පවුලේ කතාව 10 - අක්කගෙ සෙල්ලම් | pawle wal katha - පවුලේ වල් කතා


කොටස් 22ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>> පවුලේ කතාව 1 - නංගි
Loading...
Loading...

මමත් ඊලඟ හෝල්ට් එකෙන් බැහැලා යාළුවාගෙ ගෙවල් පැත්තට ගියා.. ගෙදරට ගිහින් බෙල් එක ගැහුවා.. උගේ අම්මා එලියට ආවා.. මූ ගෙදර නැ කීවා… මමත් ගොනා සේ කෝල් එකක්වත් දීලා නෙමේනෙ ආවෙ…. දැන් ඉතිං වෙන යන්න තැනකුත් නෑ ආපහු ගෙදර යන්න හැරුණා... ආපහු යන්න නැගපු බස් එකේ අල්ලපු ගෙදර රූපා ඇන්ටි හිටියා… ඇන්ටි වැඩිපුර අදින්නෙ ස්කර්ට් බ්ලවුස්.. අද සාරියක් ඇඳලා… ඇන්ටි මාව දැකපු ගමන් ළඟට කතා කළා… මමත් හිනා වෙලා ලගට ගියා…

“ඇන්ටි කොහෙද ගියේ…. ?”
“මල්ලිගෙ ඉස්කෝලෙට ගියා පොඩි වැඩකට… “
“ආා ඒකතමයි මේ සාරියක් ඒහෙම ඇඳලා හැඩවෙලා ඉන්නෙ… “
“හා හා හා …” ඇන්ටි හිනා උණා

“පුතා කොහෙද ගියෙ.. “
“කම්මැලි කමට යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර ගියා….  ඌ නැති නිසා මේ ආපහු යනවා… “
“ආ මේ දවස් වල කම්මැලි ඇති නෙ… “
“ඔව් අප්පා “

මම කතාවෙන් කතාවන් ටිකින් ටික ලං වෙලා ඇන්ටිගෙ තට්ටමකට ජැක තියා ගත්තා
ඔහොම එනකොට බහින තැනත් ඇවිත් අපි බැස්සා

“කම්මැලි වෙලාවට එන්න ඒ පැත්තෙ “
“හා ඒත් මල්ලිට නිතර ක්ලාස්නෙ… “
“මල්ලි නැතත් මං හරි ඉන්නවනේ… “
“මං හිනාවක් දැම්මා… “
රූපා ඇන්ටිත් හොඳ පිරිපුන් කාන්තාවක්….
“දැන් යමු තේ එකක් බීලා යන්න… “
“ආ මරු ඒත් මං ගෙදර ගිහින් වෙන එකක් ඇඳන් එන්නං මේවා හිරකරන් ඉඳලා එපා වෙනවා… “
මං ආපහු එන්න හිතාන එහෙම කිවුවෙ එතකොට මට ඇන්ටිගෙ ඇග දිහා බලාගෙන ආතල් එකක් හරි ගන්න බැරියැ… මං හිතන්නෙ ට්‍රයි එකක් දුන්නොත් කොට්ටක් පැනගන්න බැරිවෙන එකක් නෑ… එයාගෙ පුතාට අපේ අම්මගෙ ජංගියක් දුන්නනං සපෝට් එකක් ගන්නත් පුළුවං එකේ…

