පවුලේ කතාව 21 - අම්මා ඇඳේදි දුන්න සැප | pawle wal katha - පවුලේ වල් කතා


කොටස් 22ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>> පවුලේ කතාව 1 - නංගි
Loading...
Loading...

"හරි වගේ එත් සැරින් සැරේ අම්මව ඔනේ වෙනවානෙ....""හ්ම්ම්....!" අම්මා දොරෙන් එබිලා නිදා ඉන්න තාත්තා දිහා බැළුවා.... දොරෙද්ද හදලාඑන්න කියලා අතින් කියලා මගේ අතින් අල්ලගෙන මගෙ කාමරෙට ගියා.."මෙයා දැන් ආයෙ ඇහැරෙන්නෙ නෑ..... මං අද ඔයාගාව නිදා ගන්නම්.. මටත් අද සැරින් සැරෙට ඕනෙ උණා...."  අම්මා යන ගමං කිවුවා..
---

"ඒ කියන්නෙ අම්මා අද මගේද...?" මං අම්මව බදාගෙන ඇහුවා...

"හහ්..! ආස ඇති නේ... සම්පූර්ණෙන් නෙමෙ නින්දය යනකං"

කාමරෙට ගියගමන් අම්මා මගෙ කාමරේ දොර වැහුවා.. මාව අල්ලගෙන මූණ ඉඹගෙන ඉඹගෙන ගියා.... තොල් දෙක තදින් සිප ගත්තා... අම්මගෙයි මගෙය් තොල් අතර කෙල නූලක් ආදෙන ගාණට තදින් සිපගත්තා

"අපි නිදා ගමු එන්න" අම්මා ඇඳට නගින ගමන් කීවා...

උඩු අතට ඉන්න අම්මා දැක්කාම මට ඉන්න බැරිවුනා... මම අම්මගෙ අැඟ උඩට නැගලා යටිබඩට පක් එක තද කරා.... අම්මා එක අතක්  උඩට කරලා අම්මගෙ ඔළුවට යටින් තියා ගතත්තා... අනිත් අතේ ඇඟිලි මගේ කෙස් අතරින් රිංගවලා මාව අම්මගෙ කිහිලි දිහාට ලං කලා... අම්මා දන්නවා අම්මගෙ දාඩිය සුවඳට මට ඉක්මනට මෝල් වෙනවා කියලා... සමහර දවස් වලට අම්මා මට සැප දෙද්දි ඉක්මනින් ඉවරකරගන්න ඕනෙ උනාම මේ වැඩේ කරනවා.... මමත් වැඩියෙන්ම කැමති අම්මා වැඩ ඇරිලා ආවගමං දෙන සැපටිකට...

අනික අම්මත් හරි ආසයි කිහිල්ල ලෙවකද්දි දැනෙන කිතියට..... ඒ නිසා මං ප්‍රති උපකාරයක් විදියට පුළුවං වෙලාවට අම්මගෙ මවිල් අතරින් කිහිල් ලෙව කනවා... අම්මා ආයෙ කිතිකවාගන්න වැඩියෙන්ම ආස තැන් තමයි කණයි අම්මගෙ දෙවෙනි රස හිලයි... යටිපතුග සහ කකුලෙ ඇඟිලි ඉතින් මං අම්මගෙ කණටයි පුකටයි දිවදාද්දි අම්මට ඉවසුම් නැතිවෙනවා... ඒවා තාත්තගෙන් ලැබෙන්නෙ නැති සැප.....

අම්මා අද කිහිල්ලෙ මයිල් ගාලා...

"අම්මා මොකෝ ෂේවු කලේ...."

"එතකොටනෙ මට ඔයා ගෙ දිව හොඳට දැනෙන්නෙ... ඒකයි"

"පහලත් කැපුවද....?"

"නෑ නෑ... තාත්තා ගෙන් බේරුමක් නෑ එහෙ කැපුවොත්... එයාට ඔනේ කපන්නෙ නැතුව.."

"ඇයි තාත්තා මෙහෙ ගැන අහන එකක් නැද්ද....?"

"එයාට මෙහෙ ගානක් නෑ..... "

"ඔයාත් ආස එහෙමනම් මීට පස්සෙ ෂේවු නොකර ඉන්නම්කො...."

"නෑ නෑ... මං ආසයි අාම්මට සැප වැඩිම විදියට.... මට ඔනේ අම්මව සැපෙන් තියන්න..."
ඒක අහලා අම්මා හිනා උනා

"එහෙනම් උඩ පුතාට... පහල තාත්තට.."

එහෙම කියලා අම්මා අත්දෙකම උඩකරලා ඇඳ විට්ටම අල්ලා ගෙන යටිතොලේ කොණක් හපා ගත්තා... මොකද කොච්චර ආස උණත් ඒ ආතල් එකට අම්මට සද්ද නොනගා ඉන්න අමාරුයි... අද ඉතින් සද්ද කරන්නත් බැරි නිසා එයා වැඩේට ලෑස්ති උනේ එහෙමයි....

මං මාරුවෙන් මාරුවට අම්මගෙ කිහිලි දිවෙන් කිති කවන්න ගත්තා.. අම්මා හයියෙන් හුස්ම ගන්නවා ඇහෙද්දි මට තව නගිනවා... කොහොමහරි මගෙ පයිය නැග්ගට පස්සෙ මං අම්මගෙ ඇගෙන් බැස්සා..

