පවුලේ කතාව 6 - අම්මට හුකපු හැටි | pawle wal katha - පවු⁣ලේ වල් කතා


කොටස් 21ක් අඩංගු 'පවුලේ කතාව ' කතා මාලාව නිවැරදිව තේරැම් ගැනීමට හා හොදින් රසවිදීමට පළමු කතාවේ සිට කියවන්න

>>පවුලේ කතාව 1 - නංගි

Loading...

මම පෑන්ටිය සරම ඇතුලෙන් දාගෙන පයි අතුල්ල අතුල්ල බහින්න දෙන්නෙ නැතුව තියන් හිටියා……. අම්මා මොනවා කරනවද මන්දා, මෙච්චර පරක්කු…!! මට ෂුවර් අදනම් අම්මා මට සලකනවා…. අම්මගෙ වෙනස මට තේරෙන්නෙ නෑ මොනවා උණත් මම දැන් ආතල් එකේ ඉන්නෙ…! අම්මගෙ ඇග දිහා දැන් මම බලන්නෙ හොරෙන් නෙමෙ…….. පැන්ටිය ගන්නෙත් හොරෙන් නෙමෙ….. මෙ දවස් වල අම්මා ඉස්කෝලෙ ඉදලා ආපු ගමන් කරන්නෙ කාමරේට ගිහින් තුවායක් ඇදගෙන නාන්න යනවා යන්න කලින් මගේ කාමරෙටම පැන්ටිය ගෙනත් දීලා කතා කර කර ඉන්නවා……. නැගපු වෙලාවට අම්මගෙ පිටිපස්සෙන් හේත්තුවක් දාලා පොඩ්ඩක් ආතල් ගන්නත් මට අවසර තියෙනවා…... මේ ඔක්කොම හැබැයි නංගි නැතිවෙලාවට කරන්න කියලා තියෙන්නෙ……. වෙලාවකට හිතෙනවා තාත්තා දන්නවද කියලත්, මොකෝ තාත්තා මගෙ කාමරෙ ඉන්න වෙලාවකදිත් මට පෑන්ටිය දීලා ගිහින් තියෙනවා….. එදානම් අතට දුන්නෙ නෑ ඉසිකිරීමෙන් දාලා ගියා, තාත්තා දැකලත් නොදැක්කා වගේ හිටියා…..

