම ඒකි හිටිය තැන වාඩිවුනා. ටිකක් කතාවට අල්ලගෙන මම ඇහුව උදේ ඇයි ගොඩක් දාඩිය දාගෙන හිටියෙ කියල. ඒකි ලැජ්ජාවෙන් බිම බලාගත්තා.

    ReplyDelete
  2. මම ටිකක් ලඟට වාඩිවුනා. ආන්ටි වරදක් වුනානම් සොරි කිව්ව. ඒකි කිව්ව නෑ පුතා අවුලක් නෑ මාත් පාලුවෙන් හිටියෙ කියලා. ස්වර්ණාගේ මිනිහා ඕස්ටේලියා ඉන්නෙ. ගෙදර නැන්දම්මයි ඒකියි විතරයි. මිනිහ රට ගිහින් අවුරුදු දෙකයිලු. ඒකි මට කිව්ව පුතා කැමතිනම්… කියල අමුතු විදියට හිනාවුනා.

    මම ඒකිගෙ කකුලට අත තිබ්බා. ඒකි මගේ අත මිරිකුවා. අපි හුඟක් දේවල් කතාකලා.බලන්ගොඩට එනකොට රෑ වෙලා ඒකි මගේ උරහිස උඩ නිදි. මම ඒකිගෙ කකුල තදට මිරිකුව. ඒකි ගැස්සිලා වගේ ඇහැරුනා. මම ෆෝන් නම්බර් එක දීල මාරුවුනා.

    අදුනන එකෙක්වත් දැක්කොත් කපෝති කියල. ඒකි මට කෝල් කරල කිව්ව ඉරිදට එයාලගෙ ගෙදර එන්න කියල. ගෙදර නෑන්දම්ම නෑ කිව්ව. මම ඉරිදා ගියා. ගිහින් මිස් කෝල් එකක් ගැහුවා. ගේට්ටුව ලඟ ඉදන්. ඒකි කෝල් කරල කිව්ව ඔහොම ඉන්න කාර්එක අරන් එයා එනකන් කියල.

    ස්වර්ණා ඇදන් හිටියෙ තද ඩෙනිමක්. කොට බ්ලව්ස් එක රෝසපාට. ඒකි නාපුගමන් වගේ හිටියෙ. කොන්ඩෙ තෙතයි. අපි කාර් එකේ ගිහින් ඒකිගෙ යාලුවගෙ ගෙදර ගියා. ඒකිගෙ යාලුවත් පට්ට අවුරුදු 45 - 50 ක් වගේ ඇති. අපි ටිකක් වෙලා කතාකරකර හිටියා. ස්වර්ණා පඩිපෙල ගාවට ගිහින් යමු පුතා උඩට කිව්ව.

    උඩ බෙඩ් රූම් එකට ගිහින් ඒකි මාත් එක්ක තොලක් ගැහුවා විනාඩි පහක් විතර හිටගෙන. මම ඒකිගෙ පුක මිරිකුවා. මිරිකල මිරිකල හයියෙන් පුකට ගැහුවා. ඒකි ආව් කියාගෙන පස්සට ගියා. මම රූම් එකේ දොර වහන්න හැදුවා. ඒකි කිව්ව ඕන නෑ කියල. මම ඒකිව ඇදල අරගෙන මුළු ඇඟම මිරිකුවා.

    මිරිකල ඇඳට තල්ලු කරා. ඒකි කිව්ව ඇයි පැටියෝ කලබල. ඉවසන්න කියල. මම ඇදේ වාඩිකරල ඒකි ඇදෙන් බැහැල බ්ලව්ස් එක ගලවල වටේට කැරකුනා. කැරකි කැරකි මගෙන් ඇහුව මම ලස්සනද පැටියෝ කියල. මම කිව්ව හපෝ වස කැතයි කියලා.

    ReplyDelete
  3. ඒකි බ්රා එකත් ගලවල පෙන්නුව ආයෙ වටේට කැරකිලා ඇහුව දැන් ලස්සනද කියල. මන් කිව්ව දැන්නම් ටිකක් හැඩයි ඒත් තාම කැතයි කියල. ඒකි එක තනක්

    මිරික මිරික මුළු ඇඟම අතගාගත්තා. එතකොට ඒකිගෙ යාළුව රේනුකා රූම් එකට තේ අරන් ආවා. ස්වර්ණා කිව්ව බලන්න රේනු මේ පැටිය කියනව මම කැතයි කියල…….