“එහෙනං ගිහින් එන්න…. “

එහෙම කියද්දි මං ඔළුව වනලා අපෙ වත්තට හැරුණා… ඉස්සරහා දොර ගාවට යද්දි මට ටීවී එක දාලා තියෙන සද්දයක් ඇහුණා.. තව කිට්ටු වෙද්දි ආපු සද්දෙනං එච්චර හොඳ එකක් නෙමේ කියලා දැනුනෙ….. වැලකින් එන සද්දයක් ආවේ… මං හෙමීට ජනේලෙකට කිට්ටු කරලා එබිලා බැලුවා…අක්කා ටීවී එකේ සද්දෙට වැලක් දාලා… සෙටියෙ වාඩිවෙලා නිසා අක්කගෙ ඔළුව විතරයි පේන්නෙ…. මං ෂේප් එකේ සද්ද නොකර වටෙන් ගිහින් අනිත් ජනේලෙන් බැලුවා…. මං හිතුවෙ මෙයා එයා වැල දාගෙන මෑ මල ටියුන් කරගන්නවා ඇති කියලා… ඒත් අක්කගෙ කකුල් දෙක අස්සෙ කාගෙද ඔළුවක් පෙණුනා..  බලද්දිමෙයා ටීවි එක පැත්තට මූණ දාලා වැලේ බලද්දි අරූ බිම දණ ගහගෙන අක්කගෙ කකුල් දෙක අතර මූණ දාගෙන අක්කගේ යෝනි තොල් ලෙව කනවා…. අක්කත් ආතල් එක ඉවසගන්න බැරුව තොල් හපා ගන්නවා.. අක අතකින් අරූගෙ ඔළුව පිරිමදිනවා අනිත් අතින් අක්කගේ තන් මිරික ගන්නවා…
 අක්ක අම්මා තරං සුදු නැ.. තාත්තගෙ ආරෙට ගිහින් ඒ උණාට ඒ දුඹුරු පාට හමේ අමුතු ලස්සනක් තියෙනවා… තන් දෙක අම්මගෙ තරං ලොකු නෑ… තාම ලපටියි… හැබැයි ඒ අතරෙ පයියක් හිර කරගන්න තරම් ප්‍රමාණවත්.. තන්දෙකේ අගිස්සෙ තියෙන තද දුඹුරුපාට රවුම රුපියල් දෙකක් විතර ඇති…. නිපල් එක අම්මගෙ එකට වඩා පොඩි නිසා හුරුබුහුටි ගතියක් තියෙනවා…

මට සීන් එක හරියට පේන්නෙ නැති නිසා ඇතුලට යා ගන්න ක්‍රමයක් තියෙනවද කියලා බැලුවා… මට මතක් උණේ මගේ කාමරෙ ජනේලේ… ඒකෙ කම්බි රාමුව ගැලවිලා තියෙන්නෙ… මං ඒ පැත්තෙන් ගිහින් සද්දෙ උපරිම අඩුවෙන් කාමරේට පැනගත්තා සද්දෙ ඇහුණත් උන් දෙන්නා දැන් ඉන්න මූඩ් එකේ හැටියට ඇහෙන්නෙත් නෑ… ටීවි එකෙත් සද්දෙ වැඩී….
මගෙ කාමරේටත් අක්කව හොඳට පේන්නෙ නැ… මං බඩගාගෙන වගේ ගිහින් අම්මගේ කාමරෙට රිංග ග‍ත්තා… අක්කත් කෙඳිරි ගගා ඇස් පියාන හිටපු නිසා ගේමක් උණේ නෑ…..  දැන් හොඳ ඇන්ගල් එකක් තියෙනවා… මම ෂේප් එකේ දොර රෙද්ද මෑත් කරලා හොඳ අතේ පාරක් ගහන්න හිතාන බැළුවා…. ඒත් දැකපු දෙයින් මං උඩ ගියා….

අක්කගෙ කකුල් දෙක අස්සෙ ඔළුව ගහගෙන හුත්ත ලෙව කන්නෙ තාත්තා…
මට මාර මලක් ආවෙ.. ඇයි යකෝ තියන එකාට හැම හුත්තම… නැති අපිට මොකුත් නෑ…
මං අම්මලාගේ අල්මාරිය ඇරලා ඒකෙ තිබ්බ කැමරාව හොයාගත්තා ඒකේ වීඩියෝ ෆන්ෂන් එක දාලා දොරෙන් එහා පැත්තෙ තිබ්බ පුටුවක් උඩින් ෂේප් එකේ කැමරාව තිබ්බා …. දැං ගේම විඩියෝ වෙනවා…

