පවුලේ කතාව 19 - ජනකයා අම්මට බස්සපු හැටි | pawle wal katha - පවුලේ වල් කතා


කොටස් 22ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>> පවුලේ කතාව 1 - නංගි
Loading...
Loading...

අම්මා මගේ ඇඳේ ඉඳගෙන කකුල්දෙක පළල් කරගෙන හිටියා. හොඳවෙලාවට දොර පැත්ත බලාගෙන හිටියෙ… අම්මාගෙ බ්ලව්ස් එකේ බොත්තම් ඔක්කොම ඇරිලා.. බෝලගෙඩි තන්දෙක එලියෙ සෙල්ලම් දානවා.. සායත් ඉණ ගාවට එනකල්ම ඉස්සිලා… ජනකගෙ ඔළුව අම්මගෙ කකුල්දෙක අතර හිරවෙලා තියෙනවා දැක්කාමනං මට මලපැන්නා…. මොනවා කරන්නද ඉතිං මගෙම ප්ලෑන් එකනෙ…. ඒත් අම්මා මෙච්චර දුරදිග ගෙනියයි කියලා කවුද හිතුවෙ… අම්මා එක අතකින් තනේ පොඩිකරගන්න අතරෙ අනික් අතෙන් ජනකගෙ ඔළුව පිරිමදිනවා… අම්මගෙ ඇස් බාගෙට පියවෙලා, වල්කම බේරෙනවා… මං කලිනුත් කීවා වගේ මොකක් හරි හේතුවකට  අපෙ අම්මට පොඩි උං පෙන්නන්න බෑ… දැන්නං අම්මා කරන්නෙ අපේ ප්ලෑන් එක නෙමේ, එයාට ආතල් එකට කොන්ට්‍රෝල් නැතිවෙලා ඉන්නෙ… යටිතොල හපාගෙන තනේ පොඩි කර කර කෙඳිරිගාන විදියෙන් එ්ක තේරෙනෙවා… අම්මා දැක්කා මං දොර රෙද්දෙං එබෙනවා… ඒත් ඒක එයාට ගානක් නෑ… ඉන කරකව කරකවා ජනකයාගෙ කටේ රසගුල අතුල්ලනවා…

---
මම එන්න කලින් අම්මයි ජනකයයි කරපු වැඩේ රෙකෝඩ් වෙන්න දාලා තිබ්බ නිසා පස්සෙ මං බැළුවා..
මං ගෙදරින් යද්දි අම්මා නිදි වගේ හිටියා.. ජනකයා අම්මව ඉඹින්නයි ලෙවක්නයි පටන් අරං හිටියා... පස්සෙ මූ අම්මගෙ බ්ලවුස් එකේ බොත්තම් එකින් එක ගැලෙවුවා... බ්ලවුස් එකේ ඇඟේ දෙපැත්තෙන් ලිස්සලා වැටෙද්දි බ්‍රා එකක් නැති අම්මගෙ පිරුණු හන්ස ජෝඩුව නිරුවත් උණා... ජනක ටික වෙලාවක් ඒ දෙක දිහා බලන් හිටියා.. රූපා නැන්දගෙ මේ විදියට පියයුරු දෙක රවුම් වෙන්නෙ බ්‍රා එක ඇන්දාම විතරයි... ජනක අල්ල බොකුටු කරලා ආදරෙන් අම්මගෙ බෝල ගෙඩි අතගෑවේ හරියට පොඩි එකෙක් කෝම්පිට්ටු අත ගානවා වගේ...

ඊට පස්සෙ වකුටු කරපු අත් දෙකෙන් අම්මගෙ ගෙඩි දෙක පපුව මැද්දට ලං කරලා ඒ අතරට මූණ ඔබා ගත්තා... අම්මගෙ මූනේ ඉරියවු වෙනස් වෙන විදියෙන් කියන්න පුළුවං අම්මට කිති කියලා.. පස්සෙ මූ තනයක් කටට දාගෙන සූප්පු කරන්න ගත්තා... අම්මගෙ කටෙන් පිටවුණු ලොකු හුස්මකුත් එක්ක අම්මා  යටිතොල හපා ගත්තා... හොඳ වෙලාවට අම්මගේ මූණ ජනකට පේන්නෙ නෑ.. නැතිනම් දැන ගන්නවා බොරුවට නිදාගෙන ඉන්නෙ කියලා...