    රේනු කිව්වා ඇත්තනේ එයා කියන්නේ. ඔයා ලස්සන දේවල් තාම පෙන්නල නෑනේ කියල. රේනු ඇවිත් මගේ ලගින් වාඩිවුනා. වාඩිවෙලා කිව්ව බලමු මල්ලි පැටිය කොච්චර ලස්සනද කියල. රේනු මගේ ෂර්ට් එක ගලවල මගේ ඇග අතගෑවා.

    මමත් රේනුගෙ තන්දෙක මිරිකුවා. මිරිකලා මම කිව්ව දැන්නම් ඉවසන්න බෑ දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක් ඇදේ හාන්සිවෙන්න කියල. රේනු මගේ කලිසම ගලවල පයිය කටේ දාගත්ත. මගේ ඇට දෙක ගැලවිලා එලියට එන්න වගේ ඒකි උරන ඉරිල්ලට. එතකොට ස්වර්ණා කිව්ව ඒයි රේනු අද මෙයා මගේ කියල.

    රේනු පයිය උරන එක නවත්තල හරිහරි මම යනව කිව්ව. මම කිව්ව රේනු ඔයා යන්න එපා ඔයත් බලන් ඉන්න කියල. ස්වර්ණා ඩෙනිමත් ගලවල පෑන්ටිය පිටින් රූම් එක පුරා ඇවිද්දා. මං කිව්ව දැන්නම් ඇන්ටි ඔයා ලස්සනයි කියල. ස්වර්ණා මට පුක පේන විදියට හැරිල පෑන්ටිය ගලවල පහත්වුනා.

    තට්ටම් බෝල දෙක පැලෙන්න ඔන්න මෙන්න වගේ. රේනුට ඉවසගෙන ඉන්න බැරුව එතන තිබුනු පනාවක් අරගෙන තට්ටමට හයියෙන් ගැහුවා. රේනු තට්ටම් දෙක අතරට දිවදාල ලෙවකෑවා. රේනුයි මායි ස්වර්ණාව අත් දෙකෙනුයි කකුල් දෙකෙනුයි අල්ලල ඇදට දැම්මා. මම ස්වර්ණාගෙ උරන්න පටන්ගත්ත. රේනුත් තන්දෙක ඉරුව. මම ඒකිගෙ මුළු ඇගම හැපුවා.

    රේනුයි මායි මාරුවෙන් මාරුවට තන්දෙක හැපුවා. පව් ස්වර්ණා දැන් දාඩිය දාලා. කෑගහනව කෑගහනවා ඉවරයක් නෑ. රේනු බලාගෙන ඉද්දි මම ස්වර්ණා ට න්න පටන් ගත්ත.

    ටික වෙලාවක් ල මම පනාව රේනුට දීල කිව්ව පනාවෙ මිටෙන් මේකිට අරින්න කියල. මම ඉස්සරහ පැත්තෙන් බැස්සුවා. රේනු පුකට පනාමිට බස්සනවා.

    ස්වර්ණා කෑඟහනවා. විනාඩි පහක් විතර යද්දි කෑගැහිල්ල නවත්තල කෙදිරිගාන්න පටන්ගත්තා. ටික වෙලාවකින් ඒකත් නතරවුනා. රේනු ස්වර්ණාගේ ඔලුව අතගාලා තොලක් ගහල මූනට තට්ටුකලා.

    ස්වර්ණාට සිහිය නැතිවෙලා. රේනු ඉක්මනට වතුර අරන් ඇවිත් දාල සිහිය ගත්තා. ඒකිට හොදටම අමාරුයි. මම තව ටිකක් ගැහුවා. මගේ පයිය රත්වෙලා තෙතට දැනුනා.

    ස්වර්ණාට ගිහින් මම පයිය එලියට අරන් හුත්ත හොදට ඉරුවා. ස්වර්ණා ඇති ඇති කියලා කෙදිරිගෑවා. රේනුයි මායි ඒකිව හොදට පෙරවලා ඇදේ හාන්සිකරල මම රේනුට දිවදාල ගහන්න ගත්තා.

    ඉතින් මේ ගැන තවත් තොරතුරු දැනගන්න කතා කරන්න බින්දුවයි හැත්ත හතයි, එකසිය තිස් හතයි, තිස් තුනයි, අනූහයට

    ReplyDelete