ටික වෙලාවකින් පැත්තකට වෙලා බදාගෙනම නින්දට ගියා..  ලයිට් නිමලා නිසා මොකුත් පේන්නෙ නෑ... හැබැයි නිනදනම් අහලකටවත් ආවෙනෑ.....

නැගලා තිබ්බ පයිය හෙමින් හෙමින් බැහැගෙන යද්දි ආයෙමත් මට ඒක නග්ග ගන්න ඕන උණා.... අම්මගෙ නයිටිය පිටි පස්සෙන් ඉණ ගාවටම උස්සලා පුක් පලුදෙක මැදදෙන් පයිය තියාගෙන ඉහළ පහළ අතුල්ලන්න ගත්තා...

ගානට ගිණියම් වීගෙන ඇවිල්ලා හොඳට පයිය කෙළිං උණාම අම්මා පිටිපස්සට අත දාලා මගෙ පයිය අල්ල ගත්තා... එතකොට තමා තේරුණේ අම්මත් නිදි නෑ කියලා...

ඇලේට නිදාන හිටපු අම්මා.. පෑන්ටිය දණිස් දෙකට යනකන් පාත්කරලා...  කකුල ටිකක් උස්සලා මගේ පයි මුණ්ඩෙ කකුල් දෙක අතරින් තියාගෙන කකුල් දෙක ලං කලා... මම හෙමීට පක් එක ඇතුලට තද කරද්දි අම්මගෙ ගල්දෙක කපාගෙන ටොප් එක එහා පැත්තෙන් මතු උණා.. ඒපාර අම්මාගෙ ඉස්සරහින් මතුවෙච්ච පොල්ලෙ මුඳුනට ඇඟිලි දෙකක් තියලා බනිසගෙඩියට තෙරප ගත්තා...

අම්මගෙ පිම්බුණ බනිසෙ පෙති අරින් මං පක් එක උඩ පහල කරන්න ගත්තා .... අම්මාගෙ මයිල් අතරෙ සිරි සිර ගගා ඉහල පහල එන මගෙ පොල්ලට අම්මගෙ යොණි ශ්‍රාවයේ උනුසුම දැනෙන්න පටං ගත්තා...

අම්මගෙ භගමණියෙ ගෑවෙන්න තරම් මගේ දණ්ඩ ඉහළ යන්නෙ නෑ... මම අම්මගෙ ඇඟට උඩින් අතක් දාලා අම්මගෙ  රසපෙදෙසට ඇඟිලා යොමු කලා... තෙත්වෙච්ච මයිල් අතරින් ආසාව දෝරෙගලමින් පීදෙන මෑමල හොයා ගන්න අමාරු උණේ නෑ...
මැද ඇගිල්ලෙන් මෑමල පිරිමදින අතරෙ මගේ පොල්ල අම්මගෙ යොනිතොල් සිපගනිමින් උඩ පහල යනවා... ඉඳලා හිටලා මගේ අගිල්ල අම්මගේ රසගුල ඇතුලෙ උනුසුම විඳගත්තා... ඒ හැම වතාවකදිම මම ඇඟිල්ල කටට දාගෙන අම්මගෙ දෝරෙ ගලන කාමයෙ රස බැලුවා

අම්මගෙ රස පෙදෙසෙන් ලැබෙන පහසයි ආදර ස්‍රාවයේන් ලැබුණු උත්තේජනයයි නිසා මගේ දණ්ඩ හොඳටම ගිණියම් වෙලා... තවටිකක් ගල් කැපුවොත් මට යනවා... ඒ නිසා මං අම්මගෙ කකල් දෙක අතරින් පක් එක නිදහස් කරගත්තා..
ඒත් අම්මගෙ ලවුජූස් වලට තිබුණු පිපාසය මට තදින් දැණුනා... මං අම්මව උරහිසෙන් අල්ලලා උඩුබැලි අතට හව ගත්තා... අම්මගේ කකුල් දෙක මුලට මූණ ගෙනියනකොට අම්මගෙ කකුල් ඉබේටම දණිස් ගාවින් නැමිලා පළල් උණා.. මම අම්මගෙ පෑන්ටිය ඇදලා ඇගෙන් අයින් කලා.... දිව පුළුවං තරම්රස හිල ඇතුලට දාලා කලතමින් අම්මගෙ ජූස් උරබොන්න පටං ගත්තා..

අම්මාගෙ හුස්ම ගන්න වේගෙත් එන්න එන්න වැඩි උනා ජූස් වැඩි වැඩියෙන් ගලාගෙන එන්න පටං ගනිද්දි අම්මා මාව තල්ලුකලා..  අම්මටත් යන්න අවා කියලා මට තේරුණා... අම්මගේ හිලට ඇගිලා 3ක්ම දාලා යෝනි බිත්තිය පිරිමැදලා අතට ආපු ලවු ජූස් ටික අන්තිම වතාවට රස බැලුවා

"ආාාා... හ්..."

අම්මාගෙං සෘංගාරාත්මක කෙඳිරියක් පිට උනා...

