අල්ලපු ගෙදර අක්කා | sinhala wal katha 2019


ඉතින් අපේ ගෙදර අය ට්‍රිප් එක යන්න ලෑස්ති වුනා.මාත් ඉතින් මාර සතුටකින් හිටියා.එදා උදෙන්ම ට්‍රිප් එක ගියා.මම ගෙදර තනි වුනා.උදේට උයල ඟියපු නිසා මම උදේට බත් කෑව.ඊට පස්සෙ බ්ලූ CD එකක් බැලුව.ඒකෙ ආතල් එකට මගේ නැග්ගා මම අතේ ගහ ඟහ උදේ වරුව සහ දවල් ගත කලා.ඉතින් දවල් ටිකක් හවස්වෙලා අර අක්ක අපේ ගෙදර ආව.එතකොට මම බ්ලූ එකක් බල බල
හිටියෙ.මම ඒක ඔෆ් කරල දොර ඇරිය.මගේ පයිය නැගල තිබුනේ.ඒක බහින්නෙත් නෑ.මම නිකන් ඒක වහන් වගේ හිටියා."මල්ලි අද රෑට කෑමට එන්න" ඒ අක්ක කිව්ව."හරි අක්ක"මම කිව්ව."අද මල්ලි මම කියන්න හිටියෙ අද මගේ මහත්තයත් නෑ ඔයත් තනියම නේ ඔයාට
ඕන්නම් අපේ ගෙදර ඉන්න පුළුවන්".මගේ ඉහේ මලක් පිපුන වගේ මම හා කිව්ව.මම හිතන දේ එලෙසටම ඉටු වුනා.මගේ පයිය නැගල තිබුනේ ඒකි මගේ නැගපු පයිය දිහා බලල හරි එහෙනම් මල්ලි මම යන්නම් කිව්ව.මම ගිහින් එන්න අක්කේ කිව්ව. මම සතුටට උඩ පැන්න.ඉතින් 8ට විතර මම ගෙදර දොරවල් වහල සැහැල්ලු කලිසමකුයි ටී ෂර්ට් එකකුයි ඇඳගෙන ගියා.අක්ක මාව පිලි අරගෙන මට වාඩිවෙන්න කිව්ව.ඉතින් මම එහේ පුටුවකින් වාඩිවුණා.අක්ක ඇඳන් හිටියෙ ගවුමක්.අක්ක ඒකට මාර ලස්සනයි.තන් ගෙඩි දෙක හොදට නෙරිල පේනව.අක්ක කෑම ලෑස්තිකරල මට කතාකරා.ඉතින් මම කෑම අක්කත් එක්කම කෑව.අක්කත් විවිද දේ මගෙන් ඇහුව.මාත් ඉතින් ඒවට පිලිතුරු දිදී හිටියා.අක්ක මට නිදාගන්න කාමරේ පෙන්නුව.බාත්රූම් එක පෙන්නුව.ඉතින් මම ඉස්සෙල්ලා බාත්රූම් එකට ගියා.ගිහින් දත් මැදල ආව.එද්දි මම අක්කගෙ කාමරේ අක්ක ලයිට් දාගෙන දොර ඇරල ඇදුම් මාරු කරනව මම දැක්ක.අක්ක මම දකිනව දැක්ක අක්ක නොදැක්ක වගේ හිටිය.මාත් එහෙමයි.අක්ක ගුරුපාට රෙද්දක් ඇදගෙන බාත්රූම් එකට ගියා.අක්ක ඇඟ හෝදගන්න අතරෙ මට කතාකරා.මල්ලී අනේ මගේ ටවල් එක ගෙනත් දෙන්න පුළුවන්ද.මගේ කාමරේ අයන් බෝඩ්එක උඩ ඇත්තෙ මල්ලී.ඉතින් මම ඒක අරගෙන ගිහින් බාත්රූම් එකේ දොරට තට්ටු කලා.අක්ක දොර ඇරිය.මම දැක්ක දෙයින් පුදුම වුනා අක්ක දිය රෙද්දෙන් තන් වහගෙන හිටියෙ නෑ.තන් ගෙඩි දෙක පේනව.අක්ක අක්ක අයියෝ සොරි මල්ලී ගාගෙන ඒක හදාගෙන ටවල් එක ගත්ත.අක්කගෙ තන් නැගලවගේ තිබුනේ.ඒකි හිතලම තමයි ඒක කරේ.මටත් මාර සතුටුයි.මම ඒක හිතින් මවාගෙන සිටියා.අක්ක බාත්රූම් එකෙන් එලියට ආව.ඇවිත් නයිටියක් ඇඳගෙන මල්ලි බාත්රූම් ඟියානේද ඇහුව. මම හරි අක්කේ මම ගියා කිව්ව.එහෙනම් ලයිට් ඔෆ් කරල නිදාගන්න කියල අක්ක ඟියා.අක්කගෙ පුක දැක්කම මට ආස හිතුන.නයිටියට ඒක මරු.මම ලයිට් ඔෆ්කරල නිදාගන්නැතුව ඔහේ හිටිය.මට නින්ද ගිහින් රෑ ජාමෙකදි මට කව්රුහරි මාව අල්ලනව වගේ දැනුන.