නංගිත් එක්ක – 02 - sinhala wal katha



මම M… මගේ පලමු කතාවට දාලා තිබ්බ comments වලට thanx… එදා සිද්දියෙන් පස්සේ මම පෙරුම් පුර පුරා හිටියේ ආපහු සිකුරාදා වෙනකන්. ඔන්න ඒ තීරනාත්මක දවස උදා උනා. මම ඉතින් සුපුරුදු පරිදි school ගිහින් class ගියා. එදා paper දුන්න නිසා class 1 විනාඩි 30 කලින් ඇරුනා. මම කෙලින්ම මගෙ නංගියගේ ගෙදර ගියා..
http://dolohen.com/afu.php?zoneid=2105744
මම යද්දි අක්ක වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙල හිටියෙ. එයා Accountant කෙනෙක්, හිටපු ගමන් night වැඩ වැටෙනවා. ටිකකින් car 1ක් ඇවිත් horn කලා. අක්ක,
“නංගි මගෙ යාලුවා ඇවිත් class යනකොට door 1 lock කරලා යන්න” කියලා අක්කි ගියා..
අක්කි ගැන කියනවනම් කෙට්ටුයි උසයි. දැක්කම එච්චර sexy look 1ක් නෑ. ඒත් එදා ඇඳන් ගියෙ ටිකක් කොට 1ක්. car1 ඇවිත් දුවද්දී අක්කිගේ නැලවෙන පුක දිහා මම ආසාවෙන් බලන් හිටියා..
මම අනිත් පැත්ත හැරෙනකොටම මගේ නංගියා මම දිහා කන්න වගේ බලාගෙන අහනව,
“දැන් ඒ ගමන අක්කගෙ මොනාද බලන්නේ” කියලා..
මට මාර නෝන්ඩිය. මම ඒ පාර කිව්වා,
“ඔයාට තියෙන ඒවා අක්කටත් තියෙනවද කියල තමා බලන්නේ” කියල..
“දැන් ඒවා එතකොට තිබ්බද” කියල ඇහුවම මම නංගි ලඟට ගිහින් එයාගේ boob 1k මිරිකල “මේවනම් අක්කගේ ඔයගේ තරම් නෑ” කිව්වා.
“අපෝ වල් කොල්ලා එදා ඇයි එදා මගෙන් බිව්ව කිරි මදිද අක්කිගෙන් ඕනෙ වෙලාද මම අක්කිට කියන්නද ඔයට කිරි ටිකක් දීලා යන්න කියලා” මාව හොඳටම නෝන්ඩි කරන්න ගත්තා..
මම කිව්වා, “අනේ නෑ පැටියෝ මට අක්කිගෙ ඕනේ නෑ ඔයාගෙ කිරි දෙන්නකෝ” කියලා ලඟට ගිහින් නංගිගේ තන් 2 මිරිකන්න ගත්තා.
“ඉතින් මම එපා කිව්වයෑ ඕනතරම් බොන එකනේ ඇත්තේ” කියලා නංගි කිව්වා..
නංගි එදා ඇඳගෙන හිටියේ skinny 1k & short skirt 1k. ඉතින් මම එයාගේ කරෙන් skinny 1 පන්නලා bra 1පිටින් ඉද්දි තන් 2 මැද කානුවට kiss 1k දුන්නා. එතකොට නංගි කිව්වා, “අනේ අයියේ සාලේ බෑ මගෙ room 1ට යමු” කියලා නංගි කිව්වහම මම එයාවත් වඩාගෙන main door 1 lock කරලා එයාගේ room 1ට ගියා.
ගිහින් එයාව එයාගේ bed 1 උඩින් තිබ්බා. තියලා මම එයාගේ ඇඳුම් remove කරන්න හදද්දී නංගි කියනව, “හැමදාම ඔයානේ මුලින් ගලවන්නේ අද මට මුලින්ම අයියගේ ගලවන්න ඕනේ” කිව්වා..
මම කිව්වා “කමක් නෑ ඉතින් හැමදාම කියනව වගේ ladies 1st නේ ඔයා කැමති දෙයක් කරන්න” කිව්වා..
ඒක ඇහුනා විතරයි නංගි මගේ ලගට ඇවිත් මගේ denim 1 and t-shirt 1 remove කලා. ඒ කරලා මගේ දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා. මම එතකොට ඇහුවා “මොනාද බලන්නේ” කියලා..
දැන්නම් ඇඟ මහත් වෙල ගන්න දෙයක් නෑ ඒක වෙනම කතාවක්. මට ඉතින් පොඩ්ඩක් ආඩම්බරකමකුත් දැනුනා ලස්සන body 1ක් තියෙනව කියලා හිතන 1ට. නංගි මගේ පපුවට ආදරයෙන් තුරුල් උනා..