අපි දෙන්නා ආයෙමත් නිදා ගන්න ඇලවුනා... අම්මගෙ හිල ඇතුලෙම පසිස තියාගෙන රෑ එලිවෙනකං ඉන්න තිබ්බනම් කියලා හිතුණා....
කලින් ගලවලා දාපු අම්මගෙ පෑන්ටිය මගේ අතට අහුඋණා... මං ඒකෙන් අම්මගෙ කකුල්දෙක අතරින් රස ගඟුල පිහදාලා මගේ ළඟම තියාගත්තා... සැරින් සැරෙට ඒක ඉඹ ඉඹ බහින පයිය පිරිමැදලා නග්ග ගත්තා නින්දනම් අහලකටවත් ආවෙ නෑ....

ඔහොම ඉඳලා බලෙන් වගේ නිදාගන්න ට්‍රයි කලා ඒත් නිනද යාගෙනම එද්දි ආයෙම මට ඇහැරුනා මොකක්දෝ අමුත්තක් තේරිලා... ඇස් ඇරලා බලද්දි අම්මා මගේ නිදාගෙන හිටපු මල්ලියාව කටේ දාගෙන සූප්පු කරනවා...
එක අතකින් ඇටදෙක ශේප් එකේ මසාජ් කරනවා අනික් අතෙන් පයිය අල්ලගෙන...සීන් එක දැකපු ගමං රිටක් වගේ කෙලින් උනා අම්මගෙ ගිරියෙ වදින ගානටම... අම්මත් දිව පක් එක වටේ පටල ගෙන ඔළුව ඉහල පහල ගෙනියනවා.. පයි මුණ්ඩෙ ස්පොන්ජ් එක වටේම ලෙව කකා ෆෝම් කරනවා.. ටොප් එකේ විවරයට පවා දිවෙන් ආතල් දුන්නා.... අම්මනං කාම රැජිනක්... පුදුම සැපක්...

යකඩයක් වගේ පොල්ල කෙලිං කරපු අම්මා මගේ ඇඟ දෙපැත්තෙන් කකුල් දෙක දාලා පක් එක මගේ බඩටයි අම්මගෙ බනිස්ගෙඩියටයි මැදිවෙන විදියට ඉඳගත්තා... උකුල ඉස්සරහට පස්සට පද්දමින් අම්මාගෙ භගමණිය මගෙ පොල්ල දිගේ අතුල්ල ගත්තා....
ඒ වෙද්දිත් අම්මා තෙත් වෙලා හිටියේ... අම්මා ඉන කරකව කරකව තලා ගන්නවා වෙලාවකට තං දෙක පොඩි කරගන්නවා තව වෙලාවක ඔලුව අතගාගන්නවා... ඒ  කරන වැඩේ මට ඉවසන් ඉන්න බැරි උණා අම්මව නවත්තන්න ඕන නිසා මං ඳැගලුවා...

අම්මාගෙ තලා ගැනිල්ල නැවතුනා ඊට පස්සෙ මගේ ඇඟ දිගේම ඉහල ඇවිත් මූණ උඩ වාඩි උනා... අම්මා යෝනිය එකපාරක් මගේ මූනේ අතුල්ලලා කටට ඉහලින් සමපාත වෙන විදියට නැවතුනා... මම දිව එළියට දාලා ලෙවකන්න ගත්තා... අම්මත් ඉන පද්දමින් හෙල්ප් කලා... ඒ අතරෙ අම්මගෙන් ලීක් වෙන අමෘතය බිංදු කෙලින්ම මම උරා බීවා ටික වෙලාවකින් අම්මා මගෙ ඇඟ උඩින් බැස්සා.... මං ගාව තිබ්බ පෑන්ටිය අරගෙන ජූස් සේරම ඒකෙ පිහදාලා ආයෙමත් මට දුන්නා.... දැන්නම් පෑන්ටිය නැතත් කමක් නෑ.. මගේ මූණ පුරාමත් අම්මගෙ සුවඳ තමයි විහිදෙන්නෙ.....

 රෑ දවසම ගෙවුනෙ එහෙමයි දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක් වත් නිදාගත්තෙ නෑ..... මම පයිය බැහැගෙන එද්දි අම්මට ජැක ගහලා හරි කටට දීලා නග්ග ගන්නවා... අම්මත් බනිසෙ නිවීගෙන එද්දි මට කියලා තලා ගන්නවා... රෑ තිස්සෙ අම්මගෙ යටිපතුලෙ ඉඳලා කන් පෙත්තට යනකල් කීප පාරක්ම ලෙවකෑවා...
එලිවේගෙන එදිදි යාන්තම් ඇස පියවුනා මතකයි... උදේ ඇහැරුණේ අම්මා කතා කරද්දි...

"තේ බොන්න.... ඉස්කෝලේ යනවනං දැන්ම ගිහිං ඉක්මනට එන්න රස්තියාදු ගහන්නෙ නැතුව"

අම්මපා අද ඕලෙවෙල් රිසාල්ට් එනවා... බලන්න යන්න හිටියෙ... ඒකෙනං ඉතිං බලන්න දේකුත් නෑ... ඒ උණාට සෙටිෆිකට් එක ගන්න යන්න ඕනෙ...

"ඉක්මනට බීලා නාගන්න...... "

අම්මා උදෙන්ම උයලා පිහලා ඉවරයි... අම්මා මං තරංවත් අද නිදාගෙන නෑ... තාමත් ඇඳන් ඉන්නෙ ඊයෙ නයිටියමයි.... දොර අතරින් අාපු ඉර එලිය අම්මගෙ නයිටිය ඇතුලෙන් නිරුවත් සැප කඳ විනිවිද පේනවා...

