බස් ජැක් එක - sinhala wal katha


මේ A/L කාලෙ වෙච්ච සීන් එකක් හරියැ. .   :-\

මම උඩේ පන්ති යන ටයිම් වලට බස් කට කපල කෙල්ලො.., කොල්ලො විතරක් නෙවෙයි අන්කල්ලත් ජැක ගහන්නම බලන් බස් එකට නගින් උන් ඉන්නව. ) ඒ අතර කෙල්ලො පිරිසකුත් ඉන්නව ජැකක් සෙට් වේවීදෝ කියාගෙනම බස් එකට නගින්.

වෘතීය මට්ටමෙන් ජැක් ගහන පොරවලුත් මන් දැකල තියෙනව. උන් මාතර-වැලිගම වගේ කට කපල A/L කෙල්ලො පිරෙන බස්වලට නගින්නෙ සරම ගහල. බස් එකේ මැද හරියට පට පට ගාල නැගල.බස් එක ලෝඩ් වෙද්දි හොද පුකක් හොයන් හේත්තු වෙනව. 
.............ජැක් කාරයො බස් එකේ ඉස්සරහින් තමයි නගින්නෙ.  :P

මං දවසක් Bio clz එකට යන්න මාතර බෝදිය ලගින් බස් එකට නැග්ග.එතන හෝල් එකෙන් A/L උන් ගොඩක් බස් එකට නගිනව. බස් එක ආයෙ ටින් කලා වගේ තමයි.
ඔන්න මාත් ජැකක් ගහන්න හිතන් ලයින් කෙල්ලෙක්ව නෝට් කරන් ඒකිගෙ පස්සෙන්ම තමයි බස් එකට නැග්ගෙ. ඒකි ඩෙනිමක් ගහල හිටියෙ. හෝල්ට් එකේදි මන් ඒකිට පොඩි ලයින් එකක් දුන්නත් එක්ක. ඒ නිසා මට එච්චර මෙවුව එකක් ආවෙ නෑ,කෙලින්ම ඒකි හිටගෙන හිටපු තැනටම ගිහින්.ඒකිගෙ පිටිපස්ස පැත්තෙන් හිටිය.

ඒකි පට්ට සුදු කිරි ටොයිස් කෑල්ලක්.පුක වගේම ගැටත් පට්ට  :-* බෝල පුක ඩෙනිමට හිරවෙලා ගෝව ගෙඩි වගේ තට්ටම් දෙක.. හ්ම්ම්.. පුක් බෝල දෙක අතර පොඩි කානුව වගේ තියෙනව උබලට කියන්න දෙයක් නහනෙ ඉතින්,දන්නවනෙ.
කෙල්ල ගහපු සෙන්ට් එකේ සුවදටයි,ඒකිගෙ කොන්ඩෙ විටින් විට මගේ මූන පිසගෙන ගියපු විදියටයි වගේ හැගීම් ඇවිස්සිලා තිබ්බෙ. ඒකිත් දන්නව මං මොකාටද එන්න හදන්නෙ කියල.පොඩි මල් හිනාවක් තොල් පෙති අතරින් එලියට පැනගන්න බැරුව හිරවෙලා තියෙනව කියල මට තේරුනා.. එක වයසෙ කොල්ලො කෙල්ලොනෙ. හැගීම් දැනීම් සමානයි  ::)

මගේ පයිය ශිපර් එක ගානින් කෙලින් වේගෙන ඇවිත් කුඩාරම ගහගෙන රෙඩි වෙලයි උන්නෙ. මම හිමීට ඒකිගෙ තට්ටම් දෙක මැත්තට මගේ පයිය හේත්තු කලා.
ඒකි මීයට පිම්බ වගේ.මට තේරුනා ඒකිත් කැමතී කියල. තව ටිකක් තියල තද කලා. """ඝන ඩෙනිම අතරින් මගේ සිනිදු පයියට ඇගේ සිනිදු පහස දැනෙන්න ගත්ත.."""  ;D

වැඩි වෙලාවක් මට ඒ පහස විදින්න උනේ නෑ. අපි දෙන්නගෙම ආතල් එක කඩාගෙන,මාව පැත්තට තල්ලු කරගෙන කලු තඩි පොරක් කෙල්ලට ජැක ගහන්න සෙට් උනා.. ඌ මට වඩා ගොඩක් වයසින් වැඩි දරදඩු තඩි කලු,නපුරු පෙනුමක් තියෙන.සිල්ක් සරමක් ඇද ගත් පුද්දගයෙක්... මූ මූන එච්චර හයිලයිට් වෙලා පේන්නෙ නැති වෙන්න කැප් එකක් දාගෙන හිටියෙ.