එහෙම තුරුල් වෙලා ඉන්න ගමන් මම එයාගේ skirt 1 අස්සෙන් අත දාලා එයාගේ ලස්සන ගල් 2 අත ගාන්න ගත්තා. ඒ ගමන් නංගිගේ කටින් පොඩි කෙඳිරියක් පිට උනා. මම දැනගත්තා නංගි හොඳට වෙලා ඉන්නේ කියලා. ඊට පස්සේ මම එයාගේ skirt 1 remove කරන්න හදනකොට එයා ඒකට ඉඩ දුන්නේ නෑ.
මම ඇහුවා “ඇයි නංගි ඔයා කැමති නැද්ද” කියලා.
“නෑ නෑ අකමැත්තක් නෙවේ ඔයා දන්නේ නැද්ද laydies 1st කියලා” මගෙන් ඇහුවා.
ඉතින් මම ඇහුවා “ඔයා දැන් මගේ කලානේ දැන් මටත් ඕනේ” කිව්වා.
“අනේ අයියේ ඒ භාගෙටනේ කලේ ඔයා මගේ හැමදාම සම්පූර්නයෙන් අයින් කරලා බලන්නේ ඒ වගේ මුලින් මටත් ඕනේ. ඊට පස්සේ අයියට ඕන දෙයක් මට කරන්න” කිව්වා..
මම පුදුම වෙලා “ඕනම දෙයක්” කියල ආයෙත් ඇහුවා.
“ඔව් ඔව් anything and everything” කියලා මගේ නංගියා මට කියලා නෝන්ඩියට වගේ වල් හිනාවක් දැම්මා..
එතකොට මට හිතුනා අද නම් නංගිට හුකන්නම පුලුවන් කියලා.
මම ඇහුවා “ඔයාට දැන් මට මොනද කරන්න ඕනෙ නංගියො” කියලා.
එතකොට එයා කියනව “අනෙ මෝඩයො කරන්න කොච්චර දේවල් තියෙනවද” කියල මගේ ලඟට ඇවිත් මගේ ජොකා remove කලා.
ඒ කරලා එයාගේ සුදු අත් වලින් මගේ පයිය ඇල්ලුවා. මට මාරම අමුතු සනීපයක් දැනෙන්න ගත්තා. මගේ පයිය හොඳටම කෙලින් උනා.
එතකොට නංගිට “අම්මෝ මේකේ ලොකු” කියලා කියවුනා.
මම එතකොට ඇහුව “ඇයි ආස පොඩි ලමයින්ගේ ඒවටද” කියලා.
“නෑ නෑ මේක ලොකුයි ශෝයි…” කියල කිව්වා..
ඊට පස්සේ මම එයාගේ skinney 1 remove කරලා boobs මසාජ් කලා. නංගි මගේ මසාජ් 1 පහස විඳීමින් ඉන්න ගමන් “අයියා වෙන මොනාවත් කරන්න කැමති නැද්ද” කියල ඇහුවා.
මම කිව්වා “දෙනවනම් කවුරුත් අකමැති නෑ හලෝ ඔයා දෙන්න ආසද” කියල ඇහුවා.
එහෙම කිව්වත් මම නංගිව ඇදලා මගේ ඔඩොක්කුව උඩින් තියාගෙන නංගිට පලවෙනි පාරට පුකේ ඇරියා.
මුලින් “අනේ අයියේ රිදෙනවා” කිව්වත් පස්සේ ඇතුලට දාන්න කියල කෑගහන්න ගත්ත.
ඔහොම විනාඩි 5ක් විතර මම නන්ගියට පුකේ ඇරියා.
නංගි කිව්ව “අනේ අයියේ මට රිදෙනව මගෙ ඉස්සරහට දැන් දාන්න” කිව්වා.
මම එතකොට ඇහුවා “අනේ නංගියෝ ඔයාගේ පෙට්ටිය කැඩෙයිනේ” කිව්වා.
නංගි කිව්වා “ඒක කැඩෙන්න දෙයක් නෑ, කැඩිලා ඔය බය නැතුව දාන්න” කිව්වා.
ඒක ඇහුනා විතරයි මම නංගිගේ හුත්තට මගේ පයිය දාලා ඇතුලට ගහන්න ගත්තා. මට කවදාවත් නොලැබුනු සැපක් දැනුනා. ඒත් මම බඩු යන්න කිට්ටු වෙද්දිම මගේ පයිය එලියට ගත්තා..
වෙලාව හොඳටම ගිහින්. නංගි අහනවා “අනේ අයියේ අපි තව ටිකක් කරමු” කියලා.
“ඒත් පන්ති යන්න තියෙන නිසා අදට මේ ඇති ආපහු වෙන දවසක කරමු” කියලා.
නංගිත් ඒකට කැමති උනා. එදා මට නංගි ගැන කියාගන්න බැරි ආදරයක් ඇති උනා. ඊට පස්සේ අපි ගොඩක් fun ගත්තා. ඒවා මේකට ලැබෙන comments අනුව ඉස්සරහට දාන්න බලන්නම්. නැවතත් කතාවක් එක්ක හම්බෙමු. මම M…