මට නිදිමතේම ඊයේ අම්මගෙන ගැලවුන පෑන්ටිය අතට අහුඋනා...

"අම්මෝ නිදි මතාායි......"

ඈනුමක් අරින අතරෙ මං අම්මගෙ පෑන්ටිය මූනෙන් තියා ගත්තා... අම්මෝ ඒ වල් සුවඳනං කියලා වැඩක් නෑ.....

"හ්ම්ම් මටත් නිදිමතයි.. මේ මගුල හින්දා තමයි ඔක්කොම..."
අම්මා එහෙම නෝක්කාඩුවක් කියලා මගෙ ලිඟුව මිරිකලා... පෑන්ටියත් උදුරගෙනම යන්නගියා

"අනේ ඕක දීලා යන්ඩෝ..."

මං කෑ ගැහුවා...

"ෂ්ෂ්....!"

අම්මා උළුවස්සට  බර වෙලා මං දිහා බැළුවා... තොල් පෙති අතරට ඇිල්ල තියාගෙන රැවුවට.. ඒ මූණේ තිබ්බේ තරහක් නෙමේ.... ආදරය පිරිච්ච හිනාවක්...

"මේක ඔයාට තහනම් කරලා තියෙන්නෙ.... "

අම්මා පෑන්ටිය පෙන්නලා කියලා ඇහැක් ගහගෙන යන්න ගියා... අම්මාගෙ ගැස්සිල්ලෙ හෙන වල් කමක් මං දැක්කා....

මං නැගිටලා කබ කඩ කඩා එලියට එද්දි නංගිත් තාත්තත් එක්ක පිටත් උණා...

තේ එක බිබී අම්මාගෙ කාමරෙට ඔළුව දාලා බලද්දි අම්මා වොෂ් දාන්න ලෑස්තියි.. නයිටිය උරහිසෙන් පන්නලා බිමට අතඇරලා තුවාය අතට ගත්තා...
මට ආයෙපාරක්  ඒ රත්තරං පාට ඇඟම ලෙවකන්න හිතුණා.... ඒත් දැං පරක්කුවෙලා නිසා කරදර නොකර ඉන්න හිතුවා.....

"මොකෝ....."

අම්මා මං දොරගාව ඉන්නවා දැකලා ඇහුවා......

"නිකං....."

"නිකං ? කවදාවත් දැකලා නෑ වගේ බලං හිටපු නිසා ඇහුවෙ...... පරක්කු වෙන්නැද්ද... "

"ලස්සන බැලුවා..... පරක්කුවෙනවා කියන්නෙ ඉතිං රිසාල්ට් ඉස්කෝලෙට ගෙනල්ලා ඔක නෝටිස් බෝඩ් එකේ ගහද්දි කොහොමත් දවල් වෙයි.."

"හ්ම්ම් එහෙනං මෙන්න මෙහෙං ඉඳගෙන හෙමින් බොන්න චාටු නැතුව.."

මං හෙමින් අම්මා ගාවට පිය මැන්නා.. අම්මා නයිටිය නවලා ඉස්කිරීමෙන් දාලා.... අලමාරිය ඇරියා.... අම්මගෙ පැද්දෙන නිතඹයි හංස ජෝඩුවයි නිසා මගෙ ලිඟුව ආයෙමත් ප්‍රාණවත් වේගෙන ආවා....

"මොකෝ තේ එක රහ නැද්ද...? අල්මාරියෙන් නාලා අදින ඇඳුම් ටික ගන්න ගමං කීවා..

"රහයි මොනවා හරි අඩුයි.... අම්මා ආදරේ අඩුවෙන් දාලා තියෙන්නේ...."

"ඒවා ඔක්කොම ටික මගෙ කොල්ලා උරා බීලා අද ඉවර වෙලා...."

අම්මා මං ගාවට එන ගමං කීවා... මගේ අතේ තිබ්බ තේ කෝප්පෙ අරගෙන අම්මා උගුරක් බීවා.... ඊට පස්සෙ කෝප්පෙ ආයෙත් මගෙ අතට දීලා... මගෙ නිකටෙන් අල්ලලා මූන ඉස්සුවා... මගේ තොල් වලට අම්මා තොල් දෙක තියද්දි  මං අම්මගෙ තොල් උරා බීවා.. අම්මගෙ කටේ තාමත් තේ උගුර තිබිලා අම්මා ඒක මගෙ කටට දැම්මා...

"කොහොමද ...."

අම්මගෙ සුපුරුදු දඟකාර හිනාව දාගෙනම ඇහුවා....

"ඒක ගානට.....!! තව එකක් ?"

"බෑ පරක්කුයි ඉක්මනට බොන්න..... මං යනවා ඇඟ හෝදන්න"

"හා එහෙනං හෝදගෙන එන්න... එතකල් මෙක තියන්නම්... එතකොට ගානට නිවිලා තියෙයි... "

මං නැගිටලා අම්මගෙ බෙල්ලෙන් එල්ලිලා දිගග තොලක් දැම්මා.... අම්මත් දිව මගෙ කට ඇතුලට දාලා මට සප් එක දුන්නා..... මං ඇඟිල්ලක් අම්මගෙ යොනි තොල් අතරින ඇතුලට තල්ලු කලා... ඒකෙ තාම සෙවල ගතිය තියෙනවා....