ජනකගෙ අත අම්ගේ කලවය දිගේ ලෙස්සලා සාය ඇතුලට ඇදුනා.. ටිකකට කලිං අම්මා ඇඳන් හිටපු පෑන්ටිය ජනකයාට දීපු නිසා අම්මගෙ රස පෙදෙස වැහිලා තිබුණෙ සායෙන් විතරයි කියලා ම' දන්නවා... දනකයා තන් ඉරිල්ල නවත්තලා අම්මගෙ බුරියට දිව දාන්න පටන් ගද්දි අම්මගෙ කකුල් දෙක හෙමන් හෙමින් පලල් උණා...

අම්මා එකපාරටම ගැස්සිලා ගිහින් ඇස්දෙක ඇරුනා... මට තේරුණා ඒ ජනකගේ ඇගිල්ල අම්මගේ ඇඟට ඇතුල් උණ මොහොත කියලා... අම්මා බෙල්ල පාත් කරලා ජනක දිහා බැලුවා උණත් ජනකට සිහියක් තිබ්බෙ නෑ... අම්මා කැමරාව දිහා බලලා හිනා උණා.. ඇහැකුත් ඉඟිමරලා ආයෙමත් ඇස් පියාගත්තා... මට තේරුණා අම්මගෙ රස එලියට ගලන්න ලෑස්තිවෙනවා කියලා... ඒක අම්මගෙ දඟකාර යෝනිතොල් අතරින් ඇතුලට රිංගලා හිටපු ජනකගේ ඇඟිල්ලටත් තේරිලාද කොහෙද අත එළියට අරන් ඉඹලා බැලුවා... අම්මගේ මූණ දිහා බලපු ජනක අම්මගෙ ආදර ස්‍රාවයෙන් නෑවිලා තිබුනු ඇඟිල්ල ලෙව කෑවා... ඊටපස්සෙ අම්මට  තොලක් දැම්මා...

ඊළඟට අම්මගෙ සාය ඉණ ගාවටම උස්සපු ජනක අම්මගේ මයිල් බූසිය පිරිමදින්න ගත්තා... අත්දෙකේ මාපට ඇඟිලි දෙක අම්මගෙ අපර යෝනිපෙති උඩින් තියලා දෙපැත්තට කලා.... කැමරාවට හරියට පේන්නෙ නැති උණත් අම්මගේ රෝසපාට ඇතුල්පෙති මැද්දෙන් මෑ මල පීදෙන හැටි මගේ හිතේ මැවිලා පෙණුනා... ජනකගෙ ඔළුව අම්මගෙ කකුල් දෙක අස්සෙ හැංගෙද්දි අම්මා ඇස් ඇරලා කැමරාවට අසරණ බැල්මක් දැම්මා.... "දැං කොහොමද මං කොහොමද එපා කියන්නෙ" වගේ...

ජනකගෙ දිවේ පහස අම්මාගෙ හිතෙන් ඉවසන් හිටියට ඇඟෙන් ඉවස්ගන්න අමාරුවෙන් බෑ වගේ... කෙඳිරි නොගා හිටියට මූනේ මස්පිඩු නලියන විදියෙන් ඒ බව පේනවා... අම්මගේ ආදර ස්‍රාවය දැනටමත් ජනකගේ කට වටෙට ගෑවිලා...  ජනක "ස්රෝ....ස්" හඬින් ඒවා ඔක්කොම උරලා ගන්න සද්දෙන් අම්මගේ වල්කමේ ප්‍රමාණෙ තේරෙනවා...

ඒත් එක්කම වගේ ගෛදර පෝන් එක රිං වෙන්න ගත්තා... ජනකයා කලබලවෙලා නැගිට්ටට අම්මා එහෙම්ම නිදි වගේ හිටියා... අම්මගේ සාය පහලට දාලා හැට්ටෙ පහලම බොත්තම විතරක් දාලා මූ පැත්තක වාඩි උණා... 4-5 පාරක් රිං උනාම අම්මා ඇස් ඇරියා... නිදි මරගාතේ වගේ වැනි වැනී පෝන් එක ළඟට ගියා.... ඒක තමා මගෙන් ආපු කෝල් එක.... පෝන් එක තියලා අම්මා ජනක දිහාට හැරුණා

"අම්මෝ හොඳ නින්දක් ගියා.... අයියා තාම ගියෙ නැද්ද..."