අම්මා නාලා ඉවර වෙලා කාමරෙට ආවා... අම්මා නයිටියක් ඇදලා කොණ්ඩෙ වේලෙනකන් තුවායක් ගැටගහගෙන හිටියෙ…. මං ඒවෙලාවෙ ඇදේ දිගා වෙලා අම්මගෙ පෑන්ටිය පයියෙ අතුල්ල අතුල්ල හිටියෙ... මම එහෙම්ම අම්මගෙ මූණ දිහා බැලුවා අම්මා ඇඳ ගාව හිටගෙන මගෙ මූණයි පයියයි දිහා බලලා…. ආපහු ගිහින් දොරෙන් එලියට ඔලුව දාලා බලලා, දොර අඩවල් කරලා, දොර රෙද්ද හොදට හදලා මං ලගට ආවා…….
 ඒ අතරෙ මම කලිසම ඇතුලෙන් අතයි පැන්ටියයි එලියට අරන් පයියෙ ටොප් එක එලියට එන විදියට සරමෙ ගැටේට තද කරගත්තා…….. මගේ පපුව වේගෙන් ගැහෙන්න ගත්තා මොකද්දෝ අමුතු හැගීමක් යටි බඩ හරියෙන් පටන් ගන්නවා වගේ දැනුනා….. මගේ හුස්ම ගන්න වේගෙ පවා වැඩිවෙලා කියලා මටම දැනෙනවා….. අම්මා මං දිහා බැලුවට හිනා උණේවත් කිසිම හැගීමක් පෙන්නුවෙත් නෑ එයා කකුලක් නමලා දනිස්ස ඇදෙන් තියලා මං පැත්තට පාත් උණා…… ඊටපස්සෙ මාපට ඇගිල්ලෙන් ටොප්එක පිරි මැද්දා…... මට කරන්ට් එක වදිනවා වගේ වෙව්ලලා යනවා දැනුනා…... අම්මා මගෙ මූණ දිහා බැලුවා………. බලාගෙනම සරම ගැටේ ලිහලා පයිය දිගේ සරම ඇතුලට අත ගෙනිච්චා……..
“ස්ස්ස්ස්…………”
මගෙ කටින් පිටවුණා...
යගදාව වගේ නැගලා තිබ්බ පයිය එලියට අරන් ටික වෙලාවක් උඩට පහලට පිරි මැද්දා……..
මම ඇසදෙක වහගෙන මගෙ අතේ තිබ්බ අම්මගෙ දාඩිය සුවඳ පිරුණු ජංගිය නහයට ලං කරගත්තා…. මීට කලින් මේ වගේ හැගීමක් දැනිලා නෑ…..
මට ආතල් එකට කෙඳිරි ගෑවෙනවා……….. අම්මා මගේ ලගින් වාඩි වෙනවා දැනිලා ඇස් ඇරියා…. අම්මා මගෙ පොල්ල පිරි මදින අතරෙ මම අම්මගෙ කාමුක ඇග මගෙ ඇස් වලින් නිරුවත් කරන්න පටන් ගත්තා…….
 ඇද ගෙන හිටපු රෝස පාට නයිටියෙන් ගොඩක්ම නැතත් ලාවට වගේ ඇතුල පේනවා….. අම්මා බ්රා එකක්වත් පෑන්ටියක් වත් ඇඳලා නැති බව පේන්න තිබ්බා….. මේ වැඩේට මුල ඉඳලා ලෑස්ති වෙලා වගේ අම්මා අතේගහන රිද්මෙට රණ හංස යුවල හෙලවෙනවා…... අම්මා එක කකුලක් නවා ගෙන ඇදේ වාඩිවෙලා හිටපු විදියට නවපු කකුල නයිටියෙන් එලියට ඇවිත් තිබ්බා……. ලොකු කලවය සෑහෙන ප්රමානයක් මට පෙණුනා…….. අනික් කකුල බිම. නයිටිය උන්ඩිවෙලා කකුල් දෙක අතර ත්රිකොණාකාව රුදිලා තිබ්බ විදියෙන් අම්මගෙ රස ගගුලෙ චිත්රයක මට මවා ගන්න පුලුවන් උණා…………