"හා මේ තියෙන්නෙ.."

මං ඇඟිල්ල කටේ දාලා රස බලන ගමං කිවුවා...

"ඒ ඊයේ ඒවා....."

එහෙම කියලා අම්මා මාව පැත්තකට කරලා නාන කාමරේට ගියා....
මාත් තේ එක තියලා නා ගත්තා... නාලා ඇවිත් ඇඳුමක් එහෙම අයන් කරලා ලෑස්තිවෙලා  බලද්දි අම්මත් නාලා ඇඳුම් අඳිනවා.... තාම හැට්ටෙයි සායයි විතරයි ඇඳගෙන හිටියෙ..

"මං ආවේ කිරි එක පොවා ගන්න..."
මං පිටි පස්සෙන් අම්මව බදාගෙන කීවා...

"මේ ළමයගෙන් හරි කරදරේ...."
අම්මා එහෙම කියලා කිරිකෝප්පෙන් කිරිටිකක් කටට අරන් මට තොලක් දැම්මා.. මං අම්මගෙ කටේ තිබ්බ කිරි අරන් බීවා.... අම්මා දෙවෙනි පාරටත් එහෙම කරද්දි මං පක් එක අම්මගෙ කකුල් දෙක මුලට තියලා තද කලා අම්මගෙ යටි බඩේ වදින විදියට....
අම්මා කකුල් දෙක පලල් කරලා මට ඉඩ දුන්නා..... මාත් ලැබිච්ච චාන්ස් එකෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න හිතාගෙන අම්මාගෙ කලවය අස්සෙන් අත දාලා උස්සලා කකුල ඇඳ උඩින් තිබ්බා... අම්මා මොකුත් නොකියම මට කිරි තොලක් දුන්නා...  මගේ ක්‍රියාවට අවනත උනා වගේ පෙණුන නිසා පරක්කු නොවී මං අම්මා ළඟ දණ ගහගත්තා...
අම්මා සාය ඉණළගට උස්සලා පෑන්ටියේ පැත්තකින් ඇදලා යෝනි තොල් දෙක පාදලා දුන්නා...
ටිකවෙලාවක් මගේ දිව හුතු පෙති අතර නලියද්දි මෙච්චර වෙලා දැනුන සබන් සුවඳ  මකා ගෙන වල් සුවඳ මතු උණා.... මට තේරුණා අම්මගෙ ලවු ජූස් ගලන්න පටං ගත්තා කියලා...
අම්මට යන්න කිට්ටුවෙනකොට හුතුපෙති දෙක දෙපැත්තට ඈත් වෙලා රස්නෙත් වැඩි වෙනවා කියලා මං අත්දැකීමෙන් දැං දන්නවා... ජූස් ගලන සීඝ්‍රතාවයත් වැඩිවෙනවා... දැනුත් මං දන්නවා අමමට යන්න එන්නෙ කියලා... දවස් කීපයක් තිස්සසෙ අම්මා සූරාන්තයට එන්නෙ නැතුව  ආතල් විතරක් අරං ඉන්න හින්දා දැං ඉක්මටම අම්මගෙ ජූස් ගලන්න ගන්නවා....

"ආහ්ං..."
"හොඳටම පරක්කුයි"

අම්මා එහෙම කියලා අතේ තිබ්බ මගේ කිරි එක අම්මගෙ රස පදෙසට ලං කරලා යොනි තොල් දෙක ඇඟිලි දෙකෙන් තතද කලා.. අම්මගෙ රස තොල් වලින් ලවු ජූස්  තේ කෝප්පෙට රූටන විදිය මං ආසාවෙන් බලං හිටියා....

"ආ දැං මේක බීලා ඔයත් ලැස්තිවෙන්න...."

මං තේ එක අරන් හෙමින් තොල ගාන්න ගත්තා... අම්මා මගේ කලිසම පාත් කරලා පක් එක කටේ දා ගත්තා.. මං තේ එක බිබී අම්මගෙ කට ඇතුලෙ උණුහුම විඳගත්තා... හොඳට නගිනකල්  ඉඳලා මං අම්මගෙ අමෘතයත් එක්ක තේ එක එක උගුරට හලා ගත්තා...  අම්මත් මට බඩු යන්න කලින් නැගිටලා සාරිය අඳින්න පටන් ගත්තා..

මමත් නැගපු පයිය පිටින්ම ලෑස්ති උනා...

"මම යනවා.... හොඳ රිසාල්ට් එකක් අරං එන්න...." අම්මා මගේ ඔලුව ඉඹලා මට කලින් යන්න පිටත් උණා...

මමත් පැය බාගෙකට විතර පස්සෙ ගෙදරින් පිටත් උණා...

"කොහෙද යන්නෙ...."
ඒ රූපා නැන්දා ගෙ සද්දෙ....
"ඉස්කෝලෙට යනවෝ...." මම යන ගමන් ම කෑගැහුවා...
"පොඩ්ඩක් ඇවිල්ලා යන්නකො තරහා නැතුව... මල්ලි සීසන් එක දාලා ගිහින් අරං ගිහින් දෙනවද..."
"හා දෙන්න..."