"නෑ නැන්දෙ.... මට වෙලාව යනවා තේරුනෙත් නෑ...."

"හ්ම්ම්..... ඒ බව පේනවා......" අම්මා ජනකගෙ කලිසම ඇතුලෙන් ඉලිප්පුන පයිය පෙන්නන ගමං කීවා... ජනකගේ අතේ තාම අම්මගෙ පෑන්ටිය....

"ඒකනේ නැන්දා මට ඕණ තරං වෙලාවක්  මේකත් එක්ක සෙල්ලං කරන්න පුළුවං....."

"ආනේ ඔයා මෙච්චර වෙලා ඕක එක්ක සෙල්ලං කලාද.....? මාත් මහ අමුතු හීනයක් දැක්කනෙ.... මේ මගේ හැට්ටෙත් ගැලවෙලා"
අම්මා මෙච්චර වෙලා එලියෙ දාගෙන හිටපු පියයුරු යුවල වහගන්න බ්ලවුස් එකේ  බොත්තං දාන ගමං කීවා....

"ඒ මොකද්ද..." මූ දැං බබා පාර්ට් දානවා...
"මං දැක්කා හරි හැන්සම් කොල්ලෙක් මාව කිස් කරනවා....."
"ඒ කවුද ඒ...."
"ඔයා අනේ වෙන කවුද......" අම්මත් දන්නෙ නැති ගානට ටෝක....
"අනේ ඒ හීනේ හැබෑ වෙනවනං...." ජනක මුමුණනවා....
"ඇත්තට....? ඔයා ආසද නැන්දව ඉඹින්න...."
"ඔවු..."
"වෙන මොනවටද ආස....?"
"නැන්දගෙ රස බලන්න....."

එහෙම කිවුවාම අම්මා හයියෙන් හිනා උණා...

"මම ඔයාගෙ අම්මගෙ වයසෙනෙ ළමයො....?"
"ඔවු ඒකම තමයි මං ආසා..."
"ඔයා ඔයාගෙ අම්මගෙ රස බලන්නත් ආසද....?"
"ඔවු..."
"හා ඉන්නකො මං අම්මව සෙට් කරලා දෙන්නංකෝ... ඒ වෙනුවට මට මොනවද දෙන්නෙ.....?"
"අම්මෝ නැන්දට ඒක කරන්න පුලුවන්නං මං ඕනේ දෙයක් කරලා දෙන්නංකෝ..."
"හා හා බලමුකෝ...  දැං ඔයාට මාව ඉඹින්න ඕනේ කිවුවා නේද.... එන්න" අම්මා ඔළුවෙන් ජනකට ඉඟි කලා..
"රස බලන්න..." ජනක නිවැරදි කලා
"ආ ඔවු.... රස බලන්න... දැං කොහෙද බබාට රස බලන්න ඕනේ... "
"නැන්දගෙ රසම තැන තමයි ඕනේ.... "
"ඒ කොහෙද..... සුවඳෙ හැටියටනං මට හිතෙන්නෙ මෙතන....." ජනක අතේ තිබුන අම්මගේ පෑන්ටියේ රසහිල ගෑවෙන තැන පෙන්නුවා...

"ඇත්තද ? ඔයා කොහොමද දන්නෙ ආ....??" අම්මා පොඩි සත්තමක් දැම්මා...

"මං දන්නවා.... පැන්ටිය මෙහෙම රස නම් එතන කොහොමත් රස වෙන්න ඕනෙ...."

"අනේ ඔයාගෙ බොරු ඕණෙ නෑ.... මං දන්නවා මං නිදා ඉද්දි ඔයා කරපු වැඩෙි.... "

ජනකයා ගැස්සිලා ගියා.... ඌ බිම බලා ගත්තා මිසක් මොකුත් කීවේ නෑ....

"හරි හරි මං විහිලුවක් කලේ.... කෝ එන්න...." අම්මා සාය උස්සලා සාය ඇතුලෙන් අතදාලා රසපෙදෙස පුරා තිබුනු ආදර ස්රාවය ඇඟිල්ලට අරගත්තා... ඊට පස්සේ ඒ ඇඟිල්ල ජනකගේ කටෙන් තිබ්බා... ජනකයාත් හොඳට ඇඟිල්ල උරා බීලා රස බැළුවා....