මාර සිනිදු බවක් තිබුනේ.මට අක්කගෙ සුවඳ ආව.මට වැඩේ තේරුනා මම නිදි වගේ හිටියා.ඒකි මාව ඉබිනව.මගේ මුන ඉබිනව.මගේ ඇඟ අතගානව.මම ෂර්ට් එක නැතුව හිටියෙ.ඒකිගෙ තන මගේ පපුවෙ ඇතිල්ලෙනව.මට මාර සැප.මගේ පයිය නැග්ග.අක්කටත් තේරුනා මම අවදියෙන් කියල.ඒත් අක්ක නොදන්නව වගේ මගේ පයිය අතගානව.මට මාර සනීපයි.අක්ක නයිටිය පිටින් මාව බදාගෙන.මමත් ආපු චාන්ස් එක මඟහරින් නැතුව අක්කගෙ තන මිරිකන්න ගත්ත.අක්ක මගෙන් ඇහුව ඔයා මෙහෙම කලාට තරහ නෑ නේද මල්ලි කියල.මම කිව්ව නෑ අක්කෙ කියල.මම කොහේ තරහ වෙන්නද.මම අක්කව බදාගත්ත බදාගෙන අක්කගෙ හිල අතගෑව.අක්ක කෙදිරිගානව.මඟේ පයියත් නැගල.අක්ක මගේ කලිසම ගැලෙව්ව.ගලවල පයිය කටට ගත්ත.මට මාරම සැප.අක්ක ඒක උරන්න ගත්ත.මට ඉක්මනටම කැරි ගියා.අක්ක ඒටික ලෙවකෑව.ඊටපස්සෙ අක්ක නයිටිය ඟලවල මගේ පයිය උඩින් ඉඳගත්ත.අමාරුද පැටියෝ අක්ක ඇහුව.මම කිව්ව නෑ කියල.අක්ක මගේ පයිය හදාගෙන උඩට පහලට යනව.මගේ පයිය නැග්ග මට මාර සැප.ඒකි මගේ බඩට අතතියාගෙන දිගටම කරනව.ඒකිට කැරි ගියා.ඒව උනුයි.මගේ පයිය දිගේ බේරෙනව.ඒකි ආහ් ගෑව. මට ඒකිගෙ ඇඟ පේන්නෑ ලයිට් ඔෆ් කරපු නිසා.ඒකි මගේ ඇඟ උඩ දිගාවෙලා මගේ තොල කිස් කලා.මගේ පයිය ගස්සනවා.මම ඒකිගෙ හිලට ඇගිල්ල දැම්ම.ඒකි මාව එහාපැත්ත හරවල මගේ පුක මසාජ් කරනව.පුකේ හිලට ඇගිල්ල දානව.මගේ පයිය තැලිල එහාපැත්ත හැරුන නිසා.ඒකිගෙ තන මගේ පස්සෙ ගානව.ඒ සිනිදු තන ගෑවෙද්දි මඟේ මයිල් කෙලින් වෙනව.ඒකි ඊට පස්සෙ නැගිටල මාවත් නැගිට්ටවල ඒකිගෙ පුක මට දික්කලා.මම ඒකිගෙ පුක අල්ලල මගේ පයිය අරන් කලුවරේම පුකේ සිදුරට මගේ පයිය දැම්ම.ඒකිගෙ පුක මාර සයිස්.මම පුක අල්ල අල්ල දැම්ම.එහෙම දාද්දි අමාරුවෙන් මම කැරි ටික යැව්ව.ඊට පස්සෙ ඒකි මාව ඇදෙන් හාන්සි කරවල මගේ පයිය උරන්න ගත්ත.මට දැන් අමාරුයි.කැරි දෙපාරක් ගියපු නිසා.ඒත් මං හිටිය.මං ඒකිගෙ තනේ පුඩුව ඇගිල්ලෙන් අතගගා හිටිය.මගේ පයියට කැරි යන්න ආව.හයියෙන් කරන්න අක්කෙ මං කිව්ව.අක්ක හයියෙන් කටට ගත්ත.කැරිටික ඟියා.අක්ක ඒටික කටට ගත්ත.මහන්සිද පැටියෝ මම නෑ කිව්ව.ඒකි මාව බාත්රූම් එකට එක්කන් ඟියා.මම ඒකෙදි අක්කගෙ ඇඟ දැක්ක.ඒකිත් මගේ ඇඟ දිහා බැලුව.ඒකි මගේ ඇග හේදුව.මම ඒකිගෙ ඇග හේදුව.ඊට පස්සෙ ඇග පිහිදගෙන කාමරේට මම ගියා.අක්ක මට එයාගෙ කාමරේට කතාකරා.ඉතින් මම ගියා.ඒකි ඇදුම් නැතුවම හිටියා.මාත් එහෙමම හිටිය.ඊට පස්සෙ අපි ඇදෙන් හාන්සිවෙලා නිදාගන්න හැදුව.ඒකි මාව බදාගත්ත.මාත් ඒකිගෙ හිලට ඇගිල්ල දාගත්ත.ඒකි මගේ පයිය අල්ලගත්ත.අපි එහෙම උදේ වෙනකම් නිදා ගත්ත .......

නිමි

Post a Comment

0 Comments