මම ආපහු හැරිලා රූපුනැන්දලගෙ දිහාට දිවුවා..
නැන්දා පස්සෙන් මාත් ගෙට රිංගුවා.. ගොඩක් කාලෙකින් රූපා නැන්දව දැක්කෙ... ජනකයා නැන්දට ෂොට් එක දුන්නට පස්සෙ වැඩිය හමුබුනේ නෑ...
චීත්ත ගවුමට උඩින් ලෙල දෙන පුක දිහා බලාන මමත් නැන්නදා එක්ක ජනකයාගෙ කාමරේට ගියා.. තුනී ගවුමට උඩින් පුකේ දාරෙ පේන විදියට මට ශුවර් නැන්දා පෑන්ටිය දාලා නෑ.... මට දකිද්දි ඉවසුම් නැතුව ගියා... මං පිටිපස්්සෙන් නැන්දව බදාගෙන පුක් දාරෙ දිගේ මගේ පක් එක තද කලා....


"අම්මේ නැන්දව ආස්සරෙ කරන්න බැරිි උනා ගොඩක් කාලෙකින්....."
"ඒකනේ.... මං හිතුව කොල්ලට මාව අමතක වෙලා ඇති කියලා..."
නැන්දා අනික් පැත්ත හැරිලා මේසෙට වාරු දීලා මගෙ ඉන වටේ අත දාලා මාව ඇදලා ලඟට ගත්තා.. නැන්දගෙ කකුල් දෙක මුලට මගෙ පොල්ල තදකරගෙන මං නැන්දට තොලක් දැම්මා...

"නැන්දට දැං ඉතිං මල්ලි ඉන්නවනේ..."
"ගස් වලට කොච්චර කුරුල්ලො වැහුවත් ගහට වැඩි නෑ පැටියො....."
නැන්දගෙ අත මගෙ කලිසම ඇතුලෙන් ඇතුලට රිංගුවා....
"හ්ම්ම් දැන් ඉඳන්ම කෙලිං කරගෙන මොකද ආ..."
"නැන්දගෙ සුවඳ දැනෙද්දි ඉබේම කෙලින් වෙනවනෙ...."
"හ්ම්ම් කෝ බලන්න "
නැන්දා මගෙ ඔළුව ත' දෙක අතර හිර කරගත්තා බ්‍රා එකත් දාලා හිටියෙ නැති නිසා මාර සනිපයි කොට්ටයක් වගේ... ලාවට දැණුන දාඩිය සුවඳත් එක්ක ඇත්තටම මට තව නැග්ගා... නැන්දා තාමත් මගේ පක් එක අල්ලගෙන.....
මමත් නැන්දගෙ ගවුම පැත්තකින් උස්සලා කකුල්දෙක අතරින් නැන්දගේ ඇඟ ඇතුලට මගේ මැද ඇඟිල්ල ඇතුල් කලා.....

"නැන්දාත් උදේ ම තෙමාගෙන මොකෝ.... "
ඇඟිල්ලට දැනිච්ච උනුසුම් ආදර ස්‍රාවය රස බලන අතරෙ මං කිවුවා....

"දැන් දවස් 3කින් මෙයාට මොකුත් නෑ ඒකයි..."
නැන්දා එහෙම කියනගමං මගේ කලිසමේ බොත්තම ගලවලා සිප් එකත් ඇරියා... කලිසමේ බෑන්ඩ් එකත් එක්කම මගෙ ජොකත් එකවර පහලට තල්ලුකලා... මගෙ පක් එක දුන්න වගේ එලියට පැනලා නැන්දගෙ යටිබඩටි මානන්න පටං ගත්තා
නැන්දා ඉස්සිලා පිටිපස්සෙ මේසෙ ට අත බරකරලා මේසෙ උඩට ගොඩඋණා... ගවුම කෙටි කරලා ඉනගාවින් තියාගෙන මාව නැන්දගේ ඇඟට තවත් තද කරගන්න අතරෙ කකුල් තවත් පලල් කලා....

හිතන්නත් කලිං නැන්දගේ කලවා වල ඇතිල්ලීගෙන ගිහින් මගෙ මල්ලියා නැන්දගෙ බනිස්ගෙඩියට හිර උණා... කකුල්දෙක මගේ ඇඟවටේ දාන අතරෙ නැන්දා අතක් කකුල් අස්සෙන් දාලා මගේ පයි මුණ්ඩේ නැන්දගේ රසවලට තද කර ගත්තා... නැන්දා මට කරන්න කිසිමදෙයක් ඉතුරු කලේ නෑ... මගේ ඇඟවටේ තිබ්බ කකුල් දෙකෙන් මාව කිටිකිටියෙ ඇඟට තද කරගනිද්දි මං හෙමින් හෙමින් ඉබේම නැන්දගේ ඇඟට ඇතුල් උණා...
මේ ඔක්කොම වෙන්න ත්තපර 30ක්වත් ගියෙ නෑ....
නැන්දා පුදුම අමාරුවකින් ඉඳලා තියෙන්නෙ... ලඟදි සැපක් හම්බෙලා නෑ... එක්කො හම්බෙන සැප ගැණිට මදි....
"ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්......... හා......"
පයිය සම්පූර්ණයෙන් ඇඟට ඇතුල් වෙලා හුතුඅඩියෙම වදිද්දි නැන්නා ලොකු හුස්මක් අරං පිටකලා......
"හ්ම්ම්ම්......ංහ්" පයිය ඇතුලට ගියාට පාරක්වත් ගහන්න කලින් නැන්දා කෙඳිරිගාන්න ගත්තා..... පාරක් ගහන්න විදියක් නෑ නැන්දා මාව කකුල් වලින් වෙලාගෙන ඉන්නෙ....
නැන්දගෙ අඟඇතුලෙ උනුසුම එන්න එන්නම වැඩිවෙගෙන එනවා මට තේරුණා... නැනුදගෙ රසහිලෙන් රූටන ආදර යුෂ මගෙ ඇටදෙක දිගේ පහලට ගලනවා මට තේරුණා....
මටත් ඉන්නම බැරිතැන මං නැන්දගෙ ගවුම කරෙන් පන්නලා පහලට දැම්මා.... ගවුමෙ ඉස්සරහා බොත්තම් දෙකක් ගැලවිලා විසික්වෙද්දි තංදෙක එලියට පන්න ගන්න පුළුවං උණා......
මං නැන්දට තොල දාලා බෙල්ල දිගේ කිස්කරන්න පටං ගත්තා