"එන්න....." අම්මා ඔළුව ගස්සලා මගේ කාමරෙ පැත්තට ගියා... ඒ පස්සෙන් ජනකයාත් ඇදුණා..

කැමරාවේ රෙකෝඩ් වෙලා තිබ්බෙ එච්චරයි....! එතැන ඉඳන් මම කාමරේට එනකල් වෙච්ච සිද්දිය දන්නෙ නෑ...

---

කාමරේ ඇතුලෙ දෙන්නගෙ සෙල්ලම සැරටම යනවා... අම්මගෙ රසහිලේ උණුසුම ජනකයාගෙ දිවට දැං හොඳට දැනෙනවා ඇති.. රූපා නැන්දගේ හිලේ රස බැලුවට අපේ අම්මගෙ එක තරං රස හිලක් නෑ කියලා මටතේරිලා තිබ්බා... ජනකයාත් එහෙම හිතුවොත් ඌ හැමදාම අපේ අම්මගෙ රස හොයාගෙන එනවා ෂුවර්... ඒනිසා ඉක්මං කරන්න ඕනේ.. ඊ්ළඟ මොහොතේ අම්මගෙ ඇස් මගේ ඇස් එකට ගැටුණා... අම්මා මොහොතකටවත් කර කර හිටපු වැඩේ නවත්තන්න උවමණාවක් පෙන්නුවෙ නෑ..

"ජනක පුතා දැං ඔයා මේ කරන වැඩේ ඔයාගේ අම්මත් එක්ක කරන්න ඕණැ..." අම්මා ජනකගේ ඔළුව අතගාන ගමං කීවා...

ජනක තිගැස්සිලා අම්මා දිහා බැලුවා...

බය වෙන්න එපා අම්මට නොදැනෙන්න කරන හැටි මං කියලා දෙන්නං..." අම්මා ජනකගෙ ඔලුව නැවතත් තම රස පෙදෙස වෙත පහත් කරන අතරෙ කීවා... ඒ එක්කම මං දිහා බලපු අම්මා ඔළුව අනිත් කාමරෙ පැත්තට හරවලා "දැන් ලෑස්තිවෙන්න..." කියනවා වගේ සඥ්ඥාවක් දුන්නා...

ඒවෙනකොටත් ඇප් ගෙවල් පැත්තට පියමනින රූපා නැන්දව මං ඉස්සරහා දොරෙන් ඇතුලට එක්කන් ඇවිත් දොර වැහුවා.... නැන්දව කෙලින්ම එක්කන් ගියේ අම්මලාගේ කාමරේට... නැන්දව අම්මගේ ඇඳේ දිගා කරවලා, අම්මා කලින් ලෑස්ති කරලා තිබ්බ රෙදි කඩ අතට ගත්තා...

"නැන්දා බය නැතුව මං කියන විදියට කරන්න.... නැන්දට හැමදාම මේ වගේ ආතල් එකේ ඉන්න පුළුවං..!!"

නැන්දට මේ අපභ්‍රංශෙ තෙරෙන්නෙ නෑ කියලා මූනෙන් තේරුණා..

"බය වෙන්න එපා මාව විශ්වාස කරන්නකො..."
එහෙම කියලා මං නැන්දගෙ ඇස් වැහෙන්න රෙදි කෑල්ල ගැට ගැහුවා....
නැන්නැදා මොකුත් නොකියා මට වැඩේ කරන්න ඉඩ දුන්නා...  මේ වෙලාවෙ නැන්දට ආතල් එක විතරයි වැදගත්.... ඔනේ දෙයක් කරයි රත් වෙලා තියෙන රස ගඟුල නිවා ගන්න.
නැන්දව ඇඳේ දිගා කරවලා නැන්දා ඇඳන් හිටපු ගවුම ඉණගාවට වෙනකල් ඉස්සුවා...  රසගුල වටේ වැවිලා තිබුණු මයිල් බූසිය කලින් ගලපු ලවු ජූස් වලින් නෑවිලා... .තාමත් වල් සුවඳ විසිරෙනවා... මං ඇඟිල්ලට කෙළ ටිකක් ගාලා හුතු තොල් දෙක අතරින් ඇතුලට තද කලා..... නැන්දගෙ යටි බඩ උඩින් මගේ අනිත් අත තියලා ටිකක් තද කරගෙන යෝනි බිත්තියෙ උඩ පැත්තෙ ජී ස්පොට් එක කලතන්න පටං ගත්තා.... ජී සපොට් එක තියෙන තැන අම්මා මට කියලා දීලා තිබ්බා...