 මම අම්මගෙ නිරුවත්ව තිබ්බ කලවෙ උඩින් අතක් තිබ්බා අම්මා මං දිහා බැලුවාගගග මම ඒ වෙනකොට අනිත් අතේ තිබ්බ ජංගියේ සුවඳ රස විඳින ගමන් හිටියෙ……….. අම්මා කණ ගාවින් පහලට එල්ලෙමින් තිබ්බ කෙස්රොදක් කණ අතරින් රදව ගත්තා… තොල්පෙති තදින් පියවා ගෙන පුංචි හිනාවක් දාලා ටොප් එක අග්ගිස්සෙන් දිව ගාලා දැනටමත් ලීක් වෙලා තිබ්බ වතුර ටික රස බැළුවා…. මගෙ මුළු සරුවාංගෙම වෙවුලලා ගිහින් ඇගේ හිරිගඩු පිපුණා….. ඊට පස්සෙ පයිය මිටමොලවගෙන මුදුනට සියුම් කිස් එකක් දුන්නා..
හ්හහ්……. පක් අගිස්සෙ සීතල තොල්පෙති වදිද්දි මට සද්දෙ නවත්ත ගන්න බැරි උණා….. මම අම්මගෙ කකුල අතගාන්න ගත්තා… අම්මා ටොප් එක ගාවින් නහය තියලා සුවඳ බැලුවා… ආයිමත් මුදුණ ලෙව කෑවා… මගෙ මුළු ඇගම ගිණියං වෙලා වගේ දැනෙන්න ගත්තා… මම අම්මගෙ ගල දිගේ අත ඉහලට ගෙනිච්චා… ටිකදුරක් යනකොට නයිටිය කකුල අතරින් හිර වෙලා තිබ්බ නිසා එතනින් එහාට ගෙනියන්න බෑ වගේ දැණුනා…. ඒක අම්මට තේරිලා මට අතගාන්න පුලුවන් විදියට කකුලට හිරවෙලා තිබ්බ නයිටිය උඩට ඇදලා හරිගස්ස ගත්තා…. ඊට පස්සෙ ආයෙමත් මගෙ ටොපා වටේට ලෙව කන්න ගත්තා… අම්මා කට ඇතුලට දා ගන්නකන් මට ඉවසුමක් නෑ.. එයා දා ගන්නෙ නැතුව කිස් කරනවයි වටේට ලෙවකනවයි පොඩ්ඩක අතින් පිරිමදිනවයි…. එහෙම කරද්දි ලීක් වෙන ටික දිවේ තුඩ ගාලා රස බලනවා….
මම ගල අතගගා ඉන්න අතරෙ අත ඉහලටම ගෙනිහින් රස ගගුලෙ ඇගිලි වද්දන්න උත්සහ කලා… මගෙ ඇගිලි තුඩුවලට ඒ සිනිදු මයිල් වල පහස දැණුනා… ඇගිලි තුඩු ඒ මේ අත ගෙන යන ගමන් ඒ රසග කිතිකවන්න පටන් ගත්තා… ඉඳලා හිටලා මගෙ ඇගිලි අම්මගේ යෝනි තොල්වල වැදුනා…
මගේ අතේ තිබ්බ ජංගියෙ අනිත් පැත්ත හරවලා රසගුල ගෑවෙන තැන මගෙ නහයට ලං කර ගත්තා ඒත් එක්කම අනිත් අතේ ඇගිල්ලක් තොල්පෙති අතරින් තියා ගත්තා….. මට දැනෙන සුවඳයි අනිත් අතේ ස්පර්ශයෙනුයි මම ඒ රස ගුල හිතින් මවා ගන්න උත්සහ කලා… කැරලි ගැහුනූ මවිල් අතරින් දැනෙන ඒ උණුසුම් තොල්පෙති මැදින් එන පුසුඹ නේද දැන් මේ මට දැනෙන්නෙ කියලා හිතෙන කොට ලිගුව පුපුරු ගහලා ලීක් වෙන වතුර අම්මගෙ දිවේ ගෑවෙනවා.. මේ සුවඳ කෙලින්ම විඳින්න පුළුවන් උණානම් හොඳයි ඒත් අම්මා කොච්චර කලත් ෂුවර් නෑ එයා ඉඩදෙන දේට වඩා දේවල් කරන්න ගියොත් තියෙන දේත් නැතිවෙන හින්දා මේ ලාබෙන දෙයින් සැනසෙන්න තීරණය කලා……….
අම්මා එක පාරටම ටොප් එක දිවෙන් කිති තවන එක නැවැත්තුවා…. ටොපාට කට ලං කරලා කෙල වලින් හොඳට නෑවුවා… ඊළගට ලං කරපු තොල් දෙක ටොපා මුදුනින් තියලා පහලට හෙමින් තද කලා… උණුසුමට තදට මාව රස සාගරයක ගිල්වමින් පයිය අම්මගෙ තොල් දෙක අතරෙ හැංගෙන හැටි මම බලාන හිටියා…