“හා...හ් හාාාාම්හ් හාාහ්….”  ඒ ටිවී එකේ එන සද්දෙ…
ඒ සද්දෙට දෙන්නම පොඩ්ඩකට වැඩේ නවත්තලා ටීවී එක දිහා බැලුවා… දෙන්නම මූනෙන් මුන බලාගෙන හිනා උණා... ඊට පස්සෙ අක්කා බිම තිබ්බ එක කකුලක් උස්සලා අරන් පුටුවෙන් තියලා යෝනි තොල්පෙති තව ටිකක් ඈත් කරලා දුන්නා…..  රතුවෙලා ඉදිමිච්ච අක්කගෙ කිම්බ ජූස් නෑවිලා දිලිසෙනවා… අක්කා මෑ මල දෙපැත්තෙන් ඇගිලි දෙකක් තියලා මෑ ඇටේ පැදුවා.. ඔලුව ගස්සලා දීපු ඉඟිය තේරුං ගත්ත තාත්තා ඇගිල්ලක් කට ඇතුලට දාලා කෙල ගාලා මෑ ඇටේට දිව තියන අතරෙම යෝනි තොල් අතරින් හෙමීට ඇතුලට තද කලා….
“ම්ම්ම්ම්ම්……. හා……….”
අක්කගෙ රස ගුල ඇගිල්ල ඇතුලට ගිලගන්න අතරෙ අක්ක උඩ බලාන  කටින් ඒ විදියෙ සද්දයක් පිට කලා… මෑ මලේ සූප්පුව වැඩි වේගෙන යද්දි අක්කගෙ කෙඳරිය එන්න එන්න වැඩි උණා… අක්කගෙ දුඹුරු පාට ඇගේ දාඩිය දාලා දිලිසෙනවා..  අක්කාගෙ හීනි ඇග සෙටිය උඩ නලියන්න පටන් ගත්තා….
ඒපාර තාත්තා නැගිටලා අක්කගෙ කොණ්ඩ වල්ලෙන් අල්ලලා ඇදලා ගත්තා.. ඊට පස්සෙ පොල්ල කටේ බලෙන් වගේ ඔබලා තද කලා අක්කගෙ ගිරියටම ගිහින් වදින්න ඇති… කට දෙපැත්තෙන් කෙල පෙරා ගෙන “ජොග් ජොග්…” ගාලා සද්දෙට අක්කා පයිය කටට ගන්නවා… ඒ සීන් එකනම් බලන්න ලස්සනයි….

එහෙම ටිකවෙලාවක් කරලා අක්කව වඩලා අරන් බිම උඩු බැල්ලෙන් නිදි කෙරෙවුවා… අක්කා ටිකක් කෙට්ටු පොඩි කෙල්ලෙක් නිසා ගේමක් නැතිවම හැඬල් කරන්න පුළුවන් …..

ඊට පසසෙ අක්කගෙ ඇග දෙපැත්තෙන් කකුල් දෙක දාලා පොල්ල තන්දෙකට කිට්ටු වෙන්න ඉඳගත්තා… අක්කත් හරි පුරුදු කාරියක් වගේ ගෙඩි දෙක මැද්දෙන් පොල්ල තියාගෙන අත්දෙකෙන් තන් දෙක ලං කර ගත්තා… කැකිරි ගැට දෙකක් වගේ සයිස් අක්කගෙ තලෙලු තන්දෙක අතරෙ ඒ පුරුෂ ලිංගය හංග ගන්න පුළුවං උණා… හෙමීට උකුල පද්ද පද්ද අක්කගෙ තන්දෙක අතරෙ පොල්ල එහා මෙහා කරන්න පටන් ගත්තා.. හිරට හිරේ තන් ගැට දෙක මැද්දෙන් රූටලා යන් පොල්ල අක්කගෙ නිකටෙ වදිනවා… අක්කා බෙල්ල පොඩ්ඩක් පාත් කරලා රෝස පාට ටොප් එකේ උඩට තොල් පෙති දෙක තිබ්බා… තන්දෙකට වදින හැම ලිඟු ප්රහාරයකටම ගැටදෙක ගැස්සිලා යනවා ඒ හැම වෙලාවකම තන් අතරින්  මතු වෙලා එන ටොප් එකට අක්ක කිස් එකක් දෙනවා...
මේ වැඩේටනම් අක්කගෙ ගැටදෙකට වඩා අම්මගේ ගෙඩිදෙක තමා හරියන්නෙ.. හුතු තොල් දෙකනම් මෙයාගේ ටිකක් හිරවෙන්න පුළුවං ඒත් මටනං ශුවර් වැඩිපුරම රස අම්මගෙ ලවු ජූස් කියලා… ඒක එයාගෙ ඇගේ හැඩෙන් කියන්න පුලුවන්…..
මෙහෙම ටික වෙලාවක් කරලා අක්කා තාත්තව පෙරල ගෙන නැගිට්ටා… තාත්තගෙ මූනට අක්කගෙ රස ගඟුල පහත් කලා ඊට පස්සෙ ඉඟටිය ගාවින් ගස්ස ගස්ස බගමණිය කලතගත්තා…. අක්කගෙ පිම්බුණු යොනි දෙතොල් අතරින් ගලන රස වතුරෙන් මූණ නෑවිලා…අම්මට හුකද්දි අම්මගෙ රස හිලෙන් මෙච්චර ලවුජූස් ගලනවා මං දැකලා නෑ… අක්කගෙන් ලවුජූස් ගඟකින් වගේ ගලන්නෙ ඒවා තාත්තගෙ මූණ දිගේ පොලොවටත් වැටිලා