ඔව්..... ඌ ඇත්ත වශයෙන්ම වෘත්තීය ජැක් ගහන්නෙක්.!!!! 

මට දැන් මාර මල..ඌ මාව තබේකට ගනන් ගන්නෙ නැතුව කෙල්ලට ජැක ගහනව.කෙල්ල මිනිහට නම් මට වගේ කැමැත්තක් දැක්කුවේ නෑ. ඒකි දෙතුන් සැරයක් බාගෙට හැරි හැරී පස්ස බැලුව. ඒත් ඌ ගනන් ගත්තෙ වත් නෑ. මිනිහ බොහොම රලු විදියට තමයි ජැක ගැහුවෙ.
ඌ ඇදල හිටියෙ සිල්ක් සරමක් නිසා පයිය හොදටම නැගපු බව පුනුව.. මුන් සිනිදු සරමවල්ම තමයි අදින්නෙ. එතකොට පුකට හොදට තියල ජැක ගහන්න පුලුවන්නෙ.
මූ දඩාර පයිය පුක් දාර දෙකට තියල බඩු ගහන්න වගේ කෙල්ලගෙ පුකට අනිනව. කෙල්ල අරූ පයියෙන් අනිද්දි ගැස්සිල යනවා. ඉස්සරහට වීසි වෙන්න වගේ. ඒකිගෙ මූන රතු වෙලා.
මෙහෙම කරනව ඒකි වටේ ඉදපු කෙල්ලො ක්කිප දෙනෙකුත් දැක්ක. උන් ඒකිගෙ යාලුවොද කොහෙද. උන්ටත් ඒක ආතල් එකක් වගෙයි මටනම් තේරුනේ.බස් එක හොදටම හිර වෙලා නිසා ඕව උනන්දුවෙන්ම බලන උන්ට විතරයි පේන්නෙ.
ඊට පස්සෙ අරූ සරම යටින් උස්සල අරන් පයිය අතින් අත ගගා අතේ ගහන්න ගත්තා. ඌ කෙල්ලො සෙට් එකකට මැදි වෙලා හිටියෙ. බස් එකේ හොදටම සෙනග මිනිහ පයිය එලියට දාගෙන කියල පේන්නෙ මටයි එතන හිටපු තව කෙල්ලො දෙතුන් දෙනෙක්ටයි විතරයි,
එක කෙල්ලෙක් (අරකිගෙ යාලුවෙක්ද කොහෙද.එතම බස් එකේ මැද පේලියෙ හිරවෙලා උන්නෙ.උස කෙල්ලෙක්. ) හිනාව කටින් වගගෙන වගේ මේක බලන් හිටිය. අරූ ඒකි දිහාට හැරිර පයිය ඒකිගෙ කකුලේ කලව වල අතුල්ලල. එහෙමම කැරි විද්දා..  :o

ඊට පස්සෙ ඌ සටාස් ගාල එතනින් මාරු වෙලා. ඊලග හෝල්ට් එකෙන් බැස්ස මම දැක්ක..  :(

උබල අතරෙ සමහර උන් හිතනව ඇති මේක ගොතපු කතාවක් කියල.. නෑ මචන්ල මේක තමයි ඇත්ත සීන් එක.  බස් වල තෙරපි තෙරපි යන රෝඩ් වල උන් තමයි මේ සීන් දන්නෙ.
සමහර බස් වල,කෝච්චි වල උබල අපි දකින්නෙ නැතු උනාට කොච්චර කැරි සීන් වෙනවද කියල මට එදයි වැටහුනේ.

ඒ වගේ බස් අද්දැකීම් නම් ඕන තරම් තියෙනව මේ මුහුදු හුකන්නට. උබලත් දාපල්ලකො තියෙනම්. මේක හොදයිනම් කියපල්ල. මම අනිත් ඒත් ටික ටික දාන්නම්.