කට ඇතුලට කිඳා බැස්ස පක් රාජයා කටේ කෙලවර හොයාගෙන ඇතුලට රිංගුවා… පුළුවන් අපරිමයෙන් ඇතුලට ගිහින් ටොප් එක කෙළවර වදිනවා මට රස්නෙට තේරුණා……….. අම්මා ඒ ඉරියවුවෙන්ම ටිකවෙලාවක් හිටියා…. මං හිතන්නෙ හුස්ම තද කරන් ඉන්න ඇති නැගිට්ට ගමන් හොඳ හුස්මක් පිට කලා… කලින් දාපු කෙළවලට වඩා මේ පාර ටොප් එකෙ කෙල නෑවිලා අම්මගෙ කටේ ඉඳලා පයියට කෙල නූල් ඇදිලා… අම්මා ආයිමත් ඒ කෙළ පිටින්ම කට ඇතුලට දා ගත්තා… කලින් පාරටවඩා සෙවල ගතියට හරි ලේසියෙන්ම කට ඇතුලට රිංගුවා……
දැන් හෙමින හෙමින් ඔළුව උස් පාත් වෙනවා… අම්මගෙ කට දෙපැත්තෙන් කෙළ බේරෙනවා…. ඇතුලට රිංගන හැම පාරකදිම ටොපා ගිරියෙ වදිනවා…. එත් එක්කම ඇතුලට යද්දි දිව පැටලෙනවා හොඳට දැනෙනවා….. එක එක වේග වලින් එක එක ඈංගල් වලින් පක් රාජයා කිඳා බහිනවා… රාජයා කිවවට මගෙ එක එච්චර ලොකු නැති නිසා මුළු එකම කටට බහිනවා…
මම ඇගිලි එහෙ මෙහෙ කරලා මෑ ඇටේ පාද ගත්තා…. ඊට පස්සෙ එතන හුරතල් කරන්න පටන්ගත්තා.. ටික වෙලාවක් එහෙම කරලා තොල් දෙක මෑත් කරලා ඇගිල්ලක් පොඩ්ඩක් බැස්සුවා… ඊට පස්සෙ දෙවෙනි ඇගිල්ලත් දාලා හොදට වටේට කැරකුවා… තාම හරියට තෙත් වෙලා නෑ… ඇගිලි දෙකෙන් හොඳට ගුල හාරලා අරගෙන සුවඳ බැලුවා… මං ඒ සුවඳට මාර ආසයි.. මට පුදුමයි මෙච්චර ආතල් හම්බෙලත් බඩු නොගියෙ මොකද කියලා….
අම්මා තව හොඳ කෙළ තලියක් පයිය වටේට තවරලා කෙලින් උණා… මං දිහා සෙක්සි බැල්මක් දාලා ඇහිබැම උස්සලා මොකද කියලා අහනවා වගේ ඉගියක් දැම්මා… මගේ අතේ තිබ්බ අම්මගෙ පෑන්ටිය නහයට තියලා හොඳ හුස්මක් ගත්තා අම්මට පේන්න…. මට අම්මගෙ රැස ගුල ඉඹින්න ඕනෙ කියන්න වගේ…. අම්මගෙ කටින් බකස් ගාලා හිනාවක් පැන්නා… මට නිකන් ලැජ්ජයි වගේ…. අම්මා හුරතලේට වගේ මගෙ පක මිරිකුවා… ඒ පාරනම් මට රිදුනා….
ආවු….!
අම්මා හිනා වෙලා ඇදට ගොඩ උණා… මගෙ සරම සම්පුර්ණයෙන් පහලට ඇදලා දාලා මන් දිහාට මූන දාලා එක කකුලක් මගෙ ඇගට උඩින් එහා පැත්තට දැම්මා… ඊට පස්සෙ දණිස්දෙකෙන් ඉස්සිලා අත්දෙකෙන් නයිටියේ දෙපැත්ත අල්ලලා උඩට ඉස්සුවා ඊට පස්සෙ මගෙ පක උඩින් හරි බරි ගැහිලා වාඩි උණා…  ඇගේ බරට පයිය හොදට තැළුණා එහෙම්මම ටික වෙලාවක් ඉන ගාවින් ගස්ස ගස්ස එයත් තලා ගත්තා…