එහෙම ටික වෙලාවකින් තාත්තා අක්කාව  නැගිට්ටලා උස්සලා සෙටියට දැම්මා...අක්කට පණත් නෑ දැං.. දාන දාන පැත්තට ඔහේ ඉන්නවා.. තාත්තා කකුල් දෙකෙන් අල්ලලා ඉස්සුවා  කකුල්දෙක දිගේ ගලලා තිබ්බ ලවු ජූසුයි දාඩියයි සේරම ලෙවකාලා දැම්මා අක්කගෙ බනිස් ගෙඩිය දැං හොදටම ඉදිමිලා ජූසුයි දාඩියයි ගෑවිලා දිලිසෙනවා … හුතු තොල් දෙක ඈත් වෙලා…
තාත්තා අක්කගෙ කකුල් දෙක කර උඩින් තියා ගත්තා…. පයි මුණඩෙ තව ටිකක් කෙළ ගාලා පොලිෂ් කරලා කකුල මුලට ලං කරලා අක්කගෙ මූණ දිහා බැළුවා.. අක්කගෙ ඇසි හීන් වෙලා තොල් හපාගෙන… ඇගිලි දෙකෙන් තොල් පෙති දෙක ඈත් කරලා ඔළුව වැනුවා….
එතකෙටම පයිය හිලට තියලා තද කලා… අක්කගෙ රතුවෙච්ච හුතුතොල් දෙක ඈත් කරගෙන පයි රාජයා ගුල ඇතුලට රිංගුවෙ දෙන්නගෙන්ම කෙදිරියකුත් පිට කරගෙන….

“ඕ… යෙස් … හ්ම්ම්ම් ෆක් මී…” ටීවී එකෙත් බරටම වැඩ
“හායි… හාහ්    ආහ්…. ආාාවුවා… ම්ම්ම්න්ං….. හෙමිං…..” ඒ අක්කා….!!  පයිය ගිහින් හුතු අඩියෙ තක් තක් තක් තක් ගාලා සද්දෙට වැදෙනවා….. දැන් වැඩේ උපරිම වෙලාව…..  අක්කා දත්මිටි කාගෙන පුක උස්ස උස්ස… පයිය ඇතුලට බස්සගන්නවා…..  මමත් පක පිරිමැද මැද හටිය නිසා බඩු යන්න ලඟයි..
ඒත් එතකොටම සිද්ද උණේ හිතපු නැති දෙයක්….. කැමරාවෙන් බීප් බීප් ගාලා සද්දයක් ආවා… ඒකෙ මෙමෙරි මදි වෙලා වගේ….  ඒක අර දෙන්නටත් ඇහුණා… මටත් කරකියාගන්න දෙයක් නෑ….  මම ටක්ගාලා පැනලා කැමරාව ගත්තා… ඒයාලා මාව දැකලා තුෂ්නිම්බූත වෙලා වගේ…. හවස් වෙලා එනවා කියලනෙ ගියෙ…. අනිත් එක දෙන්නගෙම ගේම රෙකෝඩ්වෙලත් එක්ක…
තාම අක්කගෙ හිල ඇතුලෙ තාත්තගෙ පොල්ල හිරවෙලා ඒ ඉරියවුවෙන්ම බලන් ඉන්නවා…  මටත් දැන් ඊළඟට කරනදේ ගැන කිසි අයිඩියා එකක් නෑ….
“ෂීට්….!! මං කිවුවනේ මෙතන කරන්න බෑ කියලා….” අක්කා තාත්තව තල්ලු කරලා දාලා නැගිට්ටා….
“මල්ලි ඕක මෙහෙ දෙනවා….”
“බෑ… පුළුවන්නම් ගන්නවා….” මං ටක්ගාලා කැම් එකේ චිප් එක ගලවලා සාක්කුවේ දා ගත්තා…. තාත්තා තාමත් බ්ලැක්අවුට් වෙලා වගේ බලන් ඉන්නවා….
“අනේ දෙන්න මල්ලී ඔයා හොඳයිනේ…. ඔයාට ඔක වැඩක් නෑනේ… මං හොඳ වීඩියෝ එක්ක දෙන්නං” අක්කා බැගෑ පත්වෙනවා….
“ඔයාට සල්ලි කොච්චර ඔනෙද….?” ඒ තාත්තා…
“මට සල්ලි වැඩක් නෑ…” මං කිවුවා..
“ඔයාට මගේ පෑන්ටියක් දෙන්නම්… තව ඔනෙනම් අතේ ගහලා දෙන්නම්….. අනේ දෙන්නකො…”
“මට පුළුවන් අතේ ගහගන්න…” මමත් ගේමම ඉල්ලනවා… මට දෙන්නව පොඩ්ඩක් බය කරන්නයි ඔනෙ උණේ…
“ඔහෙනං ඔයා අක්කට කරන්න…. “ තාත්තා යෝජනා කලා…
“පිස්සුද.” අක්කට මළ පැනලා…
“ ඔයා මාව මාට්ටු කරලා ශේප් වෙන්නද හදන්නේ…” අක්කා කෑ ගහනවා
“ඉතින් එකපාරකට මක් වෙනවද” තාත්තට ඔනෙ කොහෙම හරි ශේප් වෙන්න