"ආආආ..."
"හ්ම්ම්ම්හ්"
නැන්දගෙන් හීන් කෙඳිරියක් එනවා.... නැන්දගෙ හුතුඅඩියෙ තෙරපිලා මගේ ටොපා ඔලුව උස්සන්න හදනවා.... ඉනෙන් පහල හොලවන්නවත් බෑ නැනදගෙ කකුල් මාට්ටුව නිසා...
මං අතකින් නැන්දගෙ තනයක් උස්සලා අරගෙන කටේ දාගත්තා... නැන්දගෙ කකුල් තවතව තද උණා....  නැන්දට තියෙන්නෙ අමුතු ආසාවක් කියලා මට තේරුණා... එයාට එක දිගට ගහන්න ඕනෙ නෑ... ඇතුලේ තියාගෙන ඉන්නයි ඕනෙ.... මමත් අත්දෙක නැන්දාගෙ වටෙන් යවලා පක් එක තවත් ඇතුලට තද කලා.....

නැන්දා හුසමගන්න වේගෙ එන්න එන්නම වැඩිවීගෙන එනවා... මගේ පක් එකත් නැන්දගෙ හුතු බිත්ති තෙරපගෙන නලියනවා...

"ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් හාහාාය්යියියි"
දිග කෙඳිරියක් එක්ක නැන්දගෙ කකුල් ගැටේ බුරුල් වෙලා පණ නැතුව ගියා... නැන්දා මගේ බෙල්ලෙ එල්ලිලා හති අරින්න පටං ගත්තා.... නැන්දගෙ තංදෙක මිරිකන්න ආස උනත් මගෙ පපුවට හිරවෙලා නිසා අමාරුයි... මම නැන්දට නිදහසේ ඉන්න ඉඩ ඇරලා අත් දෙක නැන්දගෙ පලල් උකුලේ දෙපැත්තෙන් තියාගෙන පක් එක එලියට ඇදලා ගත්තා... ඇතුලට දානකොට තරම් හිරක් මේ පාර දැනුනෙ නෑ... එළියටම එන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දි මං වෙර දාලා ඇතුලට පාරක් තල්ලුකලා...
තොක්...! ගාලා සද්දෙත් එක්ක ඇතුලෙ තිබ්බ ලවුජූස් එලියට විසිඋනා මගෙ කකුල් වලට දැනුනා...
"හ්ම්හ්"
නැන්දගෙන් කෙටි කෙඳිරියක් පිට උණා ඒත් තාමත් මගෙ බෙල්ලෙ එල්ලිලා...
මම ක්‍රමයෙන් ගහන වේගේ වැඩි කලා
තොක් තොක් තොක් ගාලා හතු අඩියටම තලද්දි නැන්දගෙ කෙඳිරියත් එන්න එන්න පණගහලා ආවා...
"හ්ම්ප්... හ්ම්හ්... හ්හ්හ්... අහ් අහ් ආහ් ආාාාංහ්...."
නැන්දගෙ බැටරිය ආයෙ චාර්ජ් වෙලා....
"ආහ්ආයි හාාම්හ්...."
නැන්දා මගේ බෙල්ල අතඇරලා  අත්දෙක මේසෙට බර කරලා පිටිපස්සට ඇල උනා...
"හයියෙන් පැටියො.... හාහ්හයියෙන් ගහන්න..... හ්ම්ම්"
නැන්දා එක අතකින් භඝමණිය පිරිමදින්න පටං ගත්තා... මං ගහන පාරක් ගානේ නැන්දගෙ තංදෙක උඩපනිනවා.... නැන්දගෙ ඇස් උඩ ගිහින්

මට දැං හොඳම එකෙන් නැගලා... තාම ගියෙ නැත්තෙ මොකද කියලා තාම පුදුමයි අම්මගෙ වැඩ තමයි ඉතිං අම්මා මට හෙමින් හෙමින් ගොඩක් වෙලා අල්ලං ඉන්න පුරුදු කලා...  ලවුජූස් වලට පුරුෂ ශක්තිය වැඩිවෙනවා කියලා මං කොච්චරනම් අම්මගෙ ආදරේ උරා බීවද.. අතේ ගහන එකත් නැවැතුවේ අම්මා.... එකෙන් සැහෙන වෙනසක් උණා කියලා මට දැං තේරෙනවා....  අම්මා මට ප්‍රැක්ටිස් කලාට අදමනේ ට්‍රයි කරන්නෙ...