ඊට පස්සෙ මගෙ පපුවට අතක් තියලා බර දාලා පස්ස පැත්තෙන් ඉස්සුණා… අනිත් අත කකුල් දෙක අතරින් දාලා මගෙ දණ්ඩ හොයලා අල්ල ගත්තා… මොනවද කල්පනා කරනවා වගේ ඇස්දෙක උඩට හරවගෙන යටිෙතොලත් හපාගෙන සෙවල පෙරෙන දන්ඩෙ මුදුන යෝනි තොල් අතර එහා මෙහා කලා…

නියම තැනට සෙට් උණාට පස්සෙ මගේ දිහා බලලා හෙමීට පාත් උණා..
වියලි තොල් පෙති දෙබෑ කරගෙන දණ්ඩ ඇතුලට බහින හැටි මට තේරණා… හෙමීට මගේ මවිල් ගස් අම්මගෙ ඒවත් එක්ක පැටලෙනවා තේරැණා
“හහ්…!!”
 ඒත් එක්කම අම්මගෙ කටින් ලොකු හුස්මක් පිටඋණා… අම්මට රිදිලද කොහෙද මොකෝ මට තේරුණ විදියට ලව් ජූස් ගිහිල්ලා තිබ්බෙ නෑ…
 ඒ පාර මගෙ බෙල්ල දෙපැත්තෙන් ඇදේ අත තියලා ඉස්සරහට පාත් උණා….  ගුල ඇතුලෙ දණ්ඩ වැඩිය හෙල වෙන්නෙ නැති වෙන්න එයා මෑ මල මගේ මයිල් වල අතුල්ලන්න පටන් ගත්තා… එයා ලවුජූස් ටිකක් යවා ගන්න ට්රයි එකක් දෙනවා වගෙ… එතකොට හොඳට ලෙස්සන නිසා…
නයිටිය ඇතුලෙන් හන්ස ජෝඩුව මගේ මූණට ඉහලින් දගලනවා… මමත් පස්සටි කක් උස්සලා අම්මට ෂප් එකක් දුන්නා….