"ස්ස්ස්ස්ස්...." මගේ ඇඟිල්ල නටවන වේගේ වැඩි වේගෙන එද්දි නැන්දට ඉවසගන්න බැරි උණා... තව ටිකක් කලොත් නැන්දගෙ වතුර පිටවෙන බව මට තේරුණ නිසා මං වේගෙ අඩු කලා.....

කාමරෙට එළියෙන් ආපු අඩි සද්දෙ නිසා අම්මලා මේ පැත්තට එනවා කියලා මට තේරුණා.... මං අල්මාරියයි බිත්තියයි අතර තිබ්බ හිඩැසෙ මුවා උනා...

අම්මා ජනකව අතිං ඇදගෙන කාමරෙට ඇතුල් උනා... ජනක හිටියෙ අමු හෙළුවෙන්.. අම්මා බ්ලවුස් එකේ බොත්තං දාගෙන හිටියා.. ජනකගෙ පක් එක පොලොවට සමාන්තරව දිග්ගැහිලා තිබ්බා... උගෙ පක් එක අඟල් 5ක් හෝ 6ක් ඇති හීනියි... තාම වැඩෙන වයසෙ... ඒක දිලිසෙන්නෙ අම්මගෙ කෙල නිසා වෙන්න ඕනෙ ඒ කියන්නෙ අම්මා ජනකගෙ එක ටිකකට කලින් කටට අරගෙන තියෙනවා.. මට ටිකක් ඉරිසියා හිතුණා...

ඇස්දෙකත් බැඳගෙන පිම්බුණු බනිස් ගෙඩිය විදාගෙන රූපා නැන්දා වැතිරිලා හිටපු විදිය දැක්කා විතරයි ජනකයා නැවතුනා කෑ ගැස්සෙන්න වගේ කට ඇරෙද්දිම කටට ඇඟිල්ල හරස් කරලා "කෑ ගහන්න එපා" කියලා අම්මා සංඥා කලා.... අම්මගෙ කීමට අවනත වෙලා ජනක තව අඩි දෙක තුනක් ඉස්සරහට පියමැන්නා.. අම්මා ජනකගෙ පිටි පස්සට ගිහින් අරහිසට අත තියලා තව ටිකක් ඉස්සරහට තල්ලු කලා... නැන්දගෙ කකුල් දෙක අතරට ජනකයා කිට්ටු කලා.. ජනකගෙ කෙලින් වෙච්ච පක් එක නැන්දගෙ ගුලට මානබලාගෙන ඉන්නවා.. අම්මා රූපා නැන්දගෙ කලවෙ ඇතුල් පැත්තෙන් අතතියලා හෙමීට නැන්දගෙ රස ගුල දිහාවට අරගෙන ගියා... තෙත මයිල් ගස් අතරෙන් නැන්දගෙ යෝනි තොල් හොයාගත්ත අම්මා ඇඟිල්ලකින් තල් පෙති වටේට හෙමින් කිතිකවන්න ගත්තා... ඊට පස්සෙ මෑ මලට ඉහලින් ඇඟිල්ල තියලා ඇඟිලි තුඩු මෑමල උඩ නටවන්න පටං ගත්තා... නැන්දගෙන් හීන් කෙඳිරියක් පිටවෙද්දි අම්මගෙ මැද ඇඟිල්ල නැන්නදගෙ රස තොල්පෙති මැත් කරගෙන ඇතුලටම කිඳා බැස්සා... අම්මගෙ ඇඟිල්ල එළියට ආවෙ නැන්දගෙ ආදර යුෂත් එක්ක... අම්මා ඒ ඇඟිල්ල ජනකගේ කටෙන් තිබ්බා... ජනකයි ඇඟිල්ල සූප්පු කරලා ඉවර උණාම අම්මා ආයමත් නැන්දගෙ රස හිලට ඇඟිල්ල දැම්මා... මේ පාර ටික වෙලාවක් ඇඟිල්ලෙන් රස හිල කලතලා තමයි එලියට ගත්තෙ ... කලින් පාරට වඩා උකුවට ලවුජූස් ඇගිල්ලෙ ගෑවිලා තිබුණා.. අම්මා මේ වැඩේ කීප වතාවක්ම කලා... හැම සැරයකදිම කලින් සැරේට වඩා ලවු ජූස් ප්‍රමාණයක් අම්මගෙ ඇඟිල්ල හරහා ජනකගෙ කටට ගියා...