“ම්ම්ම්… එකත් හොඳ අයිඩියා එක…..!” තාත්තා කියපු දෙයන් මට හොඳ අයිඩියා එකක් ඔළුවට ආවා
“මං කියන්නං….. ඔයාලා කිසි දේකට බයවෙන්න එපා… මං මේක කාටවත් කියන්නෙ නෑ…. කාටවත් පෙන්නන්නෙත්නෑ…. ඒ විතරක් නෙමේ මං ඔනෙනං ඔයාලා දෙන්නට වැඩේ කරගෙන යන්න උදව් කරන්නං හැබැයි මං කියන කරුණු දෙකට කැමති වෙන්න ඔනෙ”
මොනවද
“මට අක්කට ගහන්න ඔනෙ”
තාත්තා කැමති උණාට අක්කා මුලදි කැමති උනේ නෑ පස්සෙ තාත්තගෙ පෙරැත්තට කැමති උණා
ආකො එහෙනං
අක්කා පුටු ඇන්දට හේත්තු වෙලා කකුල් දෙක පලල් කරලා පිම්බුණු බනිස්ගෙඩිය මට පෑවා එකේ මයිල් ගස් වල ලවුජූස් වැදිලා තෙත පාටයි රතු වෙච්ච කිම්බ දැක්කාම පැනලා ඇනගෙන ඇනගෙන යන්න හිතෙනවා ඒත් මේ වෙලාවෙ ඔළුව පාවිච්චි කරලා වැඩ කරන්න එපැයි
“ඉක්මනට කරගන්න දෙයක් කරගන්න ඉතින්….”
අක්කා එහෙම කියලා ඇගිලි දෙකකින් හුතුපෙති දෙක ඇත් කලා දැනටමත් පොලු පාරවල් කාලා නිසා හිල ලොකු වෙලා
“ම්ම්… දැන්ම නෙමේ මම ඉල්ලන වෙලාවකට….. ඉල්ලන ඕනෙම වෙලාවකට ……”
“මොකද්ද මල්ලී……!!” අක්කා පින්සෙණ්ඩු වෙනවා පවු කියලාත් හිතුනා...
“හරි හරී මං හැම වෙලේම කරදර කරන්නෙ නෑ... පොඩි කාලෙකට විතරයි…. ඔයාලා මගෙ දෙවෙනි කාරනේ කරලා දෙනකන් විතරක් වෙයි බොහෝ වෙලාවට…..”
“මොකද්ද ඒ…?”
“මට අම්මව සෙට් කරලා දෙන්න……”
“මොකක්…!!!!!” දෙන්නටම එකට කෑ ගැස්සුණා
“ඇයි මොකෝ…? තාත්තායි දුවයි මොකෝ…! අම්මයි පුතයි මොකෝ….!”
“ඒක කරන්න බෑ … පිස්සුද…”
“එහෙනම් ඩීල් එකක් නෑ…. මං මේක අම්මට පෙන්නනවා….”
“එහෙම කරන්න එපා ඔයා හැමදාම උණත් කරලා යන්න…. ඕක දෙන්න…” අක්කා කියනවා සෑහෙන්න බයවෙලා වගේ
“බෑ….. එක්කෝ ඔයාලා මගේ කාරණා දෙකටම කැමති වෙලා පාඩුවේ දැං කර කර ඉන්න වැඩේ කරගෙන යන්න…. මගෙත් උදවු ඇතිව. නැතිනම් ඉතිං….!!!”
 එහෙම කියලා මං යන්න හැරුණා
“හරි හරි ඔයාට ඔනේ ඒකනම් අපි ට්රයි කරන්නම්…. හැබයි ඉතිං ඒක කරන විදියක් තමයි දන්නෙ නැත්තෙ…”
තාත්තා එහෙම කියන අතරෙ මං ගිහින්  තාමත් කකුල් පලල් කරන් ඉන්න අක්කගෙ හිකට ඇගිලි දෙකක් බැසසුවා අක්ක මන් දිහා අහිනසක විදියට බලලා තව පලල් කරලා ඉඩ දුන්නා… දැන් එයාලාට කරගන්න දෙයක් නෑ නෙ…
 මාර හිරයි ඒත් සෙවල ගතියට කිසි අවුලක් නැතුව බැස්සා…. ඇතුලෙ මාර රස්නෙයි….
හිල ඇතුලට දාලා මම ඇගිලා දෙක වටයක් කැරකුවා
“ආාාවු ….!!” අක්කා බෙරිහන් දුන්නා...
මම ආපහු අරන් ඇඟිලි දෙක නහයට ලං කරා…  හම්මෙ සුවඳ….  දුව මෙහෙමනම් අම්මගෙ කොහොම ඇද්ද….. මං ඇගිලි දෙක කටේ දාගත්තා….පොඩ්ඩක් ඇඹුල් රසයි