මාර මොලේ ඔවු ඉතින් දැන් අවුරුදු කීයක් තිස්සෙ මේ හුතු තොල් දෙකෙන් සෙල්ලං දානවා ඇත්ද…..

Loading...
 අම්මගෙ ගැස්සෙන තන්දෙකෙන් මට සබන් පුසුඹ එනවා…. මං අම්මගෙ බඳ වටේට අත්දෙක දාලා බදා ගෙන ඉස්සිලා අම්මගෙ තන් දෙක මැද්දෙන් මූණ තියා ගත්තා…..
එත් අම්මා මාව තල්ලු කරලා ආයෙමත් ආයෙමත් නිදි කෙරෙවුවා….
 දැන් අම්මගෙ හුස්ම පිටවෙන වේගෙ එන්න එන්න වැඩි වෙනවා….. පයිය හුත්ත ඇතුලෙ රත් වෙනවා දැනෙනවා….. ඒත් තාම අම්මා මෑමල අතුලල් ගන්නවා අම්මා එක අතක් මගෙ ඔලුව යටින් දාලා උස්සලා ගත්තා ඉනෙන් පල්ලෙහා කෑල්ල රවුමට රවුමට කරකවන ගමන් මගෙ ඔලුව තන්දෙක මැද්දෙන් තියලා තද කර ගත්තා….
මට හුස්ම ගන්නත් අමාරුයි අම්මා හති අරිනවා….
 “ආහ්…!!”
 අම්මගෙ කටින් පුංචි කෙඳිරියක් පිට වුනා….. ඊට පස්සෙ මගෙ ඔලුව බිමින් තිබ්බා…. ආයෙමත් අත් දෙකට වාරු දීලා පුක පැත්තෙන් සෙන්ට්මීටර 2ක් විතර  හෙමීට ඉස්සුවා ඇටදෙකෙ තිබ්බ කැරි කැලබිලා එලියට එන්න දගලනවා….
 ඒ පාරනං සෙවල ගොඩේ ගානට ලෙස්සලා ඇදිලා ආවා….. ආයෙත් පාත් කරලා ඉන රවුමට පැද්දුවා…..
 දෙන්නගෙ මයිල් එකට ඇතිල්ලිලා සර සර ගාලා සද්දෙ එනවා….. ආයෙ පාරක පුක ඉස්සුවා කලින් පාරට වඩා ටිකක් වැඩියෙන්….. ඊට පස්සෙ ටිකක් වේගෙන් පාත් උණා….
 “තක්” ගාලා හුත්ත මගේ ඇගේ වැදිලා නතර උණා….. ඒපාර හරි වගේ ….ලව් ජූස් ටික උණලා…..  අම්මා ටික ටික වේ ගෙ වැඩි කලා…. දැන් පයිය එලියට පනින්න ඔන්න මෙන්න ගානටඋස්සලා පහර දෙනවා සද්දෙට….
“තක්…! තක්,,,!! තක්….!!!” ගාලා
සද්දෙ තාත්තා හුකද්දි වගේමයි
“ම්ම්ම්හ්…. ආහ්….”
මට කෙදිරි ගැවෙනවා... අම්මට හිනා..
 අම්මත් ඉඳලා හිටලා ලාවට හුස්මක් පිට කරනවා…..
 මෙහෙම ටික වෙලාවක් කරලා අම්මා නැගිට්ටා….. කෙල වලිනුයි ලවු ජූස් වලිනුයි නෑවිලා පක් එක දිලිසෙනවා….
 අම්මා ඇඳ ගාව දනගහගෙන පයියට ආයෙත් කිස් එකක් දීලා කටේ ඔබා ගත්තා….
 ඒ දැනිච්ච රස්නෙට මෙච්චර කිලෙකට විද්ද හොඳම කැරි පාර කට ඇතුලෙම විද්දා….
“ ඌ….”
 අම්මා ඔළුව ඉස්සුවා….. කට දෙපැත්තෙන් බඩු බේරෙනවා... මගෙ පයිය පිරිමදින ගමන් වට පිට බැලුවා….
බඩු විසික්කරන්නද කොහෙද….. ඒත් මොකුත් හම්බුනේ නැති තැන ඔක්කොම ටික ගිල්ලා…... ඊට පස්සෙ පයියෙ තිබ්බ ටිකත් දිවෙන් පිහදාලා ගිල්ලා….
 එතකොටම තාත්තගෙ කටහඩ සාලෙන් ඇහුණා…. බය වෙච්ච පාරට මම ඇඳේ නැගිට්ට උණා…. නැගිට්ට උණා කීවෙ ඇහැරුණා…. මෙච්චර වෙලා මම දැකලා තියෙන්නෙ හීනයක්…. හයියෝ අම්මගෙ පෑන්ටිය තාමත් පයියෙ ඔතාගෙන... හීනෙන්ම බඩුත් ගිහිල්ලා වස ලැජ්ජාවයි….. අම්මා පේන්න නෑ සාලෙ ටීවි එක දාලා….
 තාත්තාත් දැන් කොහෙද ඉඳලා ඇවිල්ලා…. මම පෑන්ටිය හංගලා සරම හදාගෙන සාලෙට ගියා….
 තාත්තා කාමරේට යනවා දැක්කා

“ආහ් ඇහැරුනාද ….අන්න තේ හදලා ඇති…. ගන්න…”
 “මං මේ අම්මා එනකං බලන් හිටියයා….”
“ මං එනකොට හොඳට කෙඳිරිගගා නිදි... මං ඉතින් ඇහැරෙවුවෙ නෑ…”

 ඔන්න ඔහොමයි මට වෙන්නෙ හීන බල බල අතෙ ගහන එනෙක් එහාට යෑමක් නෑ…. කමක් නෑ ආයෙ චාන්ස් එකක් එයිනෙ කියලා හිත හදා ගෙන තේ එක ගන්න කුස්සියට ගියා…

➤➤පවුලේ කතාව 7 - අම්මගෙ සෙක්ස් පාඩම.
Loading...