ටික වෙලාවකින් කර කර හිටපු වැඩේ නවත්තපු අම්මා ජනකගෙ පිටිපස්සෙන් ඇවිත් ඇඟට හේත්තු උණා... ජනකගෙ පිටිපස්සෙන් අත්දෙක දාලා එක අතකින් ඇටදෙක හුරතල් කරන ගමන් අනිත් අතිං පක් එක ඉස්සරහට පස්සට පිරිමදින්න ගත්තා... අම්මගෙ ඇඟිල්ලෙ තිබුණු ලවුජූස් ඔක්කොම ජනකගෙ පක් එකේ ගෑ උණාම අම්මා ජනකගෙ කණට කොඳුරලා මොනවදෝ කිවුවා... ඒත් එක්කම එක අතකින් පක් එක අල්ල ගෙන අනිත් අත බෙල්ලට තියලා ඉස්සරහට පාත් කලා.. ජනක ඇඟට අත් දෙක තියලා රූපා නැන්දගෙ රස පෙදෙසට පාත් උණා... ඊළඟ මොහොතෙ නැන්දගෙ කෙඳිරිය වැඩි උනේ තමංගෙම පුතාගෙ දිවේ පහසින් මෑ මල උණුසුම් වන සැපයටයි... නැන්ද යෝනි තොල් වටේ කරකලා ඉඳලා හිටලා තොල් අතරින් ඇතුලටත් රිංගන ගමං මෑ මලට සැප දෙන්නෙ මං කියලා නැන්දා හිතාගෙන ඉන්නවා වෙන්න ඕනෙ...

මේ සෙල්ලම විනාඩි 2-3ක් යද්දි අම්මා ජනකගෙ ඉටියෙන් උස්සලා ජනකව ඇඳට ගොඩකෙරෙවුවා.. . ජනකට ඊළඟට වෙන්න යනදේ පැහැදිලියි... නැන්දව මැදිකරගෙන ඇඳේ ඉහලට දණගාගෙන ගියපු  ජනක නැන්දගෙ ඇඟ උඩ දිගා උණා... තමංගෙ ඇඟේ නළියන පක් එක කාගෙද කියලා  තේරුමක් නැති නැන්දා දණහිස් නමලා බනිස් ගෙඩිය ඉහලට පෑවා... නැන්දා ජනකගෙ ඇඟට යටින් අත් දෙක දාලා යෝනි පෙති දෙපැත්තට ඇදලා අල්ල ගත්තා... ජනකගේ හීනි පක් එකත් එක්ක බලද්දි නැන්දට විශා යෝනි විවරයක් තිබ්බා...  ලද අවසරයෙන් නැන්දගෙ යොනි විවරයට පයිමුණ්ඩෙ තියපු ජනක ඇඟේ මුළු බර නැන්දගෙ ඇඟ මත මුදා හැරියා.. ජනකගෙ අවුරුදු 15 පක් එක තමගෙ අම්මගෙම ඇඟට තේජාන්විතව ඇතුළු උනේ උගෙ පක් එකට ඉඩ දෙන්න්න නැනදගෙ හිලේ පිරිලා තිබුණ ලවු ජූස් පිටතට ගලද්දියි...   හීන් කෙඳිරියක් පිටකරපු නැන්දා උකුල කරකව කරකව ජනකගේ පක් එක හුතු අඩියෙ වද්දගත්තා...

දෙන්නා ඇඳ උඩ නළියන දිහා ටිකක් බලන් ඉඳපු අම්මා තමංගෙ රාජකාරිය ඉවරයි වගේ ජනකගෙන් ඈත් වෙලා ඇඳුම හදා ගත්තා.... තවත් මොහොතකිං සායෙන් විතරක් වැහිලා තිබුණු නිතඹ ලෙලවමින් අම්මා කාමරෙන් එලියට ඇදුනා... අම්මගෙ නිතඹ පළුදෙක දෙමාරුවට ඉහල පහල ගියපු හැටි දැක්කාම ඇඳ උඩ කෙරෙන ඛාම බෝගයට වඩා හිත අම්මා දිහාට ඇදිලා ගියා..