"ආආආආආආආාආආආආ.........හ්"
ඒපාර නැන්දට කලින් පාරටත් වඩා දිගට කෑ ගැස්සුනා..... ඒතකොටයි මං කල්පනාවෙන් මිදුනෙ... නැන්දා තත්පර 5ක් විතර එකදිගට දැගලුවා.... නැන්දට ආයෙමත් ගියා..... ඒ පාර හොඳම එකෙන් ගියා.... නැන්දගෙන් දාඩිය වැක්කෙරෙනවා
මට බිත්තියේ තිබුණ ඔරලෝසුව බැලුනෙ ඉබේටමයි.... මං ගෙදරින් පිටත් වෙද්දි 8යි.... දැං 8යි45යි... තවපරක්කු උනොත් බස් අඩුවෙනවා.....
මං පයිය නැන්දගෙ ඇඟ ඇතුලෙන් එලියට ඇද්දා.... දාඩියයි හු‍තු ජූසුයි නිසා දිලිසෙන නැන්දගෙ යොනි තොල් ඈත් කරගෙන ලවු ජූස් නාගෙන පක් එක තේජාන්විතව එලියට ඇදිලා ආවා... නැන්දගෙන් ජූස් එලියට ගලනවා අපේ අම්මටත් වඩා.... මං හිතන්නෙ අම්මට දිව දාන එක විතරක් මදි ඇති... මං නැන්දව මේසෙන් බස්සලා ඇඳෙන් දිගා කෙරෙවුවා...
"මං ඉස්කොලෙට දුවලා එන්නං නැන්දෙ පරක්කුයි..."
"ම්ම්...හ්"
නැන්දගෙන් කෙඳිරියක් විතරක් පිටත් උනා.... කලිසම ඇඳගෙන ආයෙ නැන්දා දිහා බලද්දි රතුවෙච්ච හුතු තොල් දැකලා මට යන්න ලොබ හිතුණා... ඇරත් අච්චර ලවු ජූස් තොගයක්? මොන අපරාධයක්ද.....  මම නැන්නදගෙ කකුල් අතරෙ මූණ ඔබාගෙන තොල්පෙති වටේ තැවරුණ ජූස් ටික දිවෙන් පිහදැම්මා... ඇඟිලි දෙකකින් අදර තොල් පෙති ඈත් කරද්දි ඇතුලෙ හිරවෙලා තිබ්බ ජූස් ගංගාව පිටට ගලන්න පටං ගත්තා.... මමත් ටක් ගාලා කට තියලා උරා බීවා....
"ස්රෝ..ස්.... ස්රෝ..ස්....  ස්රෝ..ස්...." නැන්දගෙ ඒවා අපේ අම්මගේ රහට වඩා ටිකක් වෙනස්... කහට ගතියක් එක්ක සියුම් තිත්ත රහක් දැණුනා...  අම්මගෙ තිත්ත රහක් නෑ ලා කහට රහක් එක්ක ලුණු රසක් තමයි එන්නෙ...

"ම්ම්ම්" නැන්දා ආයෙමත් කෙඳිරි ගානවා....

උරාබොන්න තරම් ජූස් නෑ කියලා දැනෙද්දි මං නැන්දගේ ඇඟ ඇතුලට දිව ඇතුල් කලා....  යොනි බිත්ති සූරමින් නැන්දගෙයි අම්මගෙයි රස සසඳමින් මං තව තව ඇතුලට දිව දැම්මා....

"හ්ම්ම්ම්හ්" නැන්දගෙ තව ලොකු කෙඳිරියකින් මට තේරුණා මං කරපු වැඩේ බරපතල කම....  දිව දාන්න දාන්න තව තව ජූස් උනනවා නැන්දා ආයේ සැප ඉල්ලනවා...

හැබැයි නැන්දට දැං කෑ ගහන්නවත පණ නෑ... මේ වෙලාවෙ වෙන ඔනේ එකෙක් ඇවිල්ලා හුකලා ගියත් නැන්දානං නැගිටින්නෙ නෑ.....

මටත් කොච්චර තිබුණත් මදි නැති නිසා මං දිගටම නැන්නදට සැප දෙන්න ගත්තා... එකදිගට 3වෙනි වතාවට නැන්දට යද්දී නැන්දගෙ ඉතිරිවෙලා තිබ්බ ඔක්කොම ස්‍රාවය යොනිය හරහා එලියට විද්දා.... වැඩිහරියක් අපතේ ගියත් සෑහෙන්න ප්‍රමාණයකින් මං සප්පායම් උණා... තව කරොත් රූපා නැන්දා ආයෙත් චාර්ජ් වෙනවා සුවර්... මං නැන්දව අතඇරලා නැගිට්ටා... නැන්දා බාගෙට මැරිලා වගේ මං දිහි බලං ඉන්නවා‍... ඒ මුනේ ඇඳිලා තිබ්බා ලොකූ සතුටක්.. ඒත් නැන්දට කතා කරගන්න බෑ... මං නැන්දගෙ ගවුමෙන්ම මගෙ මූන පිහදාගෙන එලියට බැස්සා....
පාරටත් ආවාම මතක් උනේ...
"හුටා.... ජනකයාගෙ සීසන් එක...?"
දැං ආයෙ යන්න බෑ... මටත් මහන්සියි... මං එහෙම්ම බස් එකක එල්ලුනා....

Loading...