“ඒවා පස්සෙ කල්පනා කරන්න දැන් ඔය කරගෙන ආපු වැඩෙ කර ගෙන යන්න මං අම්මා එනවද බලන්නං ……”

එහෙම කියලා මං මගේ කාමරෙට ගියා අක්කයි තාත්තයි පුටුව උඩ හෙළුවෙන් ඉඳන් ඔහෙ බලං හිටියා.
මම ගිහින් චිප් එකේ රෙකෝඩ් වෙලා තිබ්බ ඒවා කොම්පිටරෙට දා ගත්තා ඊට පස්සෙ ආපහු ඒක අම්මගෙ කාමරෙ තිබ්බ තැනින්ම ගිහින් තියන්න යද්දි අක්කයි තාත්තයි ආයෙ වැඩ පටන් අරන්. දැං ඉතිං කරන්න දෙකුත් නැති නිසා වෙන්න ඇති.

තාත්තා සෙටියෙ උඩුබැල්ලෙන් දිගා වෙලා……. අක්කා එයාගේ හුත්ත කටට සෙට්වෙන්න දණ ගහගෙන තාත්තා හෝ ගාලා අක්කගෙ ලීක් වෙන පැණි උරා බොනවා….. ස්රෑස්…! ස්රෑස්…!! ගාලා සද්දෙ….  අක්කා දණගහගෙන කෙළ පෙරා ගෙන තාත්තගෙ පක කටට ගන්නවා. මම කාමරෙන් කැමරාව තියලා ආපහු ආවා...
මට අද අක්කට හුකන්නමයි හිතුනෙ ඒත් ඉස්සෙල්ලාම එයාලගෙ විස්වාසෙ දිනාගන්න එපැයි. මට අම්මට හුකන වැඩේ ඊට වඩා වටිනවා. කෝම හරි හෙල්ප් එක ගන්න ඔනෙ නිසා අද එයාලගේ ආතල් කැඩුවෙ නෑ. අනික මගෙ පක බස්සන පලවෙනි හිල අම්මගෙ එක කරගන්න තමා මං ආස.