"තක් තක් තක්" අනුසාරයෙන් ජනකයාගෙ පහරවල් වලට නැන්දගෙ කෙඳිරිය එන්න එන්නම වැඩි වෙනවා....
"ආයි ආහ් හාහා හහ්හාහ්..."
තාලෙට පැද්දෙන නැන්දගෙ තන්දෙක දිහා බලන් ඉන්න එක ආතල් වැඩක් උනත් අම්මගෙ පස්ස ගැස්සිච්ච විදිය මතකෙට එන නිසා මෙතන තව ඉන්න එක පලක් නෑ කියලා තිරනය කලා... සද්ද නොකරම කාමරෙන් එළියට ගිහින් අම්මාව හොයා ගෙන කුස්සිය පැත්තට ඇදුනා...

අම්මා කුස්සියෙ තේ ලිපේ තියන්නන ලෑස්තිවෙනවා... වැඩිය සද්ද නොකරම ටැප්එකෙන් වතර කේතලයක් පුරවගෙන ලිපෙන් තිබ්බා... මාව දැකලා අම්මා මදහසක් පාලා ඇහික් ගැහුවා...

"දැන් නැන්දා දැනගත්තාම මොකක් වෙයිද...?" මං කතාවට මල පිරුවා..
"මොනවා වෙන්නද අපිට ස්තූති කරයි..."

වැඩි වෙලා යන්න කලින්  කාමරෙ  ඇතුලෙන් ආපු සද්දෙ නැවතුණා.. දැඩි නිහැඬියාව අපි දෙන්නගෙම හිතට ඇල්ලුවෙ නැති නිසා අපි දෙන්න හෙමින් කාමරෙට එබුණා...

දෙන්නගෙ වැඩේ ඉවරවෙලා ජනක තාමත් රූපා නැන්නගෙ ඇඟ උඩ. රූපා නැන්දගෙ හිලෙන් ගලන්නෙ ජනකගේ බඩු කියලා අපිට තේරුණා රූපා නැන්දාගෙ ඇසි ගැටගහලා තිබ්බ රෙදි කෑල්ල ගැලවිලා ගිහින්.. දෙන්නා තාමත් වෙලිලා මහන්සි අරිනවා... නැන්දගෙ කකුල් දෙක මුල මෙට්ටෙ තෙමිලා තිබුණු විදියට නැන්දට සෑහෙන්න වතුර පිටවෙලා කියලා තේරුණා... ඇස් බැඳලා තිබ්බ රෙද්ද ගලවන්න ඇත්තෙ නැන්දට යන්න ලං වෙද්දි වෙන්න ඕනෙ... තමංගේ ඇඟට ඇතුළු වෙලා ඉන්නෙ මං නෙමේ ජනක කියලා තේරුණාම නැන්දට ආපු ආතල් එක වැඩිවෙලා වතුර විද්දා කියලා මට හිතුණා...

ටිකකින් කාමරෙන් එලියට ආපු ජනකයා මගේ කාමරේට දුවලා ගිහින් උගෙ කලිසම ඇඳගෙන ගෙදරටම දිවුවා.. රූපා නැන්දා එලියට ආවේ ඊට පස්සෙ හෙමින් කොණ්ඩෙ බැඳ බැඳ...
"යසයි  කරපු වැඩේ..." නැන්දට ලැජ්ජා හිතිලා.... මට කට ඇද කරන ගමන්අ කිවුවා...

"දැං හරි නෙ... ඕකනෙ ඔයාට ඕනෙ වෙලා තිබ්බෙ..." අම්මා කුස්සියෙ ඉඳන් හිනා වෙවී කියාගෙන ආවා...
"ආනේ ඔයාලා දෙන්නම එකතු වෙලාද ඒක කලේ.... " නැන්දා ඇඹරි ඇඹරි කිවුවා...


නැන්දා අපේ ප්ලෑන් එක විස්තර ඇතුව අහගෙන තේ එකකුත් බීලමයි ගෙදර ගියෙ.... ජනකයා මගෙ ෆිට් එක නිසා නැන්දට ත්රීසම් එකක් දාන විදියක් ප්ලෑන් කරන්න ඕනෑ... නැනදා යන දිහා බලාගෙන මම එහෙම හිතුවා.....
Loading...