මං අක්කා ගාවට ගිහින් එයාගෙ කෙස් වැටියෙන් අල්ලලා ඉස්සුවා. කටේ තිබ්බ තාත්තගෙ පය්ය ගිලිහිලා ගියා. මම කලිසම පාත් කරලා නැගපු පයිය කටට ලං කලා. අක්කා මන් දිහා බලලා හිනාවක් දාලා කට ඇරියා. මම එයාගෙ ලස්සන දෙතොල් අතරින් මගෙ ටොප් එක තියලා කොණ්ඩ වල්ලෙන් අල්ලගෙනම ඇතුලට තද කලා තොල්දෙක ඇතුලෙන් රූටගෙන දිවේ ඇතිල්ලීගෙන පහලට ගිහින් මුදුන ගිරියෙ වැදුණා මං ඒත් එක්කම ආපහු ඇදලා ගත්තා අක්කගෙ කෙල වලින් නෑවුන පක දිහා ටිකක් බලලා ආයෙම ඇතුලට දැම්මා මේ පාර ගිරියෙ වැදෙද්දිම මං තව ටිකක් තදකලා... මට මාර සැපයි අක්කට වමනෙ යන්න ආවා “ඕක් “ ගාන සද්දෙටෙ මං අයෙ එලියට ගත්තා ඇයෙත් ඇතුලට දැම්මා…. මේ පාරත් වමනෙ යන්න එද්දි පොඩ්ඩක් බුරුල් කලාට එලියට ගත්තෙ නෑ... කටේ කෙල බේරි බේරි මං පක ඇතුලෙම තියන් හිටියා ඒක මාර ආතල් වැඩේ..
මං අක්කගෙ ඔළුව අත්දෙකෙන්ම අල්ලගෙන ඉගටියෙන් ගස්සගෙන  ඔබාගෙන ඔබාගෙන ගියා තාත්තත් යමරෙට අක්කගෙ හුත්ත ලෙවකනවා….. අක්කගෙ කෙදිරිය එන්න එන්නම වැඩිඋණා ටීවී එකේ සද්දෙට හපං….
 මගෙ පය්ය පුපුරන්න වගේ නැගලා ආවා ඇටදෙක බම්ප් වෙලා කැලතිලා එද්දි මට තේරුණා බඩු යන්න එන්නෙ කියලා මං අක්කගෙ ඔළුව බදාගෙන අරගෙන ඇරගෙන ගිහිල්ලා යනකොටම තවටිකක් කටට තද කලා…. මගෙ බඩු එයාගෙ ගිරියටම විද්දා අක්කගෙ කටෙ දෙපැත්තෙං විතරක් නෙමෙ නහයෙනුත් එලියට ආවා…. ඇසිදෙකේ කදුලුත් ඇවිල්ලා…. මම පයිය එලියට අරං අතේ ගහලා අන්තිම බින්දුවත් මූණටම දැම්මා අක්කා…. කට වටේ ගෑවිලා තිබ්බ බඩුටිකත් දිවෙන් ලෙවකාලා ගිල්ලා වෙන දාන්න තැනක් තිබ්බෙ නැති නිසා…

අක්කයි තාත්තයි දිගටම වැඩේ ගෙනිච්චා මං කාමරෙට ගිහින් අම්මා එනවද කියලා බලන් හිටියා... අම්මා එනකල් අක්කලා ගේම් දෙක තුනක්ම ගෙනිච්චා මමත් එහෙන් මෙහෙන් ගිහින් අක්කාගෙ කටේ ඔබලා බඩු යවා ගත්තා අක්කා දවසම හෙලුවෙන් ඒ මදිවට බඩු නෑවිලා දෙන්නම පට්ට අතල් එකක් ගත්තා…. තාත්තා බෝතලේකුත් කඩාගෙන බිබි ඇරියෙ…. අක්කගෙ හුත්තනං පලු යන්න ඇති තාත්තා අද ඇරපු විදියට….
කොහොමහරි දෙන්නා අලුත් ගේමක් පටන් අරන් හුක හුක ඉද්දි ගෙදර ගේට්ටුවෙන් අම්මා මතු උණා මං ටක් ගාලා ගිහින් තාත්තට කීවා…. ඒත් දැන් පරක්කු වැඩියි දෙන්නා පූට්ටු වෙලා තක්බීර් වෙලා බලං ඉන්නවා…  දෙන්නා හිටියේ අම්මලාගෙ කාමරෙ දැන් ඇදුම් මාරු කරගන්න වෙලවෙක් නැ… වැඩේ මාට්ටු උණොත් මගෙ වැඩෙත් හබක්…. අම්මා දොර අරින්න ට්රයි කරනවා ඇහුණා…

Loading...